2

738 36 2
                                    

A férfi a tanári asztalhoz sétált,majd le túrta onnan a papírokat és elkezdett a sorok között sétálni.

-Szóval ismertetem a szabályokat...
Nincs csevegés,csak az beszél akit esetlegesen kérdezek.
Mindenki kiveszi a pénzét és nekem adja..-lengette meg a pisztolyt.-Ellenálláshoz próbálkozni felesleges,mert azt lelövöm..
A tanárok se fognak jönni,mert nem vagyok egyedül..

-Wow..-szólalt meg a lila hajú,mikor mellé ért a férfi.

-Nem azt mondtam nincs beszéd?

-Ez az idei gyártású..

-Igen.

A férfi meglepetten nézett a lilás hajú lányra,aki csillogó szemekkel nézte a pisztolyt.

-Elnézést..nem mesélne valamilyen történetet?

-Hát..-a férfin végigszaladt a hideg,látván hogy a lány kicsit sem fél,és inkább érdeklődik.-Rendben..

A férfi mesélni kezdett..
Elmesélte a történetét,minden apró részlettel együtt..
Közben egy a többiek álltal lúzer csoportba sorolt lány,írt egy Smst az apjának arrol ami történik,így úton volt már a rendőrség is.
15 perc elteltével a lila hajú lány folyamatosan szóval tartotta a férfit,egészen addig ameddig a rendőrök hatalmas szirénázással meg nem érkeztek.

-Melyik idióta volt?!?-szegezte az osztály felé a pisztolyt a férfi.-Te?..vagy te?

A lila hajú lány a lehető leghalkabban felkelt a székröl.

-Ülj vissza a seggedre..-suttogta Adam,hogy a férfi ne hallja,aki épp háttal van nekik.

-Mindjárt..-suttogta a lány,és a kezére húzta a kesztyűjét,majd halk léptekkel indult el a férfi felé.

Mindenki feszült volt..
Látván a kisérletet tervező lanyt és a fegyveres férfit..
Senki sem akarta,hogy a szeme láttára lőlje le a lányt a férfi...

-Most megvagy.-húzta mosolyra ajkait a lány,majd egy könnyed és erős mozdulattal ki rúgta a pisztolyt a férfi kezéböl,majd elkapva azt,hátrállni kezdett.

-Te kis..-morogra a férfi megfordulva,majd előrántva egy zsebkést.

-"Te kis.." mi?-imitálta a ferfi hangját,a pisztolyt szorongatva a kezében.

-Úgyse fogsz lőni..-húzta mosolyra a szályát a ferfi.-A jókislányok ahhoz túl félősek,babám..

A lány felnevetett és egy határozottabb léptet tett előre.

-Nem ilyedtem meg,nagyfiú..-pörgette meg a kezében a pisztolyt és a férfi elé lépve ujjai közé fogta a kést.

A férfi meglepetten nézett a lányra,majd halványan félelem csillant meg a szemeiben.
Nem tudta hova rakni a lány viselkedését..
A lány mosolyogva nézte a férfit,majd egy óvatlan pillanatban kikapta a zsebkést a kezéböl.
Az osztály alig hallhatóan fel lélegzett..
Ekkor az ajtón a rendőrség rontott be,pisztolyt szegezve az emberre.

-Késtek biztosurak..-mosolygott a lány hátra döltve a fejét,szeme sarkábol a rendőrökre nézve.

𝐀 𝐑𝐨𝐬𝐬𝐳𝐟𝐢ú 𝐇𝐞𝐫𝐜𝐞𝐠𝐧ő𝐣𝐞 𝐥𝐞𝐭𝐭𝐞𝐦 2Where stories live. Discover now