a little piece of heaven

5.9K 581 541
                                    

📌 Sacramento

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

📌 Sacramento

Polubione przez memma, minyoongi, dwaposladki, krolowakucy i 68 innych.

jnope Jin przegrał zakład i musi spędzić cały dzień w takim stroju XD
#lamus #lolol #aftershock #jestemglodny

💬 suckjin masz 5 minut.
↪️ jnope ???
  ↪️ suckjin żeby to usunąć.
   ↪️ jnope chciałbyś 😈

💬 memma jin, ale z ciebie fashionista
↪️ namxjoon szafiarka
  ↪️ minyoongi modowy inFluEncEr
   ↪️ suckjin nienawidzę was

💬 aftershockdaily super fotka! Weź udział w naszym losowaniu i wygraj  festiwalowe gadżety 🔥
↪️ jnope jedyne co w życiu wygrałem to durnych przyjaciół

~

– Kto nie skacze ten z policji! – krzyknął jakiś przypadkowy głos, znajdujący się niebezpiecznie blisko głowy Taehyunga, po czym ziemia zadrżała, kiedy kilkanaście par stóp zaczęło odbijać się od podłoża w akompaniamencie pijackich śmiechów.

Brązowowłosy drgnął, asekuracyjnie przysuwając się bliżej Jungkooka, który od dobrej godziny spał spokojnie na środku posłania, przykryty śpiworem i jednym z koców Seokjina. Jeszcze kilka minut temu, podobnie jak poprzedniej nocy, jego ramię przerzucone było przez talię Taehyunga, ale w którymś momencie zniknęło, gdy chłopak nieświadomie przewrócił się na drugi bok. Z namiotu obok dało się usłyszeć głośne pochrapywanie Hoseoka i z każdą mijającą sekundą najmłodszy czuł się coraz bardziej zrezygnowany.

Próbował zasnąć już od cholera wie ilu godzin, ale pomimo zatyczek w uszach, ciepłego okrycia oraz zmęczenia, sprawiającego, że jego oczy piekły, a głowa nieprzyjemnie dudniła, sen wciąż nie nadchodził. Tuż przed wejściem do namiotu praktycznie słaniał się na nogach, błagając w duszy o choć minutę odpoczynku, jednakże w momencie, w którym w końcu mógł się położyć, nagle nie potrafił zmrużyć oczu.

To był długi dzień. Właściwie o wiele dłuższy, niż poprzedni, ponieważ wszyscy obudzili się około ósmej rano, marudząc na zaduch, panujący wewnątrz namiotu. Po nieszczególnie wystawnym śniadaniu oraz krótkim pobycie w toi-toiach, w końcu spełniło się skryte marzenie Taehyunga – Seokjin zaproponował kąpiel. Jeśli to, gdzie się udali, dało się w ogóle nazwać łazienką. Tak właściwie była to sporej wielkości polana, zastawiona aluminiowymi zbiornikami, wyposażonymi w krany i węże, zakończone słuchawkami prysznicowymi.

Przez dwadzieścia minut, w trakcie których Tae starał się nieudolnie obmyć z kurzu, nie zdejmując przy tym ubrań – co było raczej trudnym zadaniem – udało mu się zobaczyć chyba wszystko. Nagie kobiety, bez skrępowania spłukujące pianę ze swoich włosów; wytatuowanych, grubych facetów w samych kąpielówkach, próbujących wgramolić się do wnętrza wanienek, a nawet kilka par, całujących się gdzieś pośrodku tego całego chaosu.

Heavy metal ✶ taekook & yoonminOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz