Egy lány sétált be a suli ajtaján..
Színátmenetes lila haját hátra dobva lépkedett előre,egy emelt talpú fekete bokacsizmában,egy magas derekú bőrnadrágban,egy bordó V dekoltású pólóban és egy bőrkabátban..
A kezét egy fekete bőr,szögecsekkel díszített kesztyű takarta..
Száján élénkpiros rúzs virított,míg az ezüst íriszei csillogtak,a kihúzott szempillai alatt..
A szempárok a lányra szegeződtek.
A kecses és magabiztos léptek az emeltszintű biológia terem felé haladt.
Majd az óra elteltével a matek órán jelent meg ismét,és ült le Adam mellé..-Ez a hely foglalt.-mondta Adam,egy pillanatig a lányra nézve.
A lány mosolyra húzta piros ajkait.
-Tényleg?Szerintem pont jó helyen ülök..vagy ki ül itt?
Adam nem válaszolt..
Úgy érezte,nem egy új csajjal fogja megosztani az ilyen információkat.-Hm..lány van az ügyben.-mosolygott mindent tudóan a színátmenetes hajú,ami Adamt nagyon irritált.-Óh..el is felejtettem bemutatkozni...Liliom vagyok.
Adam szíve a név hallatán görcsbe szorult..
Ekkor egy bordó hajú és fekete szemű fiú lépett a padhoz.-Szia..Castiel vagyok.Can kedced este együtt lógni és szórakozni egyet?
-Hali..bocs nagyfiú,de programom van.-kulcsolta össze ujjait álla alatt a lány.
-Kár..
-Neked biztos.-kacsintozt a lány,mire az eddig magabiztos fiú látszat megingott,és Castiel halványan elpirúlt.
A nap így ment el..
A fiúk nagyrésze kíváncsi volt az új lányra..
A lány viszont egyik fiúval sem ment sehova.
Mikor a tesi óra következett,mindenki átöltözött és felsorakozva álltak az edző előtt,mikor szirénaszó ütötte meg a fülüket.
Adam össze zavarodott,majd meglátva az új lány halvány mosolyát,figyelni kezdte a lányt.-Mutatna valamit az új lány?-nézett oda az edző.-Jól kosarazol?
-Eléggé..miért?
-Adam..mi lenne ha játszanátok egy 1v1 menetet?
-Felőlem..-vont vállat a fiú.
Az edző mindenkit le parancsolt a pályárol,majd egy kosárlabdával a kezében a pálya közepére állt.
-3...2...1..-számolt vissza az edző,majd feldobta a labdát.
Adam felugrott,hogy megszerezze a labdát,de a lány gyorsabb volt,és megszerezte a labdát..
Majd ahogy megérezte a lány a talajt a lába alatt,a fiú mögötti palánk felé kezdett futni.Adam is észhez kapott,és a lány után szaladt..
De a lány már a palánknál volt és sikeresen zsákolt is.-Ismerős...-nézte a lányt Adam.
A lány mozdulatai és összpontosítása,megegyezett egy másik személyével,de Adamnek sehogy sem jutott eszébe,kire..
A tesi us nagy nehezen elmúlt..
Az angol tanárra vártak,mikor egy maszkos férfi,be ment a terembe,egy pisztolyal a kezében..-Mindenki maradjon a helyén!!-hadonászott a pisztolyal.
YOU ARE READING
𝐀 𝐑𝐨𝐬𝐬𝐳𝐟𝐢ú 𝐇𝐞𝐫𝐜𝐞𝐠𝐧ő𝐣𝐞 𝐥𝐞𝐭𝐭𝐞𝐦 2
RomanceHa az előző könyvet nem olvastad,vagyis az első részét,akkor ajánlanám,hogy előbb azt olvasd el... Egy kínszenvedéssel teli harmadik gimis évnél tartunk..vagy mégsem? Egy új lány érkezik a suliba,aki lehet nem is annyira új.. A tragédia óta Adam és...