🅗🅘🅡🅣🅔🅛🅔🅝

9 1 0
                                    

" A repülő a Bostoni járatból , lezuhant . Részvétem."
Ez a mondat cseng a fejemben legalább 4 órája.
Csak sírtam és sírtam, és csak sírok.

Ma volt a temetés .
Alex végig velem volt.
A barátaim segítettek mindenben amiben csak lehetett. A napokban szerintem most veszem be a húszadik nyugatót.
Nem bírom elhinni, azok akik mindig mellettem voltak , támogadtak , szerettek és féltettek , meghaltak. Anya és apa.
Jacob és Chase sokkal jobban fogadta a hírt mint én. Én szó szerint darabokra  hullottam , kiskanállal kéne összekaparni a darabjaim.

- Őszinte részvétem.
Mindenhol csak ezt hallom , utálom , hogy mindenki ezt mondja , mindenki engem sajnál és a testvéreimet, ne engem sajnáljanak hanem a szüleimet , akik nem látták a gyerekeiket diplomázni, nem lehetnek ott az esküvőén, és nem látták családot gyarapítani , nem látthatták az unokáit. Igen az unokákat .

Apa mindig azt mondta , hogy majd az unokáit megtanítja olyan jól sakkozni mint ahogyan ő tud. Nagyon jól sakkozott. Anyu , pedig az isteni almás pitére tanította meg volna az unokáit.

De ami legrosszabb , hogy a legtöbb idejüket a munkával töltötték, még akkor is amikor elvesztettem az emlékezetem.

2 hónap telt el , a szüleim halála óta.
Még mindig vacakul érzem magam, de már kezdem felfogni , hogy nincsenek mellettem .
Ahogy a pszichiáterem mondja " az élet megy tovább" .
Iskolába is elkezdtem járni a múlt héttől.

- Helloka! - köszönt Alex a szekrényemnél.

- Hali!

- Ö...ö...ö ...izé , iskola után eljössz velem moziba?

- Ahha , persze. - nem értem miért van ilyen zavarba , járunk , és már ezerszer voltunk moziba . Nem értem miért volt ilyen nehéz kimakogni azt a pár szerencsétlen szót.

- Randi ? - kérdezte idegesen a fiú.

- Aha.- csak ennyi telt tőlem.

Ezzel elszaladtam . És siettem német órára.
Elújságotam Lisának.
 
- Akkor ma átjövök és helyre pofozlak.
Azaz ne értsd félre . - kacagott édesden Lisa , a hasát fogva , miközben mindenki minket nézett.  - Keresünk valami jó kis ruhát , és kisminkellek.

Mire vége lett az óráimnak , szaladtam is haza.

Már legalább másfél órája nézzünk át a szekrényem . De még mindig semmi.

- Nem értem ! Miért nincs egy egyszerű , elegáns ruhád. Ajjjajjj...- fogta a fejét Lisa.
Miközben én újra átkotortam a szkrényem alját.

-Várj! -ugrottam fel -Van.
Vagyis nem nekem hanem anyának. Volt. - ezzel elszomorodtam,  mire  Lisa odajött és átkarolt.

-Akkor , keresésre fel ! - kiáltotta Lisa.

Kaptunk egy világoskék ruhát,és egy hosszú fehér kardigánt .
Magamra kaptam és benéztem a tükörbe.
Anya köszönt vissza. Nagyon hasonlítottam rá. És rögvest elbőgtem magam. Ebben a ruhában volt az első szülinapomon.

 Ebben a ruhában volt az első szülinapomon

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

 

- Gyönyörű vagy! - szakított félbe Lisa.

-Köszi.

- Ezaz kislány ! Siessünk már csak 45 percünk maradt.

A hajam végét begöndörítettük . Lisa kisminkelt . És már halottam is a Alexet ahogy megérkezik.

- Mindent köszönök Lisa. - öleltem át .

- Én köszönöm , hogy a barátnőd lehetek.
Érezd jól magad csajszi , és majd számolj be mindenről. -  és perverz mosolyt erőltetett az arcára.

- Lisa! - szóltam rá  mérgesen.

