„Konacno"

2.4K 58 2
                                    

Vratio sam se kuci posle „razgovora" sa Lanom. Zar sam toliko sjebao stvari da zeli da bude samo prijatelj samnom? A u kurac Filipe! Znam da jedan dan govorim da mi se svidja a drugi dan da je zelim samo u krevetu, da, zaljubljen sam u nju. Zelim da spavamo zajedno ne u onom smislu, zelim da smo samo ona i ja u krevetu zagrljeni,okruzeni ljubavi... zelim da tako lezimo u tisini i ne govorimo nista al sve su to samo pusti snovi jbg...Boze,o cemu ja pricam, trebam da poradim na svojoj reputaciji hladnog i loseg momka.
Mislim da je bolje da malo odspavam,sada je oko 19h,napolju je vec mrak. Pitam se sta ona sad radi?

LANA POV
Sada je 19h. Mislim da sam dobro postupila sa Filipom,valjda... Vec je mrak... Da li da odem do njega? Mozda spava?
Izasla sam napolje i sela na svoj motor,idem na mesto gde nisam dugo bila...idem kod mojih starih projatelja...

Posle nekih 2h voznje sam stigla do jedne napustene zgrade koja je spolja izgledala kao neka rupcaga a unitra pravi luksuz. Usla sam na mesto na kome nisam bila 7 godina.
Cim sam usla na vrata videla sam svoju sliku okacenu na zidu. Znala sam da im nedostajem al ovoliko... uvau 😆
Iz hodnika ulazim u dnevnu sobu gde vidim moje staro drustvo kako igraju moji omiljenu igricu. Ulazim na vrata i derem se kao neki retard. Cim su culi vrata izvadili su pistolje.
„Picka vam materina,jel se tako docekuju gosti" rekla sam sa vec veoma glasnim smehom
„Lana?" rekli su svi zajedno, tu su bili Tea,Stefan,Mateja,Marija,Nemanja i Lara
Odjednom su se svi zatrcali i zagrlili me pre pre prejako. Cudi me sto sam uopste pretivela taj zagrljaj al ok... volim ih.
„Mislili smo da si mrtva" rekla je Tea sa suzama u ocima
„To svi misle ,ali... evo me ziva sam i spremna da se vratim Pink Panterima"
„Uvek" rekao je Stefan
(STEFAN I TEA SU BITNIJI U OVOJ PRICI OD OSTALIH)
„Konacno" rekli su svi
Posle toga bio je party 🥳 🎈 🎉

~3h kasnije~
Vratila sam se kuci malo pijana,ok malo vise.. Stefan me je svojim autom doneo kuci,moj motor je ostal kod njih. Ulazim u kucu,posto je i Strahinja bio pijan nije me mogao uneti u kucu skoro sam pala al aj,videla sam drugacije okruzenje..
„Mozda mi je samo vid mutan od pica" rekla sam sama sebi
Sela sam na trosed ubrzo i zaspala.

~jutro~
Budim se i vidim da nisam u svojoj so... CEK , STA?!! NISAM U SVOJOJ SOBI! Pogledam ispod pokrivacaca i hvala Bogu vidim odecu na sebi. Okrenem se na drugu stranu i vidim najlepsu osobu na svetuu,ah tako je prelep. Da pogodili ste. To je Filip...
Ali otkud ja ovde,u njegovoj sobi.
„Zasto si juce dosla kod mene" pitao je jutarnjim sexy glasom
„Dosla sam kod tebe?"
„Da?"
„Ne secam se,bila sam pijana..."
„TI SI BILA STA?!" naglo je ustao i proderao se na mene
„Isla sam u posetu svojim starin prijateljima i napravili smo party malo sam vise popila i napila se. A ti,SAMO SE JOS JEDNOM PRODERI DNA MENE,IMA DA TE NEMA!"
„Ok ok,al smo opasni" rekao je osmehom i priblizio mi se
„Odo ja kuci" i otisla sam.. Da li sam trebala otici? Sta bi se desilo ako nisam otisla? Ne zelim sad da mislim o tome..

