Zanim zaczniecie czytać, krótka informacja od autorki - Zauważyłam, że książka nabrała dość mocno mrocznego charakteru. Stwierdziłam, że może przyda się trochę lżejszy rozdział. Jak wyszło - oceńcie sami ~ Hazel
_____________________________________
Wiele lat temu Japonia była nękana przez nieustanne ataki i wojny. Mieszkańcy żyli w ciągłym strachu i niepokoju o przyszłość swojego kraju. Jednak istniało jedno miejsce, którego nie mogło dosięgnąć piekło wojen. Był to piękny las, pełen kwitnących liściastych drzew, który stanowił ostoję dla Japończyków. Jednak w samym środku lasu rosło jedno samotne drzewo, które nigdy nie zakwitło, a jego gałęzie zawsze pozostawały bez liści. Wszyscy, ludzie i zwierzęta omiajli je, twierdząc, że jest martwe. Nikt nie wiedział, że w rzeczywistości drzewo żyło i było bardzo samotne. Pewnego dnia obok drzewa pojawiła się wróżka i dała drzewu jasno do zrozumienia, że może mu pomóc rozwiązać jego problem. Rzuciła na drzewo zaklęcie, dzięki któremu przez kolejne 20 lat mogło przybierać postać człowieka, a jeśli dozna ludzkich emocji - zakwitnie. Lecz jeśli po upływie wyznaczonego czasu nie uda mu się odczuć ludzkich emocji, umrze. Tak jak zapowiedziała wróżka, drzewo mogło zmieniać się w człowieka. Spotkało wielu ludzi, lecz spotykały je tylko rozczarowania. Mijały lata, a ono powoli traciło nadzieję. Lecz pewnego dnia zdarzył się cud. Bez wiekszych nadziei przemieniło się w młodego mężczyznę, ktory wyruszył na spacer po okolicy. W pewnym momencie trafił nad strumień. Lecz nie było tam samo. Niedaleko siedziała również piękna, młoda dziewczyna. Miała na imię Sakura. Zaczęli rozmowę. Od razu zostali przyjaciółmi. Spotykali się niemal codziennie, a z upływem czasu drzewo coraz bardziej przywiązywało się do dziewczyny. Pewnego dnia zwierzyło się Sakurze ze swego uczucia do niej i wyznało kim naprawdę jest. Dziewczyna nic nie odpowiedziała, lecz kolejnej nocy wyznała, że odwzajemnia uczucie i nie chce, aby umarło. Chwilę później obok zakochanych pojawiła się wróżka. Zadała Sakurze pytanie - czy chce pozostać człowiekiem? Czy woli zamienić się w drzewo jak jej ukochany? Dziewczyna bez wahania odparła, że chce zostać drzewem, ale tym samym w którego ciele żył jej ukochany. Dzięki wróżce zakochani stali się jednoscią, a od tego czasu "sakura" oznacza "kwiat wiśni".
______________________________________ Research do tej części zajął łącznie kilka godzin siedzenia przed komputerem, a wyszły w sumie tylko 342 słowa. Mam nadzieję, że efekt jest chociaż w miarę zadowalający ^.^
CZYTASZ
Japońskie legendy
RandomW tej książce pojawiać się będą japońskie legendy miejskie, opowieści i opisy japońskich wierzeń. Są... Dość nietypowe. Uwaga! Przed przeczytaniem, skonsultuj się ze swoją psychiką i upewnij się, że chcesz ją na to narażać.