2.

242 23 2
                                    

-Mi Rae! Haide odata!

-Vin Krystal! Doar asteptati putin...

De noua ani s-au schimbat multe. Sunt intr-o trupa de K-pop la compania SM. Desi m-am intors in Coreea, nu m-am gandit sa ii caut pe baieti. Ei stiu bine ca au ramas impreuna. Tot de noua ani fac tenis de camp, si pot sa spun ca am avut multe succese. Cel care m-a indrumat sa fav tenis este scumpul meu frate. Tata, fiind profesor, ma antreneaza de noua ani cu gandul ca voi gasi din nou fericirea si voi incepe sa zambesc sincer.

-Fetelor! Sunt gata!

H.Y: -Era si timpul! Trebuie sa mergem la repetitii un sfert de ora dupa care la tenis. Stii doar ca trebuie sa te obisnuiesti cu sala. Aa... si sa nu te puna naiba sa mai faci vreo vraja sa te obisnuiesti mai repede.

Y (YoonA): Krystal suntem gata!

Dupa repetitii, fiind vedete trebuia sa mergem la tenis. Acolo, il vad pe tata care era pe ultimul teren din capat, antrenand un baiat pe care de la distanta nu il cunosc, dar poate de aproape poate e cineva cunoscut. Cu fetele in urma mea am inaintat spre terenul cu pricina.

-Buna ziua! spunem in cor.

-Buna ziua fetelor! Mi Rae, tu ajuta-l sa stranga mingile, iar restul veniti cu mine.

Hmm... imi pare extrem de cunoscut acest baiat, si pot sa jur ca e cineva pe care nu am mai vazut de mult.

-Buna! Eu sunt Luh... Mi Rae???!!!

Heyy!! M-am intors cu un nou capitol... Sper sa va placa! Va pupacesc pe toti!! :* :*

Noua ani (EXO FanFiction)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum