„Volim te"

2.5K 64 2
                                    

LANA POV
„Za tebe Lana"
Pogledala sam ga upitnim pogledom. On trazi utehu za mene? Zar mi nismo samo prijatelji? Jesmo li?
„Za mene?" pitala sam zbunjeno
„Da Lana za tebe, od onda kad si mi prosula kafu po majici na hodniku nemogu da iz glave izbijem te crne oci koje me razneze kad me pogledaju, taj osmeh koji mi uputis je tako savrsen,najlepsa si kad se smejes,kad se ti smejes i ja se smejem kada si ti tuzna i ja sam tuzan. A najgore od svega.. te pune i crvene usne za kojima zudim i dan i noc,nece biti moje.. Lana. Volim te. Sve bih dao sa moja sada i zauvek. Jesam fuccboy, bad boy, picka, gad ,retard,...  reci mi sve to ali ja cu te idalje voleti
Ostala sam da ga gledam otvorenih usta i ociju. On mene VOLI?!Nisam stigla da razmislim o onome sto je rekao s kamoli da odgovorim jer me je poljubio. Ljubi me sa tako strasti ali ipak nezno. Lik se predobro ljubi. Ima tako meke i pune usne.. ahh.
Odvojili smo se kad nam je nestalo vazduha. JEBEM TI VAZDUH!
„Ja... izvini.. nisam hteo, samo.. da hteo sam ali..." izgleda tako slatko kad je zbunjen
„Izvini" rekao je
Zeleo je jos nesto da kaze ali sam ga ja prekinula poljupcem. Stajao je nepomicno, na trenutak sam se malo odvojila od njega jer sam mislila da on ipak ne zeli  da uzvrati ali on me je skroz primakal sebi i strastveno poljubio. Ubacii je svoj jezik u igru, tu su nasi jezici poceli da vode rat.
„Khm,Khm" trgnuli smo se pogledali policakca koji nas gleda i govori „ Ratumem da ste zaljubljeni i da de volite al molim vas uzmite sobu" nasmesio se i otisao
„Idemo"
„Gde"
„Kod mene kuci Lana" rekao je te se najsmejao i ja zajedno sa njim

~10 min voznje~
(Ovaj deo ce biti malo perverzan,citajte ga na svoju odgovornost 😂🔞)

