Sorry im late..🥺
A rendőrök megragadták a férfit,és magbilincselve őt,ki vezették a teremböl..
A lila hajú felsóhajtott és vissza ült Adam mellé.
Adam végigmérően nézte a lányt,nehezen akarta elhinni,hogy az a látszatra nem egész 60 kilós lánynak még a szeme sem rebbent mikor felkelt a székröl,sőt talán még egy kis élvezetet is fel tudott fedezni a lány arckifejezésén..-Tanultál önvédelmet?-vonta fel szemöldökét Adam.
-Kíváncsi vagy mi?-mosolyodott el a lila hajú.
Adam a lány reakcióját látva elmosolyodott...
A fiú rég nem mosolygott őszintén,így a lány okozta mosoly,jó kedvet adott neki.
Adamnek eszébe jutott,miért is nem mosolygott eddig,ami miatt ismét romlott a jókedve.
A lány ezt észre véve kérdően nézett a fiúra.-Mi az?-kérdezte halkan,lágy hangon a lány.
-Semmi..
Ugyan tudta a lány,hogy mi a gond,nem akart beszélni róla,ahogy Adam sem akarta felhozni a témát..
A lány majdnem elszólta magát,de mielőtt ez megtörténhetett volna,becsukta a szóra nyitott ajkait.-Sajnálom...-nézett a padra a lány,és egy fájdalommal teli érzés kerítette hatalmába a szívét.-Nem tehetem ezt veled..-szorította össze állkapcsát a lány.-Nem keverhetlek bele..
Ekkor bejött a tanár és egy sajnálkozó monológ után elkezdte az órát..
Ahogy az utolsó órának is vége lett,a lány felpattant a helyéröl,besöpörte a dolgait a táskájába és ki viharzott a teremböl.-Fenébe!-vágott bele a falba a lépcsőházban megállva.
-Mi a baj?-kérdezte Rima,rágózva,buborékokat fújva.
Rima semmi jó szándékkal nem kérdez vagy mondd bármit..
A lila hajú felnézett a lányra,és elhúzta a száját.-Bocs,nem veled fogom megdumálni..
-Akkor kivel?Nincsenek barátaid újonc..
-Ch.
-Nem ajánlom,hogy Adam közelében maradj,Jessica pipa lesz rád csajszi.-fújt újabb buborékot a sárga hajú.
-Hm?Mi köze Adamhez?
-Nem tudtad?Jessica szerelmes belé,és mivel a Yuuko lány felszívódott,eltűnt..nevezd ahogy szeretnéd..Jessica kijelentette,hogy Mr.Rosszfiú az övé és senki másé.
-Kit érdekel Jess ügye baja?Csak egy csitri ő is.-forgatta meg a szemeit,majd Rima vállának nekimenve elment a lépcsőházbol.
A suli kapujában egy öltönyös és napszemüveges férfi állt..
Liliom felsóhajtott és a férfihoz lépett.-Látni akar téged.
-Nem érdekel,hogy mit akar.
-Viszont jönni fog Kisasszony.
-Csak szeretnétek!
A férfi már készült megragadni a lányt,mikor Adam sétált oda hozzájuk.
-Nem tudom kinek a csatlósa vagy..de ne itt csináljatok botrányt.
-Elnézést White úrfi,de el kell vinnem a hölgyet..
-A "Hölgy" nem megy sehova!-jelentette ki a lány.
Ekkor egy aranynak kinéző limuzin parkolt le a férfi mögött és egy fehér pólós,fekete nadrágot és cipőt,illetve arany lánc nyakláncot viselő fiatal férfi lépett ki belőle..
Szőke haja és smaragd zöld szemei voltak,fejét pedig egyenesen a lányra szegezte.Adam a fiú láttán idegesen szorította össze fogait..
-Drága virágszálam,rubintom..gyere szépen vissza..van még pár dolgod..
-És ha nem?-morogta a lány.
-Akkor..-mosolyodott el a fiú,és 3 ember lépett mellé.-Elviszünk erőszakkal..szépségem.
-Fordulj fel..-sziszegte fogai között a lány.
-Joshua..-szólalt meg Adam
-Ne itt balhézz!
ESTÁS LEYENDO
𝐀 𝐑𝐨𝐬𝐬𝐳𝐟𝐢ú 𝐇𝐞𝐫𝐜𝐞𝐠𝐧ő𝐣𝐞 𝐥𝐞𝐭𝐭𝐞𝐦 2
RomanceHa az előző könyvet nem olvastad,vagyis az első részét,akkor ajánlanám,hogy előbb azt olvasd el... Egy kínszenvedéssel teli harmadik gimis évnél tartunk..vagy mégsem? Egy új lány érkezik a suliba,aki lehet nem is annyira új.. A tragédia óta Adam és...