4

709 27 2
                                    

-Adam!!-ugrott a szőke hajú,az említett nyakába.

-Blee-nyujtotta ki nyelvét,undorát kimutatva a lila hajú lány.

-Gyere szépen..-tette egyik kezét a lány derekára Joshua.

-Hagyd már!-mondta Adam.

-Kössz,de boldogulok,nagyfiú.-nézett a lány Adam felé.

Adám meglepetten nézett a lányra,aki ezután elment a szőke hajú fiúval.

-Szóval?

-Noah Black,500 000.-olvasta fel a papír tartalmát a fiú.

-Utána kell még néznem,vagy szereztél infókat?

-Szereztem..Minden este,pontban 20:15kor ér be a Zero's Bárba.
Reggelente,05:20kor megy el futni,és pontban 05:30kor ér egy parkba.

-Rendben..

-Illetve...

-Hm?  

-Ha végeztél,akkor az elhagyatott gyárnál találkozunk!

-Jó..-forgatta meg szemeit a lány.

-Legyél ügyes,cica.-csokolta meg a lány arcát Joshua.

-Ugh..forgatta meg szemeit a lány.-Oké...

A lány este,pontban 20:00kor már a bárban volt és várt..
Egy fekete egyberuha volt rajta,ami a feneke alá ért,és egy ovális dekoltású kivágás.

Jobb lábát a balra rakta és kicsit előre hajolva ivott bele a koktélba,amit pár perccel az érkezése után rendelt.

-Hol van már?-nézett az órára.

..20:14..

-Hát persze..még 1 perc..-türelmetlenül kezdte el kopogtatni,körmeit az asztal fekete márvány vakolatán.

Pontban 20:15kor lépett be a férfi,a bárba.
Noah a lány mellé ült le,majd rendelt egy sört a pincértöl.
Majd végig mérte,a mellette ülő lányt.

-Heló..-nézett a férfira Liliom.

-Szia..-nézett bele az ezüst szempárba.

Miután az ital megérkezett,a férfi csevegés közben elfogyasztotta azt,majd készült a távozásra.
A lila hajú lány,egy kissebb csoporttal hagyta el a bárt,nemsokkal a férfi távozása után.

Noah elkezdett kutatni a tárcájában,mikor a park egy fásabb területére ért.
A lány ezt kihasználva,élő vette a kést,és a férfi mögé lépett.

-Most jól figyelj!szegezte a férfi torkához a kést.-Bízz bennem,és tedd amit mondok..

-Őrült ribanc!!

-Ó,fogd már be a pofádat!!Ha nem játszuk el a hálálod,akkor tényleg meghalsz!..-a férfi kissé megilyedve nézett a lányra.-Igen ám..tudok a kis sikkasztásaidról.. és a főnököm eléggé zabos már rád Noah Black...

-Mégis ki a főnököd?

-Az akitöl másfél milliót sikkasztottál...

- Azt hittem neki meg se kottyan egy ilyen összeg..

-Nem is hitted rosszul..de tőle nem lehet csak úgy sikkasztani..de szerencséd,hogy engem küldött utánad.

-Miért is?

-Mert ha nagyon meg akarnálak ölni,már nem élnél...

-Nem bízok  benned..

-Akkor..-kezdte el a sűrű növényzet között elhúzódó ösvényre terelni a férfit.

A vékony kis ösvény közepére értek.
Noah egy szokatlan melegséget érzett meg..
Mikor végig nézett magán,látta ahogy a vére elkezdi átitatni a pólóját.

-Most jól figyelj..ki veszem a kést,és beviszlek a kórházba,de ahhoz előbb oda kell adnom a kést a férfinak,aki a padon ül,pár méterre..még vissza nem jövök,ne moccanj.

Noah egy szót se szólt,csak elfeküdt az ösvényen.
Majd a lány átadta a véres kést,a padon várakozó férfinak.

-Mehetünk?

-Menj előre...feltűnő lenne,ha vissza fordulnék.

-Rendben..

Mikor a lány megbizonyosodott,hogy Noah biztonságban eljuthat a kocsijáig,felsegítette a férfit a földröl és a kórházba vitte.
Miután az orvosok elvették tőle a férfit,a lány elindult a régi gyár épülete felé.. 


Sorry,a sok várakozás miatt..

𝐀 𝐑𝐨𝐬𝐬𝐳𝐟𝐢ú 𝐇𝐞𝐫𝐜𝐞𝐠𝐧ő𝐣𝐞 𝐥𝐞𝐭𝐭𝐞𝐦 2Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora