ⒻⓄⓇⒹⓊⓁⒶⓉ

8 0 0
                                    

𝓒𝓪𝓶𝔂
Már vagy fél órája bámulom Alexet , ahogy csöndesen szuszogva alszik.
Jobb keze derekam köré fonva , bal keze a tarkója alatt , a takaró lehajtva a combjáig , így nézhetem tökéletesen kidolgozott idomait. Egyszerűen egy tökéletes fél Isten fekszik mellettem.

- Na jó, elég lesz ! Tudom , hogy jól nézek ki . De tudod én is tudok zavarba jönni.-mosolygott pimaszul , miközben csókot lehelt homlokomra .

-Mi ??! Te egész végig ébren voltál? - kérdeztem dühösen.

- Ahhhaaaa...

-Most már nem beszélek veled ! Soha ! Soha! Soha!- és ezzel be fordultam a falnak .

- Tudok jó módszert a némaság ellenen.
- és elkezdett csikízni. Mindig ezt csinálja , főleg ha valamit el akar érni.
Legutóbb nem akartam reggelizni , és addig csiklandozott amíg megnem törtem , és eleget nem tettem kérésének.

- Kérh - lehk ! Ah - leh -xxhh -hagyhdd - abbha. - kevés levegővel nyögtem ki a szavakat.

- Előbb mondd el , hogy milyen jó pasid van , és abba hagyom.

-Ohké! Jóh pasim van.-jelentettem ki , még mindig levegővel küszködve.

- Ó ez nekem nem elég becses hercegnőm.
Ismételd utánam ! Nekem van a világon a legjobb , legszexibb, legnépszerűbb, legkedvesebb pasim.- követelőzőtt.

-Nekem van a világon a legjobb , legszexibb, legnépszerűbb, legkedvesebb pasim. - ismételtem , majd vadcsókba kezdtünk. De nem tartott sokáig, mivel megint előjöttek a reggeli rosszul léteim.
És már rohantam is a mosdóba.

- Camy ! Jól vagy? -rohant utánam Alex.

- Aha- feleltem , miközben elkapott még egy hányinger . Nos, kb más fél hete szinte minden reggel ez van . De biztos eddig a sok stressztől meg a vizsgák miatt volt. De már csak pár nap és végzem az egyetemet . Talán jogászatra megyek tovább.

- Baby ?

-Hmm...? - nem tudtam válaszolni mert mostam a fogam , de Alex elég idegesnek tűnt.

- Nem megyünk be a dokihoz? - tette fel a kérdést. Amúgy is félek az orvosoktól , ezt ő is nagyon jól tudja ,de amúgy meg semmi bajom.

- Nincs semmi gond . Csak a sok stressz a vizsgák miatt. - nyugtáztam.

- Okey . Dee ha valami szólj és ott is vagyunk.

- Köszi. - nyomtam puszit az arcára.

- Szeretlek .- súgta a fülembe.

- Én is Mr. Keményfal - kuncogtam.

- Na de gyerünk öltözni ! Azért még is csak születésnapod van , nem töltheted pizsamában. - bökdösött a gardrób felé.

- Miért? Talán így nem tetszem?

-De hogy nem , el sem tudod képzelni mennyire . De ha így maradsz, ebben a szál hosszú felsőben , nem hiszem, hogy ma kijutunk ebből a szobából .

- Hirtelen milyen bölcs lett valaki. - kacagtam föl.

- Na , oké . Megyek , amúgy is Lisa elhívott náluk.

Felöltöztem. Ebbe a kis ruhába . Hiába május végében tartunk már. Eléggé hűvös van még.

Beültem a kocsimba és már indultam is

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.


Beültem a kocsimba és már indultam is.

Eljutottam a két emletes sárga cuki kis
kertes házhoz .
Gyerek korunkban Lisa apukája sokszor tartott nekünk grill partyt , és kint sátoroztunk . Nagyon bírom Lisa szüleit , csodálatos emberek.

Összehúztam a kabátomat , mert megcsapott a hűvős májúsi szél .
Lassan kopogtam a kopott barna ajtó félfáján , de nem kellett sokáig ... Hisz Lisa már ugrott is a nyakamba nagy lendülettel.

- Isten Éltessen drága barátnőm !!! - ölelt át és egy bézs színű szalaggal díszített fehér dobozt nyújtott felém.

- Köszönöm. Nem kellett volna.- közben csomagoltam ki a kis dobozt.

- Na gyere , mennyünk be a házba. - javasolta.

Leültünk a kanapéra . Lisa nagy vigyorral az arcán figyelte ahogyan a vékony szalagot hámozom le a bársonyos kis dobozról.

Egy fehérköves nyaklánc díszelgett a dobozban. A kő hátulján pedig ez volt belevésve :

       
         Legjobb barátnődtől
                                           Lisatól.🖤

Egyből könnybe lábadt a szemem. Átöleltem a baratnőmet . Akit annyira szeretek , akárhányszor megbántott , utólag sosem tudtam kevésbé szeretni .
Nagyon hálás vagyok érte, hogy van nekem.

- Ez semmi! Emeld fel a nyakláncot tartó szivacsot. - és tettem amit mond.

Nem hittem el amit láttam egy terhességi tetszt volt a szivacsos bársony alatt.
Tényleg nem hittem volna.

- Lisa te , terhes vagy? - kérdeztem döbbenettel , de mégis örültem.

-Nem te butus! - röhögött fel hangosan.
- Az a tied.

- Mi ? Én nekem miért kéne. Szedek fogamzásgátló tablettát.

- Tudom. De szinte minden nap rosszul vagy , és késik is majdnem két hete.
Nem igaz? - kérdezte amolyan " tudom, hogy így van nézéssel" .

- De , csak...- és nem hagyta , hogy befejezzem , már húzott is a szobája felé.
Majd a fürdőbe vezetett.


               Következő rész legyen?
Talán abba hagyom. De ha kíváncsiak vagytok írjatok kommentbe , hogy legyen - e folytatás❣️ és vote- oljátok. Szép hétvégét 🖖

Você leu todos os capítulos publicados.

⏰ Última atualização: Dec 07, 2019 ⏰

Adicione esta história à sua Biblioteca e seja notificado quando novos capítulos chegarem!

𝔼𝕞𝕝é𝕜𝕖𝕫𝕫 0.1Onde histórias criam vida. Descubra agora