"Nem mindegyik fejezet lesz valaki szemszögéből, vagy nem az egész lesz valaki szemszögéből ez például egy olyan rész lesz amibe van ez is az is, de azért remélem tetszeni fog és remélem eddig tetszik a többi is. ☺️"
Délután Leyla bemutatta Ricet a barátnőinek és ahogy gondolta Majának nagyon tetszett az új fiú.
Kayli: Uu képzeld Leyla az 1.suli buli vasárnap délután lesz. És mi hárman VIPsen ott leszünk. - mondta nagy vigyorral az arcán.
Leyla: Nem, nem, nem, nem!
Maja: Ne tiltakozz Leyla, tudod, hogy nem tudsz..
Leyla: De lányok tudjátok, hogy én az ilyenekben nem vagyok benne..
Ric: Mért nem? - Ric eddig azt hitte Leyla egy nagyon menő buli csaj, de ezt a mondatot hallva eléggé meglepődött.
Leyla: Mert soha nem voltam az a nagy parti arc..
Ric: Ne már én pedig teljesen abban a hitben voltam... Akkor nem megyünk el együtt? - kérdezte nagy reményekkel.
Maja: Na látod az újonnan érkező félisten is azt szeretné, hogy gyere...
Ric: Félisten??
Kayli: Igen.. És mi is...
Leyla: Rendben, rendben még átgondolom....
Mind hárman ujjongtak az örömtől..🔥Leyla szemszögéből🔥
Egy buli,... remek. Nem szeretem a bulikat, nem az én stílusom. De az új srác miatt elmegyek.... pedig sok kedvem nincsen..
🔥Vasárnap🔥
Megbeszéltük hogy fél 8ra odajönnek Majáék ahová sulikor szoktak... Szokásomhoz híven "kicsit" késtem...
Leyla: Sziasztok - mondtam kicsit kedvetlenül.
Maja: Jaaj ne legyél már ennyire látványosan rossz kedvű Leyla, jó lesz.
Kayli: Aztán lehet, hogy látunk néhány szellemet is az úton - próbált felvidítani, egy kicsit össze is jött neki.
Maja: Kayli. Szellemek nem léteznek, főleg úgy, hogy haloween is még elég messze van... Szóval..
Egymásra néztünk és elröhögtük magunkatA buli ahhoz képest elég jól indult...
Mikor megérkeztünk egyből megláttuk Ricet. Kicsit meg is nyugodtam.
Ric: Sziasztok. Huu ti aztán kitettetek magatokért. Szépek vagytok.
Maja, Kayli, Leyla: Köszi. - hihetetlen mennyire egyszerre tudunk mondani néha valamit...
Kayli: Akkor magatokra hagyunk titeket.. Majd talizunk Leyla.Maja: Jaaj most tényleg amikor egy ilyen helyes pali dicsért meg.. - hisztizett Maja, de Kayli szúrósan ránézett, és beadta a derekát.
Kettesben maradtunk.
Ric: Szóóval leüljünk vagy..? Mi legyen?
Leyla: Nem vagy az a csajozós pali mi? - kérdeztem mosollyal az arcomon.
Ekkor valaki belém jött, egy fiú akit nem ismertem.
Ric egyből utána kapott, de mikor meglátta ki az ijedten nézett rá és engedte el.
Furcsálltam, de utána ment.
Ric: Ne haragudj, mindjárt jövök.
Itt hagyott...
ESTÁS LEYENDO
Vámpír szerelem /befejezett/
VampirosEgy átlagos lány vagyok, átlagos barátokkal, átlagos családdal, de nem átlagos titkokkal és szerelemmel. Olvassátok el egy másik könyvemet is🥰 Álom a valóságban❤️