- Oké naa, ne légy ilyen durcás.
És siess , mert a szőke herceg elhajt.

- Oké. -  felvettem a fehér magassarkúm, és már szaladtam is a fekete Range Roverhez.

- Azta de gyönyörű vagy.- köszöntött Alex , miközben beszáltam a kocsiba.

- Köszi.- feleltem bepírultan.

Némán telt az út a moziig.

- Jól érzed magad?

- Persze.

- Csak olyan csendes vagy.- fogta meg a kezem és vezetett a mozi bejárata felé.

- Háth , tudod még nem voltam igazi randin.

- Jaa. Ne aggódj,  minden nagyon jól fog menni. - puszilta meg a kézfejem.

A Deadpool-t néztük a moziba . Tök jó film, sokat röhögtünk rajta. Alex közbe-közbe megpuszilt , és símogatta a kezem, a hátam. Biztonságban éreztem magam mellette. Szeretem.

Miután vége lett a filmnek, elmentünk vacsizni .

- Szóval...azon gondolkodtam , hogy pénteken eljöhetnél velem a szüleimhez.

Tyűha, ez elég nagy lépés. De neki ez biztos sokat jelent.

-Oké . Elmegyek.

- Grill parti lesz .- bizodgatott.

- Uuu, az jó lesz. Amúgy én is szerettem volna ha találkozhatsz a szüleimmel. Akkor szerettelek volna bemutatni , amikor haza jönnek és együtt ünnepeljük a szülinapom.

- Sajnálom. - pillanatott rám a fiú akit annyira szerettem.
Befejeztük a vacsit és már indultunk is , haza.

Leparkoltunk egy három emeletes háznál , nem , inkább villánál.

- Hol vagyunk? - kérdeztem kétségbe esve.

- A szüleim nyaralójánál. - csapta össze a tenyerét.

Bementünk a hatalmas épületbe. Fehér és barack szín árnyalata villantott mindenhol. Nagy üveg asztal állt a nappaliba és egy bőr kanapé . Lehuppantunk  néztük a TV-t, és csókolóztunk .
Majd lassan a lépcsőn haladtunk felfelé, míg egy ágynak estem , a csókok nem hagyták el a másikat.
Egyik ruha darab , a másik után érte a padlót.

- Szeretlek. - súgta a fülembe.

Ez az az ember aki már lassan fél éve mellettem van , pedig sokáig nem is tudtam ki. Mellettem volt amikor újra visszanyertem az emlékezetem , ott volt a szülinapomon , és a szüleim halálánál is.
Istenem de szeretem.

- Annyira gyönyörű vagy. - mért fel.

Mikor az utolsó ruhadarab is lekerült rólam. Megszólaltam.

- Alex ... én még soha nem ...

- Engedd el magad . Vigyázok rád.

És úgy tettem .

Reggel úgy keltem , hogy a lábunk össze gabajodbva , a kezem a mellkasán , az ő keze szorosan a derekam ölelte.

- Jó reggelt!- csókolgatta a nyakam.

- Neked is! - simítottam egyet a borostás arcán.

- Hogy érzed magad? Nem fájt?- nézett rám aggodalmasan.

- Igen , jól érzem magam , sőt tökéletesen. És csak kicsit fájt.

- Szeretlek Camy.

- Én is szeretlek.

Erre elkezdett korogni a gyomrom. Erre mindketten felnevettünk.

- Azt hiszem ideje enni valamit. - bújt kifele az ágyból Alex.

- Milyen jó ötlet.- vettem fel Alex tegnapi  fehér ingét. És gomboltam össze magamon.

Lementünk a konyhába , és ennél szebb látvány, nem is tárulhatott volna elénk.
Az év első hója. Hatalmas üveg ablakokon átlátszik ahogy nagy pelyhegben hull a hó. Mellettem a szerelmem . Boldog vagyok .

                      A következő rész is erdekes lesz , most egy kicsit rövidre sikerült. De remélem tetszett , ha igen vote- old , kérlek💕

𝔼𝕞𝕝é𝕜𝕖𝕫𝕫 0.1Where stories live. Discover now