Mutluluğun Sonu

14 1 0
                                    

Hastaneden çıkmıştık yolda ilerliyorduk. Burağa bir telefon geldi. Telefonda sinirle konuştu beni korkutmuştu. Koltuğuma sindim telefonu kapatmıştı beni görünce güldü.

-" ne oldu korktunmu fıstık?" Dedi bana sonra oturuşumu dikleştirdim ve"çok beklersin " dedim.
+"bence korkmalısın"deyince çok şaşırmıştım.

Sadece yüzüne bakakaldım. O onda öyle bi güldüki sonunda şaka yaptığını anladım ve
-"çok kötüsün benimle böyle uğraşma hem ben korkmadım sadece şaşırdım"deyince iyice keyiflendi.

-"sana gıcık oluyorum"dedim.
-"bende seni seviyorum bebeğim"dedi ve beni güldürmeyi başardı. Bir anda yüzü karardı"sen arabada bekle ben geliyorum"dedi ve aşağı indi. Peşinden bende indim.
Bi çocukla harıl harıl bişeyler konuşuyodu.ben yanına gelince"sana arabada bekle demiştim şimdi arabaya dön"dedi ama ben hiç umursamadım.yan gözle çocuğu süzdüm Sarışın ve yakışıklıydı ama bana iğrenç bakıyordu. Burak bundan rahatsız oldu ve Yanındaki çocuğa"can bana bak yoksa o güzel mavi Gözlerini oyarım" dedi gülümseyerek.

O anda dikkatimi çocuğun gözü maviydi ve çok güzel gözlere sahipti. Burak bana dönüp
"Hemen arabaya bin tatlım ben şimdi geliyorum"dedi. Onu yine duymazdan geldim.Bu sefer sabrını taşırmıştım bana döndü ve "hemen arabaya bin dedim sana "diye bağırdı.

Bu kez bende sinirlenmiştim. Arabaya dönüp eşyalarımı topladım. Kapıyı Sertçe vurup yürümeye başladım. Burak arkamdaydı. Bana sesleniyordu. Ben onu duymazdan gelerek dahada sinirlendirdim. Sonunda bana yetişti bileğimi tutup"Sen ne yaptığını sanıyorsun"diye bağırdı. Buna Karşılık ben gayet sakin bir sesle" sadece yürüyorum"dedim.

Bu onu sinirlendirmişti"hemen arabaya dön seninle konuşucaz"dedi fakat ben hiç tepki vermeyip yürümeye devam ettim. Arkamdan"ne oluyo sana böyle"diye bağırınca da fazla dayanamayıp patladım."ne oluyo biliyomusun artık çok sıkıldım anladınmı beni çok sıkıyorsun çok fazla gereksiz kıskanıyorsun artık sıkıldım"dedim üstüne vurgu yaparak."artık bende sıkıldım o zaman "dedi Burak."iyi"dedim."iyi"dedi ve ayrıldık.

Sabah okula gittiğimde hiç hoş olmayan bi manzaraya Şahit oldum. Burağın kolunda bi kız beni izliyordu. Çok sinirlenmiştim ama umursamıyo gibi yaparak yanından Öylece geçtim.

Arkamdan bir ses adımı söyledi" Simge"dönüp arkama baktığımda Ercan'ı gördüm. Gülümseyerek Yanıma geldi. Koluma girip "naber"dedi.
-"iyi sen"dedim
-"iyidir" dedi.
Aslında çok tatlı bi çocuktu ve daha önce bana Çıkma teklifi etmişti ama ben kabul etmemiştim çünkü Burak öküzü vardı hayatımda. Şimdi ise hiç engel kalmamıştı.
-" Ercan"
-"efendim"
-"geçen sefer Yaptığın teklif hala geçerlimi?" Diye sordum.
Ercan sırıtarak"tabiki" dedi.
-"iyi kabul edildi"dedim.
Ercan o kadar mutlu olmuştuki onu görünce bende mutlu oldum. Koluna girdim ve Burağın önünden geçerken serseri ayağı kalktı ve Ercan'ın Boğazı'na yapıştı. Hemen araya girerek"erkek arkadaşımdan uzak dur"dedim beyninden vurulmuşa döndü ve beni sarstı. O anda dikişlerimden biri patladı ve kanlar içinde kaldım.

Burak çok korkmuşsa benziyordu. Bende çok korkmuştum. Tekrar Dikiş atarlarken acıyla izledim ve Burak daha fazla dayanamayıp elini duvara vurdu ve"benim yüzümden oldu hepsi benim yüzümden oldu"diye haykırdı. Kafamı kaldırıp ona baktığımda ağlıyordu. Onu ilk defa böyle gördüm. Ona acımıştım ama hala sinirliydim. Ve bu sinir geçeceğe benzemiyordu

SERSERIMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin