Ú𝚓𝚛𝚊!

12 1 0
                                    

                                𝓒𝓪𝓶𝔂
Már két napja , hogy a szüleim elutaztak.
Egész nap csak fekszek , eszek , képeket nézek , és bármi olyat keresek ami esetleg előrehozzhatja az emlékeimet.
Gondoltam ma benézek a suliba , nem ülhetek egész nap itthon.
Kiderült , hogy Alexék 2 házzal költöztek tőlünk. Ma értem jön , hogy együtt menjünk az iskolába.

*Csing csing*

Elkaptam a táskám és már indultam is Alexhez az ajtóba.

-Szia!

-Sziaa! Mizus?- kérdeztem Alextől.

-Semmi új. Jött újabb emlék?

- Sajnos nem.

-Hogy, ismerkedtünk meg?

- Ööö...Nekem jöttél?!- felelte nevetve.

- Tyűhaa. Szóval jó kis béna lehettem / lehetek.

- Nem , NEM . Te nem vagy béna. - közeledett hozzám. Majd meg simította az állam. Mire én elhúztam a fejem. Továbbá szótlanul mentünk . Míg nem értünk az iskola elé, ahol Lisa rögtön a nyakamba ugrott.

Nem milyen szar? Van egy legjobb barátnőd , elvileg 5 éves korod óta , és nem emlékszel semmire ami veletek történt. Az oviban, a suliban , a játszótéren , a szülinapján, otthon , kiránduláson , vagy bárhol . Nem emlékszel semmire . De ő meg is szeret.
Ilyen egy igazi barát.

- Sziaaa!- dünnyögte Lisa a nyakamba.
Szi-a! - mondtam szipogva.

Mire elngedett és rám nézett .

- Te meg miért sírsz?

- Szeretlek Lisa.

És ekkor eszembe jutott az a nap amikor kempingezni indultunk , ugyanígy megölelt .

- Eszembe jutooottt valami! Amikor indultunk kempingezni.

- Ó, de jó ! 𝐸𝑚𝑙é𝑘𝑒𝑧𝑧! 𝐸𝑚𝑙é𝑘𝑒𝑧𝑧!

Majd be mentünk a suliba. Pont indultam volna be az osztalyba , de valaki megérintett. Hátra fordultam Alex volt az.

- Szia! Eljönnél ma velem enni valamit?
Urrristen igen - igen ! De jóóóó. Ehelyett csak ennyit válaszoltam .

- Aha.

Mosolygott majd elment.

Az utolsó órámnak is vége lett , Alex már kint várt az iskola udvarán.

- Na , akkor hová megyünk?

- Hmmm...a Flesh-be?

- Nekem jó. Úgy sem emlékszem hol van.
Ezen mindketten jót nevettünk.

Megállt a kocsi . Ezek szerint itt vagyunk.
Kicsit retro és moder keverék ez az étterem. Vörös sötétítő , bőr kanapé , poszterek . Tetszik.

Megérkezett a egy csaj , hogy felvegye a rendelésünket .

- Szia Camy ! Hallottam mi történt , jól vagy? Tudod ha bármi, velem megbeszélheted , úgy mint rég.

- Ahhaa- feletem az idegen csajnak.

Felvette a rendelésünket majd elcsoszogott tőlünk a másik asztalhoz.

-Ő ki volt?- kérdeztem Alexet.

- Háth mivel nem régen költöztem ide én se tudok sokat. Feltételezem , hogy a barátnőd.

- Ahha.

Ez volt közös velünk Alexben, mindkettőnknek új még ez a hely.
Beszélgettünk , befejeztük a kajálást , majd Alex kifizette és elsietettünk.

𝔼𝕞𝕝é𝕜𝕖𝕫𝕫 0.1Onde histórias criam vida. Descubra agora