Aahh,kako mrzim skoluuu. Vec 15 min mi zvoni alarm i samo cekam kad ce mama doci i silom me izvuci iz kreveta da ne bi zakasnila u skolu.
„LANAAA USTAJJ ODMAA" mi o vuku vuk na vrata.
„Evooo" ustaj i stajem pred ogledalo i uplasim se same sebe. Izgledam kao zombi.
Otisla sam u kapatilo umila se,oprala zube,pocesljala se kao svaki normalan tinejdzer.
A sad najteze. STA OBUCII?
Posle 15 minuta jedva sam nasla dobru kombinaciju. Inace pre nekoliko meseci sam se vratila u Srbiju iz Madrida. Zbog maminog posla.
Obukla sam ovo👇Uzela sam svoj iPhone X,slusalice i krenula u skolu. Inace zivim sa mamom koja je advokat tako da sam bogata ali ne hvalim se time kao ostale fufice u nasoj skoli.
Dosla sam u skolu. I zatrcala sam se u zagrljaj osobi koju nisam videla 24h 😂 to je bila Nikolina,moja BFF od detinjstva.
A zatim sam zagrlila Luku mog muskog BFF 😂
„Koji cas sad imate" pitala je Nikolina
„Ja imam matematiku" rekla sam nasmejano jer sam znala da imam cas zajedno sa Ninom(nadimak za Nikolinu)
„A ti Luka" pitala je Nina „Ja imam fizikuu" rekao je smorenim tonom je ga profesor fizike bukv mrzi.~3h posle
Prosla su mi 3 casa,sada sam na odmoru sa Nikolinom i Lukom,ja pijem kafu s oni jedu krofne.
Setali smo se izvan skole,ja sam toliki baksuz da sam se spucala u nekog lika i prosula vrelu kafu po njegovoj Gucci majci.
„IZVINII" rekla sam skroz izbezumljeno
„DA LI TI GLEDAS GDE IDES JEBENO???!!!!!" pitao je on vec vidno iznerviran,pardon, izderao se
„IZVINI OKEJJ???" na mene niko ne podize ton ma nece ni on
„Platices mi za ovo" sapnuo mi je na uvo dok je prolazio pored mene sa drustvom.
•
•
•
•
•Inace ovo mi je prva prica,nece biti savrsena,ne obracajte na greske,u buduce ce biti psovki i tog „prostog" jezika,zato sto... zasto da ne.
To bi bilo to od ovog dela.Sta mislite hoce li se Lana i onaj misteriozni decko zbliziti?
Pisitee
DU LIEST GERADE
THE BAD GUY🔛
RomantikOna-hladnokrvna devojka koja,na prvi pogled ima „savrsen" zivot,samo jedan trenutak je ucinio da ona postane bezosecajna devojka koju je briga za sve u zivotu.Ima reputaciju hladnokrvne kraljice. Ali niko ne zna za njenu najmracniju stranu. On-najpo...