Author💜
🌸
بوونی تۆ🙋🏻♂️....دوونیای 🌍 بە زیندوی ھێشتۆتەوە❤
تۆ💎بە ھاتنت ڕوناكیت بە زەوی بەخشی🌞
بەڵێن بێت بۆ تۆ بسوتێم🙊🔥،
وەك چۆن خۆر بۆ زەوی دەسوتێت🌞=🌎.
"تۆ" تەواوكەری منیت🌈
«تۆ».....:-🙋🏻♂️
ژیان🌌
دڵ💜
ھەناسە🙊
بەختەوەری✨💫
دونیا🌏
مانگ🌙
ئەستیرە🌟
خۆر☀
توانای بینین👀✨
ھە-م-و-ش-ت-ێ-ك-ی...من
گەردوونەكەی ھانیا💙🌸🔮
————————————————————
Hanya's POVدوای ئەوشەوە لە بیرنەكراوە ..
ڕۆژێكی پرشنگدار لە پشتی چیاكاندا دەركەوت و
ڕووناكی دا بە زەوی ☀🌈
من بەئاگا ھاتم بەڵام ھێشتا جیمین بەئاگانەھاتووە...
ئاھ.. لەوڕووخسارە بێوێنەیە ئەو برژانگە درێژانەی .،
ئاھ من سەرم لێشێواوە ناكرێت مرۆڤێك لە ھەموو كاتێكدا ھێندە جوانبێت،تەنھا بەوەیا دەزانم تۆ فریشتەنیت چونكە جگە لە خۆم كەسانی دەوروو بەریشم تۆ دەنینن ،ئاھ فریشتە بێ باڵەكەم😘😍
من ویستم جیمین بەخەبەر بھێنم بەنھێنی ...بۆیە یەكەم شت كە بیرم بۆی چوو ئەوەبوو كە بەھێواشی ختوكەی لوتم دەیا .دوای بەخێرای خۆم بە خەوتو پیشاندا،بەڵام ھیچ كاردانەوەیەكی نەبوو😳!
بۆیە بیرم لە رێگایەكی تر كردەوە،..بەھێواشی ختوكەی ژێر پێكانم یاو بەخێرای گەڕامەوە شوێنی سەرەتام خۆم بە خەوت و نیشان دایەوە..
جیمین:ئھم.😴
ھااا!!!! بەڵام تەبھا ئەو دەنگەی دەركرد ..
چۆنن دەبێت چۆن شتیوا دەبێت ناكرێت ئەوەندە بە قوڵی خەوتبێت!؟😒
بۆیە لەسەر جێگاكەم خۆم ڕێكردەوە و ویستم ڕای بوەشێنم..
بەڵام خێرا منی بۆ باوەشی خۆی ڕاكێشاو منیش چاوەكان تادوا ئاست كرانەوە 😳...
ھانیا:تۆ نەخەوتبووی؟
چاوەكانم بچوك كردەوە و برۆیەكم بەرز كردەوە
جیمین:خۆشەویستەكان بۆ بەیانی باشكردن خۆشەویستەكانیان بە ماچ بەخەبەر دەھێنن تۆ ئەوە نازانیت؟تۆ ھیچ سەیری فلمی ڕۆمانسیت نەكردووە؟
ھانیا:ئاھ ئەوانە زۆر بێزاركەرو دووبارەن ،من ئەمڕێگایەی خۆم بەكاردێنم .كێشەیەكت ھەیە؟
خۆمم توڕە نیشاندا
جیمین:ھەرگیز.
بەشێوازێكی زۆر كیوت وای وت كاتێك ھەردو دەستی بە ئاماژەی نەخێر ڕادەوەشاند وە سەریشی بۆ راست و بۆچەپ دەجوڵاند..
ئاھ جیمین من ھەز ئەكەم بتخۆمممم😘😍
ھانیا:كەوایە بگرە...
خۆم نزیك كردەوە و ماچێكی خێرای لێوەكانیم كرد لەسەر بێدەكە ھەستام چووم بۆ گەرماو ..
جیمین:بۆستە منیش یەم؟
.........................
كاتێك من لە گەرماوەكە بووم ویستم ڕوخسارم بشۆم
بەڵام بەڕێز جیمین وەك ھەمووكات دەركەوت..
ھانیا:چی كارێكت ھەیە لێرە ؟من لە پێش تۆوە ھاتم.؟
بەڵام جیمین گوێی بە قسەكانم نەداو كەمەرمی گرت و ڕووی من سوڕاند بۆلای دەست شۆرە كە ئاوێنەیەكی گەورەی لێیە..وە خۆشی لە پشتی من وەستابوو وە دەستی بۆ ئاوێنە كە ڕاكێشا
لە كاتێكدا وێنەی ھەردووكمانی دابۆیەوە ...
جیمین:ئەم بوونەوەرە جادویە دەبینیت لە ئاوینەكەدا،؟
لەكاتێكدا دەستی بۆ وێنەدانەوەكەی من دریژ كرد لە ئاوێنەكەدا..
ھانیا:بەڵێ.
بەشەرمەوە وتم
جیمین:من ئیتر ئەبم بە دەستەكانی ئەو ھەتا ھەموو شتەكی پێئەنجام بات كە دەیەوێت ،من دەمەوێت ببم بەو دەستانە ھەتا ناوم بە پەنجەكانی بنوو سێت لە سەر دڵی لەسەر ئەو ھەناسە نەرمەی كەلەزستاندا بەر شوشەی پەنجەرەی ژورەكەی دەكەوێت،لەسەر ئەو شنە بایەی كە لە بەھاراندا كاتێك دڵی خۆشە شتی تێدا دەنوسێت.
دەمەوێت ببم بەو پێیانەی كە لەناو ئاوی باراناودا بازی لەسەر ھەڵدەدات لەشەقامەكان تا تەرم بكات بە ھەستەكانی،وەتا ھەنگاو بەھەنگاو دێت بۆ ئەوشوێنەی ژوانی تێدا دەبەستین.دەمەوێت ببم بەو گلێنەیەی كە كاتێك ئازارێكی ھەیە دڵۆپ دڵۆپ فرمێسكە كانی دەڕژێنێت وەك دەنكە مروواری تا ھەست بە خەمەكانی بكەم ،
ھەتا ژیان وەك ئەو بەجوانترین شێوە ببینم ،دەمەوێت .....ڕەنگەكان 🎨،مڕۆڤەكان 👪،بۆنەكان🌷،
ھەستەكان ..میوەكان...ئازارەكان..ئاسمان ..گەردوون.
ھەموو شتێك وەك ئەو ببین.
دەمەوێت ببم بە ھەموشتێك بۆ ئەو .بۆئەوەی لەناو بیرو ھەست و ڕۆحی ئەودا نوقم بم بۆ ھەمیشە.بۆئەوەی سەیری ھەر لایەكم كرد ئەو بێتە بەرچاوم ..بۆئەوەی ھیچكات لێم دوور نەكەوێتەوە.
بۆئەوەی ژیانێی بژیم پڕاو پڕ بێت لەجوانی،
پڕاو پڕ بێت لەمیھرەبانی و ڕەنگەكانی ژیان و پێكەنینێكی ڕاستەقینە تا ئەبەد ...
بەڵێ من دەمەوێت لە ھەسارەكەی ئەو بژیم بۆ ھەمیشە تا كۆتا سات بە ئارامی چاوەكانم دابخەم.
لەژیاندا ئەمە یەكەمین جارە بەو شێوەیە ھەست بە خۆشحاڵی بكەم لە دڵەوە ..نازانم بەچ وشەیەك ئەو ھەستەمی پێدەر ببڕم ..
"من بووم بە شاعیر😅"
بەخێرای باوشم پێداكرد بە تونی خۆم نوقم كرد لەباوشیدا..
ھانیا:تكایە جیمین بۆھەمیشە لە لامبە بۆھەمیشە ببە بەچەتری میھرەبانی و خۆشەویستی و سۆز بۆم .ببە بە باشترین بوونەوەر لە ژیانم .تكادەكەم بەچێم مەھێڵە تكادەكەم بۆ ھەمیشە لەگەڵم بە و ئەگەر خراپترین شت ڕووی تێكردین ،ھەرگیز بەجێم مەھێڵە.
وە ھەرگیز ئەمەشت لە بیر نەچێت بیزانە.
كە زۆر زۆر زۆر زۆرم تۆ خۆشدەوێت.
دوای ئەوە بەیەكەوە دانەكانمان شۆرد و ڕووخسارمان شۆرد.
وە چوین بۆ چێشتخانەكە..من بە زەردە خەنەوە سەیری جیمینم
كرد وە ئەویش بە ھەمان شێوە سەیری منی كردەوە..
من دەستەكانم ئاماژە پێكیرد بۆ پێشی خۆموو پێم وت..
ھانیا:فەرموون تكایە،با خواردنێكی زۆر خۆش بێت تكایە چونكە زۆرمبرسیە.
جیمین:سەیركە ھانیا ئەزانم پێویستە خواردننت بۆ ئامادەبكە بەدەستەكانی خۆم وە بخەمە بەردەمت بەڵام ببورە خۆشەویستەكەت زۆر باشنیە لەم كارەدا.وە شارەزایم تێدا نیە.بیرم یەت كۆتاجار كە خواردنم دروست كرد لە بەرنامەیەكی تەلەفزیۆنی دابوو لەگەڵ (تای)یدا ھاوبەش بووم كاریمن تەنھا خواردنی تەماتەكان بوو ھەتا كۆتای پڕۆگرامەكە ..وە ئێمە بە پلەی سێیەم دەرچوین ئێمە لە ھەموویان خاڵمان كەمتر بوو.
خەمبار دیار بوو كاتێك ئەمانەی دەوت
ھانیا:ئاھ گیانەكەم تۆ تەماتە خواردن بە كاركردن نازانی ،ئەوە خۆی كارێكی زۆر گرینگە ئەبێت دەرھێنەری ئەو پڕۆگرامە زۆر شانازی بكات چونكە لە تەماتەی ستافەكەیت خواردووە.وە ئوە بزانە ھەبوونت لای من ھەموو شتێكە .
دەستم لە سەر رومەتەكانی دانابوو
جیمین: بەڕاستی ئەبێت خەڵاتی باشترین مێشكت بەنێ چونكە زۆر زۆر بەجوانی بیر دەكەیتوە.باشە من سفرەكە ئامادە دەكەم.
٪٪٪٪٪٪٪٪*****٪٪٪٪٪٪٪
ئێستا من دەمەوێت ژەمێكی بەیانی نایاب بۆ خۆشەویستەكەم
ئامادە بكەم ..لە كاتێكدا من سەرقاڵی ئامادە كردنی خواردن بوو
لە دەرگا درا...
جیمین:من دەچ دەیكەمەوە.
منیش سەرم بە بەڵێ جوڵاند
جیمین چوو بۆ كردنەوەی دەرگاكە.
دوو كچ بوون بەدوای خانووی ژمارە ١٢ دەگەڕان،
لەقسەكردنە كانیان كەمێكم گووێ لێبوو..
كاتێك جیمینیان بینی شۆك بوون منیش كەمێك لە دەرگاكە نزیك بوومەوە ..چونكە حەزمكرد ھۆكاری ئەو پێكەنینە بزانم كە لەو سیانەوە دەردەچێت..ئاھھ جیمین ھەر پێدەكەنێت ئارامیم لە دەست دا..خۆم بە كچەكان نیشاندا یاھ دوو كچی قێزەون بوون ،شۆرتی كابۆیان لە بەردابوو.ئاھ ھەر خەریكی ئەوەن كە جیمین ڕاو بكەن.
ھانیا:سڵاو من ھانیام چیتان دەویست.
كچێكیان:ھیچ شتێك بەدوای شوێنێك دەگەڕاین جیمین ئۆپا پێی نیشان داین.
شۆك بووم كاتێك منیان بینی ..یاھھھ من چەند ڕقم لەو وشە نەفرەتیە دەبێتەوە لە دەمی ئەم كچانەوە "ئۆپا"😠
جیمین:بەڵێ تەنھا ئەوەندە بوو.
ھانیا:جا ئەمە مایەی پێكەنینە؟😒
كچەكەی تریان:تۆ چیدەكەی لەگەڵ جیمین ئۆپایا بەیەكەوە ماونەتەوە ئەمشەو؟
جیمین:نا-
نەم ھێشت قسەكەی تەواو بكە
ھانیا:جا ئەوە پەیوەندی بەتۆوە چیە؟پێویست ناكات خۆت ھەڵ بقورتێنیت،چونكە جیمین پێناسەی باری شارستانێتی ھەیە.
ئێستاش كە شوێنەكەتان زانی ھیچشتێك نەماوە تا بتان ھێڵێتەوە،بۆیە رۆژێكی خۆشش بایی.
منیش دەستی جیمینم گرتوو ویستم دەرگاكە دابخەم
دوو كچەكە:جیمین ئۆپا خۆشمان ئەوێیت بای.
منیش ھەتا ھێزم تێدابوو دەرگاكەم بەتونی بەڕویاندا پێوەدا.
ھانیا:جیمین ئۆپا باایی.🤪😡
لاسای ئەوانم كردەوە
جیمین:ئەوان ھەواداری منن بۆچی توڕە دەبیت؟
بە پێكەنینەوە وتی
ھانیا:كوا توڕە بووم گیانەكەم؟
جیمین:ئممم تۆ خیرەت لە من كرد؟
بە شەیتانی پێدەكەنی
ھانیا:چی؟!! نەخێر ھەرگیز.بۆچی خیرە لەوانەبكەم تەنھا لەبەر ئەوەی تۆزێك سەرنج ڕاكێش دەربكەون..جلی زۆر ڕوت وكراوە لەبەردەكەن.بەم وەرزەش كە لەمانگی كانوونی دووەم داین.
زۆر بێ باكانە وتم
جیمین:ئێێ گیانەكەم ھەموو كەس وەكتۆ سەرنج ڕاكێشنیە،تۆ جلی پیاوانیش لەبەر بكەیت ھێشتا بەجوانترین ئافرەتی دوونیا دەردەچیت.
ھانیا:بێگوومان وایە،..بۆستە ئەوە بۆنی چیە؟؟..ئاھ نا من تیاچوم.خواردنەكەم ...!!!
بەپەلە ڕامكرد بۆ ڕزگار كردنی خواردنەكەم بەڵام بەداخوە زۆر دواكەوتم ..خواردنەكەم ببو بە بەرد بەھۆی ئەوە زۆر سوتابوو.
ھانیا:ھەمووی بەھۆی تۆوە بوو ئەگینا خواردنەكەم وای بەسەر نەدەھات.😞
جیمین:من چیم كردووە؟؟😕
ھانیا:ئەگەر تۆ خۆت بەوكچانەوە سەرقاڵ نەكردایە ..ئەوكات منیش خواردنەكەمم بەجێ نەدەھێڵاو ئاوام بەسەر نەدەھات.
بە خەمباری وتم
ھانیا: من ویستم خواردنێكی خۆشت پێشكەش بكەم.😣
جیمین:كەوابێت بێنە بیخۆ.
ھانیا:تەنانەت ناتوانی تاقیشی كەیتەوە ..بووە بە كارەسات.
جیمین:نا من دەمەوێت تاقی بكەمەوە .
ھانیا:نەخێر جیمین ئەوە سوتاوە.
جیمین كەوچكێكی ھەڵگرتوو كەمێكی لێ تاقی كردەوە..
بەڵام دوای كەمێك چاوەكانی تا دوا ئاست كرانەوە و دەستی كرد
بە كۆكەیەكی زۆر ..من كەمێك ئاوم پێدا.
ھانیا:پێم وتی كە وا مەكە.
بەخەمباری و شڵەژاوی
جیمین:بەڕاستی تامێكی شاھانەی ھەبوو .
پێدەكەنی 😅
ھانیا:گاڵتەم پێدەكەی.. لەبەر ئەوەی تۆ بوویتە ھۆی ئەو ڕووداوە وە زۆریشت بەدڵە بۆیە بڕیارم یا كە ھەموویت بە دەستەكانی خۆم پێبدەم😉 جیمینا توخوا من خۆشەویستێكی باش نیم ..؟
لەكاتێكدا كەوچكێك لەو بەردەم بەرەوو ڕووی جیمین برد
ھانیا: بڵێ ئااا گیانەكەم ..😄
جیمین:یاااا ھانیا تكایە مننن زۆۆۆۆررر تێرم با بۆ كاتێكی تر بێت.😰
ھانیا:ھاا؟؟!! یانی تۆ ناتەوێت خواردنەكەی من بخۆیت؟؟😐😢
خۆم بە خەمباری پیشاندا
جیمین:نااا وانیە بێنە بیخۆم..دەی ئاااا...😄
منیش بەتوونی باوەشم پێداكرد
ھانیا:زۆرر زۆرر زۆرر زۆررم خۆشدەوێیت چیمینی.😍
جیمین:منییش زۆر زیاتر ھانیۆم.
🔙🔙🔙🔙🔙🔙🚘
YOU ARE READING
The paternoster for love. |p.JM~|
Storie d'amore#kurdish story #kurdistan #bangtanboys About:park jimin Story started:30/August Story finish: I don't know🤷🏻♀️✨ Imagine story💜 Writing by:TinuGyan