-Luhan! Esti bine?
-Mi Rae, te rog nu mai plange! Ce s-a intamplat?
Dupa ce doamna Pomfrey si eu i-am povestit lui Luhan, acesta incepe sa planga si el. Nu puteam sa il las sa planga asa. L-am luat in brate si l-am sarutat duios, dupa care el m-a tras intr-o imbratisare calda. Lacrimile lui calde imi udau pelerina mea cea neagra.
-Hai sa mergem. i-am zis eu si am luat matura.
~Luhan~
Am avut din nou socul acela de acum noua ani. Ce doamne se intampla cu mine?
Seara, am lasat-o pe Mi Rae acasa si am plecat la doctorul meu si al baietilor.
-Buna seara, Luhan! S-a intamplat ceva?
-Buna seara, hyung! Am venit aici sa ma ajuti urgent! Socul de acum noua ani a revenit.
-Am auzit ca ai reintalnit-o pe Mi Rae. Unde ti s-a intamplat? Puteai sa mori.
-Am primit medicamentul din lacrima persoanei iubite amestecata cu lacrima de unicorn. Mi s-a intamplat azi dimineata la Hogwards.
-Cum ai ajuns acolo?
-Pe matura lui Mi Rae.
-Pentru inceput, ia acest medicament. In privire cu starea ta de sanatate, ar trebui de acum in colo sa ai grija mult mai mult de tine.
I-am multumit lui Baek Ho si am plecat. Pe drum, incepe sa imi vibreze telefonul. Era Mi Rae.
-Ce s-a intamplat scumpo?
-Voiam sa vii acum in fata patinoarului sa ne intalnim.
-Ajung in 5 minute.
-Bine.
~Mi Rae~
Abia asteptam sa vina. Ah! Uite-l.
-Hey! De ce am venit aici?
-De ce oare am veni la un patinoar?
-Off!! Bine, hai!
Aveam patinele la mine. Abia asteptam sa ii arat ce stiam sa fac. Imi iau minunata mea rochie rosie de patinaj, colantii speciali si patinele abia ascutite. Va fi super!
~Luhan~
Imi puneam patinele cand deodata, toata lumea se uita in spre vestiare. Ca sa nu fiu mai prejos, imi intorc privirea. Ce sa vezi? O frumusete de fata intr-o rochie rosie minunata de patinaj si parul prins intr-un coc. Era nimeni alta decat fata visurilor mele.
-Mi Rae! Arati superb!
-Merci! Acelasi lucru il pot spune si despre tine.
-Mergem?
-Da.
Am pasit cu incredere pe gheata cand deodata, cineva ma impinge.
-La o parte, nesimtit-o!
-Zoey! Puteam sa-mi imaginez!
Ea este Zoey Bloch. Am fost prietene candva, dar de cand am inceput sa patinam, concurenta intre noi doua a crescut si am incetat sa mai fim prietene. Ea era rockerita, iar pe gheata se misca mereu in ritmul rock-ului.
-Mi Rae, dar schilodul asta cine mai e?
-Cum indraznesti? Lasa ca vezi tu pe dracu!
Am impins-o dupa care am executat un toe-loop perfect. Zoey a inceput sa se miste din nou pe ritmul rock-ului, ceea ce m-a facut sa pufnesc. De acolo a inceput un razboi al schemelor. Toti care erau in momentul acela pe gheata s-au dat pe margine, privindu-ne miscarile cu foarte mare atentie. Luhan era de-a dreptul uimit, vazandu-ma pe mine zburand pe gheata lucioasa.
Razboiul s-a terminat, eu iesind pe primul loc. Zoey, a tresarit o singura data, dupa care a dat cu patina ei in mine, eu cazand pe gheata umeda. Pe gheata au intrat cei de la EXO, inclusiv Luhan si fratele meu care au inceput sa danseze in jurul lui Zoey si incet incet, ea nu s-a prins de planul lor si a fost prinsa in cercul pe care baietii l-au creat. Au dat-o afara repede de pe patinoar, Luhan venind spre mine speriat.
-Esti bine?
-Da! Sunt bine atat timp cat voi sunteti cu mine.
Apoi am dansat toata seara pe gheata, eu invatandu-i pe baieti scheme noi pentru ei, de care s-au prins extrem de repede.
-Multumesc mult! am strigat.
-Pentru ce anume? au zis in cor.
-Pentru absolut tot!!
Acea seara a fost intr-adevar magica!
CITEȘTI
Noua ani (EXO FanFiction)
FanfictionUn accident teribil, atat pot spune. Cititi ca sa aflati and.. Hope u like it!!