A parkban tovább sétált a lány,egészen még egy fedelet meg nem látott.
Felnyitotta a csapóajtó,majd lemászott a kis létrán és a fákjákkal kivilágított alagúton keresztül ért el a régi gyár épületéhez,ahol egy felvonó segítségével,egy szinttel léjebb haladva,be lépett a társai mellé.-Shouta,hogy haladsz?
-Jól,kisasszony.Már csak a te kódod kell ahhoz,hogy feltörjük a rendszerüket.
-Azonnal..-ült le a lány a székére és felnyitva a laptopot,rögtön megadta a hozzáférési engedélyét.
A férfinak sem kellett több és már a rendszerben is voltak.
A képernyőn a megszokott szimbólum jelent meg..:-Még nem mesélted,hogy miért kellett,hogy "eltűnj" az élők közül..-vetett egy jelentős pillantást a lila hajú lány felé a férfi.
-Nos..egy kis zűrben voltam..-sógajtott a lány,miközben rá nézett a monitorra.-Néhány hozzánk hasonló rájött,hogy..hogy megöltem valakit.Így megfenyegettek.Hogy feladnak a rendőrségen,és mindenkinek a tudtára adják,hogy egy gyilkos vagyok..-sóhajtott egyet a lány.-De így,hogy eljátszottuk a halálomat,megszabadultam ettöl a tehertől..és hát..a szüleim is..-mosolyodott el kínosan a lány.
-Mi volt a szüleiddel?
-Egy vadidegen pasihoz akartak feleségül adni,akit még nem is láttam soha...
-Óh,törpilla..-kelt fel a székböl a férfi és átölelte a lányt.l-Tudod,hogy rám számíthatsz.
-Persze.. és hát Joshua..ő sem fogadja el egykönnyen,ha valami nem úgy van,ahogy azt ő akarja.
-Mit csinált már megint?
-Ő rugdosott a bérgyilkos élet felé..
-Ne figyelj rá.Majd helyre teszem.
Eközben,az utcán sétált Adam,aki épp a fodrásztól ment hazafelé,miközben a lila hajú lány után kutatott,de minden hiába,nem talált semmit a lányról,mintha nem is létezne,így hát eldöntötte,hogy a város melletti nyaralóban tart egy bulit,ahol megpróbálja kiszedni a lányból az információkat.
Még azon az éjszakán írt egy haverjának,név szerint Scottnak,aki ezt a hírt rögtön továbbította is,hisz Adam titkán szervez bulikat,de amiket szervez,az nagyot durran.
Másnap az iskolában mindenki a hétvégi,pontosan Péntek esti buliról beszélt,miközben Adam a szállítókkal beszélte le a piát,kaját,dj pultot és a fényszórókat,stb.
-Csajszi,te jössz Adam bulijára?
-Nem tudom Ayame..
-A szüleid nem engednének?
-Nem arról van szó Sora..
-Akkor?
-Egyszerűen csak nem tudom,Sara...nem tudom.
-De Adam bulijai a legjobbak!-siránkozott Sara.
-De idegesítőek vagytok.-sóhajtott Liliom.
Adam érdeklődve figyelte a jelenetet amit Scott és Nathan is észre vett,így ezt a két fiú szóvá is tette.
-Mit nézel úgy rajtuk?-mosolygott a szőke.
-Szerintem meg akarja fektetni az egyiket.-mosolygott a sötét kék hajú.
-Nem egészen..
-Szóval benne van a pakliban.-nézett cinkosan össze a két fiú,amire Adam csak sóhajtott egyet.
Adam fejében csak az járt,hogy ki kell derítenie,ki is ez a lány...
Meg akart tudni róla mindent..
Hol lakik,kik a szülei,de legfőképpen,hogy miért titkolja a kilétét.-A buli este 9:15-kor kezdődik.-jelentette ki Adam,majd a helyére sétált,miközben az óra kezdetét jelző csengő elhallgatott és ezzel együtt a tanár is megérkezett.
A hét hamar eltelt és mire a fiatalok észbe kaptak,már péntek volt..
A buli napja.
Adam a nyaraló földszintjét átalakította..
A kanapékat a falhoz tolta,a dohányzó asztalt a TV alá húzta,a konyhapultra kipakolt néhány poharat,a pohár szájával lefelé,a DJ pultot át egyik falhoz tolta,hogy a DJ a fal és a pult közé tudjon állni,vagy ülni.
A fényszórókat a sarkokba rakta,lent és a plafon sarkába is,illetve a lampákra fényfűzéreket rakott,majd az ablakokat dőltre nyitotta,hogy a cigi és alkohol szaga ki tudjon majd menni.Már az utolsó símításokat végezte,mikor csöngettek,Adam az órára nézett...9:00..vagyis ezek még csak Scott és Nathan lehet.
Adam ajtót nyitott és a szőke hajú vigyorgott rá,aki mögött morgott a kék hajú valamit,majd Adam be engedte őket.
A két fiú otthonosan mozgott már a házban,így rögtön levágódtak az egyik kanapéra.
-Király lett a hely.-mosolygott Scott,a szőke hajú.
-Nem lett rossz..-nézett szét Nathan,a sötét kék hajú.
-Ez volt a cél.-tette csípőre a kezét Adam.
-Na takarodj készülni,balfasz!-inttett egyet Nathan.
-De így is és úgy is le fogok izzadni.-nevetett fel Adam,majd felment az emeletre,és 10 perc alatt elkészült.
Mire leért,két baratja,mint a segédek úgy engedték be a vendégeket,és fogadták azokat.
Adam rögtön a konyhapult mögé ment és kiszolgálta azokat,akik a pult előtt ültek.Majd a csengő ismét megszólalt.
Adam kinyitotta az ajtót,és egy ismerős lila hajkorona fogadta,ahogy Adam lenézett a lányra,végig nézett a fekete egyberuhán,aminek a dekoltázsa piros csipkével volt díszítve,majd ahogy Adam szeme tovább haladt,a fekete harisnyára,majd a magastalpúra,a fiúnak úgy kúszott mosoly az ajkaira.-Csak eljöttél?-nézett ismét a lány íriszeibe.
-Addig úgysem hagyták békén,még rá nem mondtam az áment..-mosolyodott el a lány.
-Csinos vagy..-csúszott Adam tekintete a lány ajkaira,ami egy halvány mosolyra húzódott.
-Te sem panaszkodhatsz.-tette hűvelyk ujját Adam mellkasához.
Tudom,hogy sokat késtem,de nem volt ihletem..
Kárpótlás képpen hoztam ezt a hosszabb részt nektek.
YOU ARE READING
𝐀 𝐑𝐨𝐬𝐬𝐳𝐟𝐢ú 𝐇𝐞𝐫𝐜𝐞𝐠𝐧ő𝐣𝐞 𝐥𝐞𝐭𝐭𝐞𝐦 2
RomanceHa az előző könyvet nem olvastad,vagyis az első részét,akkor ajánlanám,hogy előbb azt olvasd el... Egy kínszenvedéssel teli harmadik gimis évnél tartunk..vagy mégsem? Egy új lány érkezik a suliba,aki lehet nem is annyira új.. A tragédia óta Adam és...