pushing me away

5.5K 545 320
                                    

📌 Medford

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

📌 Medford

Polubione przez suckjin, minyoongi, czarodziejhudini, idknanmolla i 611 innych.

memma wróciłam z wymiany a on zamiast się cieszyć to ciągle płacze, że nie pojechał na Aftershock. am i offended or OffEndEd????
#juzmnieniekocha #samsegotuj #foch

💬 minyoongi zrozum go, to jest traumatyczne przeżycie
↪️ memma ale... przywiozłam zagraniczne słodycze i to też nie pomaga!!!
↪️ minyoongi o kurde, w takim razie tu już potrzeba lekarza
↪️ memma IJO IJO IJO słyszysz @namxjoon? jadą po Ciebie 😡😡

💬 jnope ja to wiem co by mu poprawiło humor 🙂😏
↪️ memma HOSEOK to jest profil family friendly!!
↪️ suckjin czemu ja się z wami zadaję

💬 brokenheart15 Bądź silna! ❤️ dasz sobie radę, tego kwiatu jest pół światu 💪🏻
↪️ memma okej ten pierwszy hashtag to był błąd

~

Telefon Jimina zadzwonił dopiero trzeciego dnia festiwalu – prawie dwa tygodnie od momentu, kiedy po raz ostatni miał okazję porozmawiać z Taehyungiem. Wciąż doskonale pamiętał każde słowo, które padło pomiędzy nimi w stołówce; pamiętał zawiedzioną minę brązowowłosego oraz desperację, z jaką wpatrywał się w drzwi do klasy od matematyki, licząc, że przyjaciel w końcu się w nich zjawi. Jednakże tak się wówczas nie stało i jakiś chory głosik w głowie różowowłosego podpowiadał mu, że to może być koniec.

Przecież wieloletnie przyjaźnie wcale nie musiały rozpadać się powoli lub z powodu czegoś nadzwyczaj dramatycznego – takiego jak pieniądze, smierć czy zdrada. Równie dobrze znajomość z Taehyungiem mogła zakończyć się przez grupkę metali z Medford International School Complex oraz różowych sweterków, zamienionych na skórzane kurtki. Szybko, intensywnie, boleśnie. Niespodziewanie. Raz na zawsze.

Dlatego kiedy kolejne dni upływały, a Jimin nadal mijał się z brązowowłosym bez słowa na korytarzu; wracał samotnie do domu i powoli zaczynał odzwyczajać się od wieczornych ploteczek przez telefon, usilnie próbował wmówić sobie, że jest okej – że przecież takie sytuacje zdarzają się każdemu. Początkowo bez przerwy sprawdzał wiadomości i na lekcjach siadał tam, gdzie zawsze, zostawiając brązowowłosemu puste miejsce, ale niczego to nie zmieniało. Nadal był sam.

I teoretycznie miał ochotę walczyć. Każdego poranka budził się z myślą, że może warto przeprosić, porozmawiać czy jako pierwszy wystawić rękę na zgodę, ale kiedy tylko zjawiał się w szkole, nagle wszelkie chęci znikały. Taehyung wydawał się bowiem zupełnie niewzruszony narastającym konfliktem, wszystkie przerwy spędzając w towarzystwie bandy Jungkooka, śmiejąc się głośno oraz paradując dumnie w koszulkach z jakimiś mrocznymi obrazkami.

Heavy metal ✶ taekook & yoonminOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz