6.

148 10 0
                                    

~Mi Rae~

Dupa faza cu patinoarul, am avut nevoie de ingrijiri medicale fiindca ma durea piciorul pe care am cazut, plus locul unde m-a lovit Zoey.

---Dupa doua zile---

~Luhan~

Mi Rae a aflat ca v-a avea un concert cu trupa si era foarte agitata. Desi incercam din rasputeri s-o ajut sa treaca peste, stiam ca v-a veni epicul raspuns:

-Baietica, du-te si joaca-te!

Nu spun nimic... Pana la urma o inteleg.

~Mi Rae~

Luhan s-a cam suparat pe mine la fazele cu "Baietica". Ma gandesc sa-l imbunez cu ceva... Dar cu ce?

Era seara. Lulu se uita la un film si plangea. El nu plange prea des. Mai ales la filme. Of... E vina mea! Am acordat prea mult timp prostiei aleia de concert, care s-a teeminat cu bine.

-Luhan? Of... E numai vina mea! Imi pare rau!

Ies pe usa plangand. Aveam de gand sa fug.

~Luhan~

La naiba! Fix acum trebuia sa intre! Acum si-a dat seama ca ma simt dat la o parte.

Am fugit dupa ea foarte repede.

-Mi Rae! Asteapta!!

-Sa ce Luhan?! Sa te fac sa suferi din nou? Chiar nu mai am chef...

Nu am mai stiut ce sa spun. Ochii mi s-au scaldat in mii de lacrimi.

-Imi pare rau, Luhan! Sper ca ma poti ierta.

-Mi Rae, tu esti singura persoana pe care o iubesc. Esti tot ce mi-a mai ramas. Nu uita.

-Luhan... Te iubesc!

-Si eu!

Atunci, am sarit la ea si am sarutat-o cat de tare am putut.

-Hai acasa.

Am luat-o de mana si am plecat spre apartament. In scurt timp, eram in pat.

-Luhan, mi-e frig.

-Of... Hai la mine.

Tremura tare. Ma sperie.

-Mi-e frig tare! Am nevoie de ceva mult mai cald.

M-am dat jos din pat si m-am dus la baie. Am luat un lighean si l-am umplut cu apa calda.

-Uite, scumpo. ii zic dandu-i apa. Baga-ti picioarele in ea.

-Bine... Pai... Imi bag picioarele in ea ca te-am pacalit!! Teapa, fraiere!!

-Esti cu plutele, stii, nu?

-Nah... Mi s-a mai zis.

-Hai la culcare dus-o.

-Bine, nebunule!

Cu toate acestea, mi-am luat dusa si ne-am culcat.

Ayo GG! Daca am intarziat din nou cu nextul va rog nu ma omorati. Sunt pe ultima suta de metri cu scoala si profii mei strica mediile acum in ultima saptamana. Am de invatat... Sper sa fie ok si sa ne auzim cu totii sanatosi si voiosi in vacanta de iarna.

Noua ani (EXO FanFiction)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum