Güçlerim hiç sorun çıkarmamıştı taki...
Elsa
Anna'nın durduğu yerdeki buz zayıftı. Çatladı ve Anna suya düştü."Anna!" diye bağırdım. Onun yanına gittim. James koşarak yanıma geldi. Eldivenlerimi çıkardım. Suya dokundum ve kalın bir buz tabakası oluştu. James bana şaşkınca baktı."Git ailemi bul. Daha sonra anlatırım." dedim ona. Anna sırılsıklamdı. Üstümdeki montu çıkarıp ona giydirdim. Sonra eldivenlerimi taktım. Annemle babam ve James'ın annesi ve babası geldi."Elsa, n'oldu burada?" dedi annem. James 'bana anlatacağına söz verdin' bakışı attı. Annem Anna'yı içeri götürürken ben de babamı ve James'i odama götürdüm. Onlara herşeyi anlattım."Ve bu yüzden sihrimi James'in önünde kullanmak zorunda kaldım." dedim."Pekala. O zaman yapacak tek birşey var. James, bu sırrı tutman gerekiyor. Asla birine söyleyemezsin. Söylersen hepimiz tehlikeye gireriz." dedi babam.
James
Kral Jack'in dediklerini kabul ettim. Hem Elsa çok tatlı. Onun tehlikeye girmesini istemem. Kral Jack ayrıldı ve ben Elsa'ya soru sormaya başladım."Neden babanın saçı beyaz da seninki değil?" "Çünkü annemin saçı sarı. Benimkiyse ikisinin arası." dedi."Peki Anna'nın saçı neden kızıl?" "Büyükannemin saçı kızılmış." dedi."Peki saçındaki beyaz perçem?" diye sordum. Bana üzgün üzgün baktı. Derin bir nefes aldıktan sonra "Bak," dedi."Sana en başından anlatayım. İki yıl önce Anna ve ben oynuyorduk. Gece yarısıydı. Sonra bir kaza oldu ve ben yanlışlıkla güçlerimle ona vurdum. Kafasından. Sonra o küçük beyaz perçem saçında belirdi." dedi ağlamaklı bir sesle. Sonra göz yaşları gözlerinden süzülmeye başladı. Yere değmeden önce küçük buz parçalarına dönüşüyorlardı. Elsa'ya sarıldım. Beni itmeye çalıştı ama ben izin vermedim."Sana da zarar vereceğim." dedi."Hayır. Öyle düşünmezsen vermezsin." dedim.(Ne romantik. Çocukluk aşkı işte.)
Rapunzel
Çiçek parılda,
Bolca ışılda,
Dön bak geçmişe,
Onu getir bana,
Yarayı onar,
Savrulsun kader,
Gardımı kurtar,
Bana ait şeyi,
Getir bana.
Odada yalnızca ben, Jack ve Anna vardı. Misafirler gitmişti ve Elsa da uyumuştu. Bugün yeterince macera yaşamıştık. Anna'yı yatağına yatırdım ve ben de uyudum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Frost Kızları
FanfictionJack Frost ve Rapunzel evlenir. İki güzel kızları olur. Bunlardan biri özel güçlere sahiptir. Korku, yani Kara onun peşine düşer. Hadi maceraya katılın ve ne olacağını görün.