„Ovaj brak nije iz ljubavi!"

1.8K 58 1
                                    

LANA POV
Prosle su 2 nedelje od saznanja da treba da se udam za Filipa. Kad sam to rekli ovima iz mafije.. zanemeli su...Filip i ja zivimo zajedno,izbegavam ga sto vise je to moguce. Skoro je kraj novembra,meni je 26. decembra rodjendan. Punim 18. Vencanje se vrv biti tek sledece godine. Mrak je napolju. Sada je 2h ujutru,Filip je otisao negde sa drustvom oko 22h. Vec 2h mi stizu poruke i slike gde je on sa nekim kurvicama. Brt aj se pojebite na slikama jbt. Otisla sam leci. Filip i ja zivimo u kuci,ogromnoj kuci. Mogu reci cak i da je vila. Moja soba je na spratu,imamo 2 sprata. I lift,stepenice.
Nakon sto sam se presvukla u spavacicu-kratku sorc i top svilenkasti,legla sam i pokusala spavati.
Cula sam kako neko lupa na vrata. To je sigurno on. Inace subota je. Otisla sam da mu otvorim vrata. Na vratima je bio on sa nekom devojkom. Likusa je kurva. Ima nesto jako tanko sto joj prekriva grudi i p***u. Uzas, crana nadogradjena kosa,sva je od plastike ,ima tetovaze i pirsinge po celom telu. On je bio mortus pijan. Samo me je gurnuo u stranu da bi prosla.
„Ali bre,ajde idi napolje sa svojom kurvicom,neces je ovde jebati!" izderala sam se na njega
„Ko ti je ova kurva i gde ti je soba lepi?" pitala je ova likusa kojoj malo fali na celu da pise „made in china"...
„Ljubavi idi na sprat,moja soba je na kraju hodnika" rekao je Filip
„Okej sta ti mislis da radis u mojoj kuci!"
„Tvojoj kuci? Ovo su moji platili,mogu da dovedem sve devojke ovog sveta ovde ti ne mozes nista da uradis po tom pitanju." rekao je te se glasno nasmejao
„Tvoji te sigurno nisu prodali jer eto.. slucajno.. ti si kurva,najveca koju poznajem, kako sam samo mogao biti sa tobom u vezi, ja ne mogu da verujem. Ko zna koliko njih te je jebalo u ove 2 nedelje kako zivimo zajedno." nastavio je
„Ja kurva?! Ja?! Izvini molim te,sta je onda ona likusa koju si sad odveo u sobu,koji k?!" rekla sam i gurnula ga svom snagom. Udario je glavom od zid.
Cim se malo sabrao, prisao mi je blize i osamario me tako jako da ce modrica da mi ostane. Samo sam ga pogledala i otisla u svoju sobu.

Cujem uzdahe i vrisku. 3h ujutru je pobogu...
Ja ovde vise ni dan necu biti. Oblacim trenerku i duks. Obuvam 720-ice,uzimam telefon punjac i slusalice. Izlazim iz kuce,sedam na motor i idem... negde... Ne znam ni ja gde cu..
Ma idem gde me moja beba.. moj motor... vozi.

FILIP POV
~jutro~
Budim se pored neke crnokose kurve.
JAOO, LANA!
Brzo sam izasao iz svoje i otrcao u njenu sobu koja je bila prazna
Jebem ti sve Filipe.. otisla je... kako sad da je nadjem.
Cujem otvaranje vrata. Daj Boze da je ona.

LANA POV
Celu noc sam vozila motor,vreme je da idem malo kuci.
Ulazim u kucu,zatvaram vrata i izuvam se. Cujem njega kako se vec dere.
F: „Lana! Gde si ti jebeno bila celu noc?!
Znas koliko sam brinuo?! U kurac i ti i tvoja ljubomora! Ovaj brak nije iz ljubavi! KONTAS?!"
J(ja): „GONITE SE U KURAC I TI I TVOJA LJUBAV, ZAJEDNO SA ONOM CRNOKOSOM! BILI MI U LJUBAVI ILI NE, TI NEMAS NIKAKVA PRAVA DA MENE UDARIS I ONAKO VREDJAS! KONTAS?!"
F: „BIO SAM PIJAN!"
J: „Aha.. ok... lepo ti je opravdanje!
Rekla sam i pokazala mu kartu za Nemacku, avionsku ljudi.
F: „St... sta je to?"
L: „Corav si? Ovo su ti dragi moj karte za Nemacku. Selim se."
F: „A skola?"
L: „Nemacka ima skole, ne brini se ti"
Hteo je nesto da kaze al sam ja vec otisla u sobu da se spakujem. Nadam se da je ispravno ovo sto radim...




•Vote&Com❤️

THE BAD GUY🔛Where stories live. Discover now