~Dimneata urmatoare~
Razele soarelui straluceau mirific pe chipul singurului baiat pe care il iubeam. Peisajul parca era desprins din povesti cu final fericit.
Ma dau jos alene din pat, fara a-l deranja pe Luhan, care se pare ca era treaz. Cand a vazut ca ma dau jos din pat, m-a apucat de mana.
-Ya~!! M-ai speriat prostutule!
-Mianhae~~! spune sarutandu-ma dulce pe frunte.
-Ma duc sa ma spal pe fata si sa plec.
-Unde?
-Trebuie sa merg undeva. Oh! Mi-a venit o idee geniala!! Trebuie neaparat sa vii cu mine!! Mai ai roba pe care o purtam la Hogwards?
-Normal!
-Imbraca-te cu ea. Eu ma duc sa o iau pe a mea.
-O...k...
~Luhan~
Oare unde mergem de m-a pus sa-mi iau roba pe mine? Fata asta... Sper ca stie bine ce face.
-Esti gata?
-Dap!
Atunci, vine in camera. Jur ca atunci cand am vazut-o am facut un atac de inima. Era exact la fel ca atunci cand eram elevi: cu minunata sa roba, cu bagheta in mana si cu doua codite impletite, doar ca ele erau mult mai scurte fiindca s-a tuns.
-Wow! Mi Rae... Esti absolut neschimbata! Chiar nu mai am cuvinte...
-Acelasi lucru pot spune si eu despre tine... Esti gata?
-Da. Putem pleca. Dar inainte de asta, trebuie sa-mi iau matura.
-Unde mergem?
-O sa vezi cand o sa ajungem. Mai asteapta inca putin...
~Mi Rae~
Nu o sa ii vina a crede cand o sa ajungem. Abia astept sa ajung la Hogwards, locul acela magnific care adapostea fel de fel de lucruri misterioase. Va fi fantastic!
-De cand nu ai mai zburat?
-De vreo 3 ani de cand mi-a fost distrusa matura.
-Ok... Sa mergem~!!
Cat ai zice "Vajthat" eram in inaltul cerului. Se puteau observa multimile nesfarsite ale pamantului: ape cristaline, coline nesfarsite si frumusetea naturii. Era destul pentru mine, plus ca este si persoana iubita alaturi de mine.
-Cat mai avem?
-Exact un minut. Tine-te bine ca bag viteza maxima!
~Luhan~
Pot sa jur ca acele locuri pe care tocmai le-am vazut imi sunt foarte cunoscute. Dar ce era cu adevarat?
-Nu poate fi posibil! Mi Rae... Suntem la Hogwards?
-Bingo!
-Totul e neschimbat! Stai... ce este aceea?
La cativa metri de noi era un fel de placuta inconjurata de multi vrajitori care ne faceau cu mana si strigau:
-Bun venit Luhan!!
-Nu poate fi posibil! spun eu deja printre lacrimi. Nu este adevarat!
-Iti place iubitule?
-Este cel mai frumos lucru posibil! Te iubesc!
-Si partea emotionanta abia acum vine!
Ne apropiam incet incet de locul unde a fost batalia acum noua ani. Nu pot sa cred! Este un fel de marmura pe care erau gravate urmatoarele cuvinte: "Mi Rae si LuHan, suflete nedreptatite". Langa acel loc frumos amenajat, erau poze cu baietii, Mi Rae si cu mine din trecut.
-Cum ti se pare?
-Mi Rae... E minunat! Te ador!
In acel moment, singurul lucru pe care am putut sa il fac a fost acela de a o lua in brate si saruta din toate puterile mele.
-Luhan... Esti bine? Luhan!
Au fost ultimele cuvinte pe care le-am auzit.
~Mi Rae~
-Infirmiera Pomfrey, spune-mi ca e bine!
-Ma tem ca Luhan a suferit acum noua ani un atac de inima si acesta nu poate sa se emotioneze prea tare. Va putea fi salvat doar daca ii administram la timp urmatoarea: lacrima dragostei adevarate. Aceasta lacrima este compusa din lacrima ta si a unui unicorn tanar. Il avem in hambarul creaturilor pe Sang Chu. Du-te si adu-l aici. Sigur v-a varsa o lacrima pentru Luhan.
Cu pasi iuti, ma duc repede sa il iau pe Sang Chu.
-Vino la mine Sang Chu!
Sang Chu vine dupa mine cu pasi repezi. Unicornii sunt cele mai destepte fiinte mistice, iar el a inteles ca se intampla ceva rau.
-Sang Chu! Uite-l pe Luhan. Te rog ajuta-l!
Atunci, a inceput sa planga foarte tare. Infirmiera a adus repede o sticluta in care am picurat o larcima de-a unicornului. In acelasi recipient, am picurat si lacrima mea, care s-a amestecat cu a unicornului.
-Mi Rae, dai-o sa bea!
Imediat, i-am dat sa bea tot continutul sticlutei. In cateva secunde, Luhan a deschis ochii incet privindu-mi chipul plin de lacrimi...Acum va las in suspans pana data viitoare. Ce credeti ca se va intampla in continuare? Vom afla cu totii data viitoare. Pana atunci sper sa aveti rabdare.
Va pupacesc pe toti! :* :* :* :*
CITEȘTI
Noua ani (EXO FanFiction)
Fiksi PenggemarUn accident teribil, atat pot spune. Cititi ca sa aflati and.. Hope u like it!!