Dosli smo u kucu nakon brze voznje. Ja sam otisla u kuhinju nebi li nasla neke tablete za glavu. Komsije smo tkd ugl znam gde se sta nalazi jer sam cesto bila ovde. Krecem u potragu za tabletama. Nasla sam ih. Sagnula sam se jer su mi ispale. Smotana sam previse. Kad sam se sagnula neko me je udario po dupetu,podigao i privukao sebi. Filip.. ko ce drugi...
Pribio je moja ledja uz njegov stomak.
„Lana.. zelim da veceras budes samo moja. Da vristis moje ime i dahces celu noc. Zelim te Lana..! Zelim da budem u tebi zelim ga celog u tebi dok vristis.."rekao je i zarezao
Naglo me je okrenuo i poljubio. Uhvatio me je cvrsto za guzu al ne toliko da me boli. Moje noge su se nasle oko njega. Moja prijateljica preko gacica je dodirivala njegovog druga preko pantalona. Inc bio je sexy bez majce.
Odveo me je do sobe i zatvorio vrata ne prekidajuci poljubac. Bacio me je na krevet i skinuo mi je gornji deo haljine a zatimni donji. Kad je video da nemam grudnjak nasmesio.
„Opaaa.. tange.. nisam ocekivao da dobra devojcica ovo nosi" rekao je dok mi je grizao vrat i jednom rukom mi mesio grudi.
„U tome je stvar Filipe" podigla sam njegovu glavu tako da me gleda u oci „ Ja sam losa devojcica" i zagrizla sam usnu.
Poljubio me je i grickao mi usnu i jezik.
Nisam ni primetila da je njegova ruka nije isla ka mom medjunozju sce dok nisam osetila kako mi je trlja kroz gacice.
„Vec si mokra mackice, hmm svidja mi se" rekao je i nasmejao se.
Spustio je glavu dole i zubima mi skinuo gacice. Zatim je poceo gurti jezik u nju i lizati je. Skoro sam svrsila a on je to osetio.
„Neces jos svrsiti mackice"
Skinuo je pantalone a ja sam iskoristila svu svoju snagu i gurnula ga sa sebe. Zatim sam ga opkoracila. Sela sam mu izmedju stomaka i kurca(sorry na psovkama al naviknite se). Uradila sam isto sto i on. Sagnula sam se te zubima polako skinula bikserice. Stvarno ima velikog druga. On nas je preokrenu tako da sam sad ja ispod njega.
Poceo je glavicem po povrsini picke(nz kako to da nazovem😂) a to me je dovodilo do iskusenja
„Pozuri"
„Sta si rekla mackice" nasmejao se
„Filipe ne zajebavaj me"
„Samo ponovi" sad se jos glasnije smeje
„Pozuri!"
„Evo evo" rekao je i poljubio me
„Cekaj"
„Jooj sta je sad zenska glavo"
„Jel imas kondom" pitala sam
„Da u WC u trecoj ladici"
Otisla sam do kupatila vrckajuci
„Ne vrckaj mi tu nego idi po kondom da bi zavrsio zapocetu radnju" samo sam se nasmejala na to
Uzela sam kondom,legla nazad na krevet a on odma preko mene.
Otvorila sam kesicu zubima i dala mu da ga stavi. Onda me je ljubio.
Dok smo se ljubili odjednom je usao u mene ceo.
Vrisnula sam
Poceo je da ubrzava radnju.
Grebala sam ga po ledjima cupala ta kosu sto ga je palilo i pokazivalo mu da nastavi.
„Ahhh Filipe!!" vrisnula sam njegovo ime
Poceo je da usporava.
Svrsili smo oboje u isto vreme.
Legao je pored mene i pokrio nas belim carsafom.

~jutro~
Budim se i totalno ne znam gde de nalazim. Pogledam okolo i kraj sebe ugledam osobu pored koji bi se voleo buditi svako jutro. Tako je prelepa ujutru. Kad se sam setim slika od sinoc osmeh mi se automatski pojavi na licu.

Video sam kako se mrda. Probudio sam je poljupcima po njenom licu. Kad sam je hteo da je poljubil u obraz ona je okrenula glavu i poljubila me usta. Poljubac je dugo trajao.
„Mislila sam da si me iskoristio" jooj sta njoj pada na pamet.. hteo sam pre al sad je zelim pored sebe ceo zivot
„Nikad to nebi uradio ljubavi. Znas zasto?!"
„Zasto?"
„Jer te volim najvise na svetuu i sve bi dao za tebe al tebe ni za sta"
„Volim i ja tebe" rekla je tiho.
Odlucio sam je malo podjebavati.
„Sta si rekla?"
„Filipeee!"
„Nisam cuo aj ponovi" rekao sam te se nasmejao.
„Volim te!!" rasirila je ruke da bi me zagrlila i prihvatio sam naravno.
Bili smo u krevetu i mazili se jako dugo. Odlucili smo otici dole napraviti dorucak. Ja sam izasao samo u trenerci a ona u mojoj majci koja joj prekriva dupe i mojim boksericama. Preslatka jeee! Ok. Ja sam stvarno lud kad se zaljubim. Ne osudjujte me. Prvi put sam se zaljubio.
„I Lana hoces mi zvanicno biti devojka" pitao sam je. Iskreno sam se plasio odgovora
„Daa" rekla je te me zagrlila
Ja sam najsrecniji momak na svetu😂

Posle dorucka smo otisli da se prosetamo do parka.




• Evo ga jos jedan nastavak. Imam previse posla oko skole. Sad je kraj polugodista trebam popraviti neke ocene, tkd ce delova biti malo kasnije.

Da li vam se svidja ovaj deo?
Vote and com!
U sta ce se pretvoriti ta ljubavna afera Filipa i Lane?
Pisite neke ideje sta bih mogla u nastavak staviti😂

THE BAD GUY🔛Where stories live. Discover now