♥ဆန်လုံးလေးများဆီသို့...
ပထမဆုံး စင်မြင့်ထက် ကိုယ်ရပ်တော့
စိုးရိမ်နေခဲ့တဲ့ ကိုယ့်ကို ပြုံးရင်းကြိုဆိုနေတဲ့ မင်းကိုကြည့်ရင်း တစ်စုံတစ်ဦးကို ကာကွယ်ချင်တဲ့ ခံစားချက် ပထမဆုံးဝင်ရောက်လာခဲ့..အားနဲချက် တွေနဲ့ ကိုယ့်နောက်မှာအမြဲရှိနေတဲ့ မင်းကို စောင့်ကြည့်ရတာက ပျော်ရွှင်ဖွယ်..
ပထမဆုံးအကြိမ် အိမ်ပြန်ရောက်တော့..
စိုးရိမ်နေခဲ့တဲ့ကိုယ့်ကို စွန့်ခွာမသွားဘဲ ဆက်ရှိနေပေးခဲ့လို့ ကျေးဇူးတင်တယ်..ချစ်ရမယ့်သူတွေ့တဲ့အခါ မင်းကိုပထမဆုံးပြောပြမယ်..
ဘယ်လိုဖြစ်ဖြစ် မင်းက စွန့်ခွာမသွားမှာ ကိုယ်သိတယ်..ကိုယ်မင်းကိုမချစ်ဘူးလို့ လူတွေပြောတဲ့အခါ ရယ်ချင်တယ်..
မင်းက ကိုယ့်အတွက်ဘယ်လိုဖြစ်တည်မှုမျိူးဆိုတာ ကိုယ်ပဲသိတယ်...စကားလှလှတွေမဆိုတတ်တဲ့ဒီလူမှာ..
မင်းအပြင်လည်းထပ်မရှိခဲ့..ထုတ်ပြမှ မေတ္တာတဲ့လား..
ကိုယ့်မေတ္တာကြိုးက မင်းအတွက်စကြဝဠာနဲ့အပြည့်..သမင်ချိုလေးသာ ခေါင်းမှာပန်ခဲ့
သံသရာအထိလည်း ဆက်လျှောက်ကြမယ်လျှောက်ခဲ့တဲ့ခြေလှမ်းတိုင်းက လှတယ်..
ခက်ခဲမှုတွေရှိလည်း မင်းသာအတူရှိရင်..
ထိုက်တန်တယ်....တွဲလက်တွေသာ မပြုတ်စေနဲ့..
မင်းရှေ့က ကိုယ်အမြဲရှိမယ်..
အရေးကြီးဆုံးက ကိုယ်မင်းကို ချစ်တယ်...။11.11.19
ZG
ပထမဆုံး စင္ျမင့္ထက္ ကိုယ္ရပ္ေတာ့
စိုးရိမ္ေနခဲ့တဲ့ ကိုယ့္ကို ၿပဳံးရင္းႀကိဳဆိုေနတဲ့ မင္းကိုၾကည့္ရင္း တစ္စုံတစ္ဦးကို ကာကြယ္ခ်င္တဲ့ ခံစားခ်က္ ပထမဆုံးဝင္ေရာက္လာခဲ့..အားနဲခ်က္ ေတြနဲ႕ ကိုယ့္ေနာက္မွာအၿမဲရွိေနတဲ့ မင္းကို ေစာင့္ၾကည့္ရတာက ေပ်ာ္႐ႊင္ဖြယ္..
ပထမဆုံးအႀကိမ္ အိမ္ျပန္ေရာက္ေတာ့..
စိုးရိမ္ေနခဲ့တဲ့ကိုယ့္ကို စြန့္ခြာမသြားဘဲ ဆက္ရွိေနေပးခဲ့လို႔ ေက်းဇူးတင္တယ္..ခ်စ္ရမယ့္သူေတြ႕တဲ့အခါ မင္းကိုပထမဆုံးေျပာျပမယ္..
ဘယ္လိုျဖစ္ျဖစ္ မင္းက စြန့္ခြာမသြားမွာ ကိုယ္သိတယ္..ကိုယ္မင္းကိုမခ်စ္ဘူးလို႔ လူေတြေျပာတဲ့အခါ ရယ္ခ်င္တယ္..
မင္းက ကိုယ့္အတြက္ဘယ္လိုျဖစ္တည္မႈမ်ိဴးဆိုတာ ကိုယ္ပဲသိတယ္...စကားလွလွေတြမဆိုတတ္တဲ့ဒီလူမွာ..
မင္းအျပင္လည္းထပ္မရွိခဲ့..ထုတ္ျပမွ ေမတၱာတဲ့လား..
ကိုယ့္ေမတၱာႀကိဳးက မင္းအတြက္စၾကဝဠာနဲ႕အျပည့္..သမင္ခ်ိဳေလးသာ ေခါင္းမွာပန္ခဲ့
သံသရာအထိလည္း ဆက္ေလွ်ာက္ၾကမယ္ေလွ်ာက္ခဲ့တဲ့ေျခလွမ္းတိုင္းက လွတယ္..
ခက္ခဲမႈေတြရွိလည္း မင္းသာအတူရွိရင္..
ထိုက္တန္တယ္....တြဲလက္ေတြသာ မျပဳတ္ေစနဲ႕..
မင္းေရွ႕က ကိုယ္အၿမဲရွိမယ္..
အေရးႀကီးဆုံးက ကိုယ္မင္းကို ခ်စ္တယ္...။11.11.19