Otisla sam kuci.
Ceo dan sam se izlezavala jer mi se nije dalo da idem u skolu, a svejedno kasnim...

~mesec dana kasnije~
Mesec dana je proslo od onog valjda Filipovog poljupca. On ne zeli ni da me pogleda a kamoli da prica samnom. Ljut je? Svaki dan se ljubi sa drugom devojkom, a posto je razmak nasih prozora tj. soba oko 20m,cujem kurvu koju on jebe. Bljak!

Veceras pretpostavljam opet jebe neku,znala sam da je fuccboy al toliki...
Ja idem veceras malo u provod,petak je.

„Hejj Ninaa" nazvala sam Ninu da se dog za izlazak
„De si retardee"
„Aj u provod malo veceras,nismo dugo"
„U pravu si,ajde oko 22gh"
„Kako mislis da se spremim za 1h i jos da dodjem po tebe?!"
„Vozdra,vidimo se" rekla je i prekinula

Nasminkala sam se i obukla ovako👇

Nasminkala sam se i obukla ovako👇

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

I nasminkala👇

Nina se nasminkala i obukla ovako👇

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.




Nina se nasminkala i obukla ovako👇

Nina se nasminkala i obukla ovako👇

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Da

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Da...nasminkale smo se isto..

Mozda izgledamo malo provokativno,hmm mozda 😂 ali slobodne smo i mlade. Pa jednom se zivi ljudovi moji!

Ulazim z klub i vec osetim dobro poznat miris cigareta i alkohola.
Sednem u separe sa Ninom i narucimo tekilu, odlucile smo da se olesimo od alkohola.

U daljuni vidim njega,tako je zgodan sa tom kosuljom 😬 uhh... On odlazi i ljubi drugu curu prethodno gledajucu mene. On hoce rat dobice ga. Ako je hteo da me ucini ljubomornom uspeo je ako je hteo da ja pokazem da sam ljubomorna nije uspeo. Odlazim na plesni podijum na sred kluba i pocne izazovno da igram i pevam iz sveg glasa.
Oko mene se obavijaju ruke jednom muskarca a ja pocnem da igram sa njim i da se uvijam i pribijam uz njegovo telo. Odjednom taj isto lik me naglo okrene i uhvati za dupe,ispustila sam lagan izdah na njegovo uvo,a on me je poljubio dok me je drzao za dupe.
Odjednom se on odvaja od mene i biva na podu. KOJI K? Filip ga be udario pesnicom, klub je bio pun hvala Bogu pa niko nije obracao paznju na nas. Filip me je scepao nimalo blago za ruku i povukao ka izlazu iz kluba.
„STA TI MISLIS DA RADIS" proderao se
„IGRAM,POSTOJI NEKA ILI NECIJA ZABRANA ZA MOJU ZABAVU?!"
„NE LANA TI POKUSAVAS DA ME UCINIS LJUBOMORNIM I USPELA SI"
„Ne znam o cemu pricas"
„A je li? Sad ne znas o cemu pricam" smanjio je ton
„Zasto bi ti uopste bio ljubomoran na svakog decka koji mi se priblizi,ti jebes svaku noc drugu kurvu i tvoj jezik i kurac ti je 24/7 u nekome. Blago receno, jebes ne stajes."
„Lana..."
„Ne,uredu je, dosta sam i cula a nazalost i videla"
„Kako jebeno ne shvatas da trazim utehu"
„Utehu za sta..?"
„Za tebe Lana"




•I evo ga jos jedan deo,izvinite ako ste cekali ali imam puno obaveza oko skole.

Da li mislite da ce Filip i Lana ostati samo prijatelji? Da li gaje neka skrivena osecanja jedno prema drugom? Ko je zapravo Lanino novo drustvo,tacnije staro? Ko su zapravo Tea i Stahinja? Ko je zapravo Lana?
Hvala svima sto citate pricu,pisite u komentatima da li vam se svidja!
Deo je malo duzi, ali u buduce ce biti duzih delova samo da znate.
❤️

THE BAD GUY🔛Where stories live. Discover now