„Nije ono sto mislis"

2.4K 71 4
                                    

Problizio mi se toliko da sam mogla osetiti njegov dah na svom licu. Poljubit ce me?

Samo je lezao iznad mene i gledao me,kao da je trazio dozvolu, cas gleda u moje oci cas u moje usne,bacila sam pogled na njegove usne. On je to video i poljubio me.
On ima tako prelepe i mekane usne,ahhh.
Poceo me je ljubiti po vratu a ja sam ga svojim dugackim noktima grebala po ledjima i grizla usnu kako ne bi ispistila uzdah.
Posto on trenutno vodi igru jezika jer je na meni,odgurnula sam ga i sela izmedju njegovog stomaka i „druga". Nagnula sam se i poljubila ga nezno. Hteo je da ubaci svoj jezik ponovo u moja usta ali mu nisam dopusta,najmejala sam se kroz poljubac. Bila sam u veoma kratkom sorcu i njegove ruke su stisle moju guzu na sta sam morala ispustiti uzdah zadovoljstva, a on je ubacio svoj jezik u moja usta. Vodili slo borbu jezicima. Kada smo se umorili legli smo da spavamo.
„Laku noc princezo"
„Laku noc kretenu"

~jutro~
Cujem nekoga kako me doziva. AHH TO JE FILIP.
„Zasto me budis,ne idemo u skolu" pitala sam ga vec iznerviranim glasom
„Upravo su nam javili da idemo u skolu jer je takmicenje otkazanooo! Ustaj,zakasnicemo!"
Brzo ustajem i da...nemam odecu ovde...

Otisla sam u kucu da se obucem i sredim za skolu,otisli smo zaj u sk sa njegovim BMWx6(nz kako se pise jbg).
Obukla sam ovo👇

Dosli smo u skolu i svi pogledi su bili na nama

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Dosli smo u skolu i svi pogledi su bili na nama.Awkward😶

Prosla su mi 3 casa,nigde nisam videla Filipa. Nista mi ne govori za onaj poljubac. Ulazim u sledecu ucionicu da ostavim knjige a prizor koji imam pred sobom me ostavi bez teksta. Filipu neka devojka sedi u krilu i ljube se,pardon, gutaju.
„Zat toliko nisko mozes da padnes Filipe?!
On kao ozaren ustade sa stolice i otera ovu barbiku.
„Lana stvarno nije ono sto mislis."




•Preokrett! Sta ce se dalje desiti🤔? Uskoro novi deooo❣️

THE BAD GUY🔛Where stories live. Discover now