3 minggu kemudian...
Last day Aku tidur rumah Hara. Sekarang aku ngan dia nak ambik eomma and appa yang terchenta kami kat airport.
Harini dia pakai baju ni 👇K. Aku tak tau kenapa aku selalu tgok dia pakai baju ape. Ermmm maybe sebab dia cantik kot.ye dowh tak tipu. Aku rasa kalau dia pakai baju kelawar nenek aku pon still cantik. Dengar macam bangang. Tapi memang betul.
"Wey,jom gerak,kang lambat pulak"
"Jom"
Kitorang naik teksi gi sana. Jam tunjuk pukul 9 sharp kitorang dah sampai. Dalam stgh jam lagi diorang sampai.
"Wei jom breakfast dulu,belom breakfast lagi kan"
"Kau belanja ae"
Aku geleng. Dia tetiber dok peluk lengan aku nempel pipi dia.
"Please...."
Aku terkebil-kebil pandang dia. Asal jantung nak buat hal pulak ni.
"Yelah"
Muka sengaja kelatkan. Takkan nak tunjuk yang aku tersuka dia peluk lengan aku. Aik,aku suka dia ke? Kau jangan Kook,mampos kau sakit hati Kene reject straight gitu je!
_____________________________________
"Omma appa"
Aku tgok Hara yg dok peluk mak Ngan ayah dia. Haih,pompuan memang macam ni ke. Sekali rindu dia punya peluk cam taknak lepas. Agaknya kalau dia rindu aku dia peluk aku camtu tak? Uit,kau lalut apa ni wey.
Aku tolong eomma aku angkat bagasi dia. Pergh, macam makin berat ni. Sah dia memborong ni kat overseas. For sure!
" So kook okay tak sepanjang eomma Ngan appa takde"
Eomma tanya aku masa kitorang ( i mean keluarga Jeon dan park) tgh makan sama-sama kat kedai. Ehek,nyesal pulak ajak Hara makan sebelum ni,kalau tau nak singgah kedai makan)
"Ok"
"Gaduh Ngan Hara tak"
"Ermmm jap Kook nak ingat hari Kook tak gaduh Ngan dia"
Aku pikir jap. K! Dapat jawapan dia.
"Hari tanpa pergaduhan Jeon jungkook dan park Hara Tak dapat dikesan puan"
Eomma aku ketawa. Pipi aku dia cubit. Aduh eomma, kookie faham yang anak bujang eomma yang HOT meletup ni memang cute miyut gitu.
Aduhai! Aku punya kanser pera santan tahap 14 aku dah menyerang. Perlu dirawat segera ni.
"Aduh,eomma sakitlah"
Aku pandang Hara. Dia gerakkan mulut dia cakap ngada-ngada.NGADA-NGADA dia cakap. Haish, risau ada orang Kene lempar masuk sungai je ni. 🙃