Biz deli gibi eyleniyorduk. Yukarı kattaydık. Kapının sesi duyuldu. Burak arkadaşlarına "birini bekliyormuydunuz"diye sordu. Olumsuz Yanıt Alınca bana döndü"bende beklemiyorum" dedim. " Tamam bekleyin ben bakıp geliyim" dedi. Kolundan tuttu" çok mu abartıyorsun ne "dedi. "Neyi"dedim.
"Bekle geliyorum" dedi.
"Bende gelicem" dedim.
"Başımın belası"dedi be elimden tutarak aşağı indik. Işıklar kapalıydı. Işıkları yaktığımızda Karşımızda Ercan'ı görünce neye uğradığımı şaşırdım.
"Senin ne işin var burda " dedim.
"Seni özledim" dedi ve üzerime atıldı. Burak donmuştu. Bizi izliyordu.
"Sarhoşsun git burdan" dedim. Burağ'ı göstererek;
"Ama o sarhoşken altına yatıyorsun"dedi. Burak'ın bize doğru geldiğini gördüm. Ercan'ı boynundan tutup havaya kaldırdı.
"Ne diyorsun LAN sen! O benim" dedi ve onu yere fırlattı. Ercan afallamıştı.
"Piç kurusu"diye bağırdı Burak'a .
"Burak yapma boşver " dedim ve onun kolundan tuttum. Çok sinirliydi."Sen karışma" dedi bana.
Ercan neye uğradığını şaşırmıştı. Burak'ın Yüzünden alevler çıkıyordu. Onu sakinleştirmeye çalışıyordum.
"Kolumdan tutmayı bırak rahat vuramıyorum" dedi. Ona korkak gözlerle baktım.
"Burak" dedim."Aşkım işimi halledip geliyorum çok sabırsızsın" dedi.
"Ben şaka yapmıyorum" dedim.
"Ne tesadüf bende yapmıyorum"dedi.
"Doğum günümü mahveden kişimi olmak istiyorsun yaaa benim için"dedim . Durdu ben döndü. "Seninle böyle konuşamaz"dedi. "Sen benimsin"
"Biliyorum"dedim."ben sadece seninim". Ercan'ı Bıraktı ve bana döndü
"Hadi hediyene gidelim"dedi. "Ne hediyesi"dedim. Güldü"doğum Gününü hazırlayıp hediye vermicemimi sandın şapşal"dedi."Bana şapşal deme"dedim. Sinirlenmiştim ana o gülünce bende güldüm"hadi eve gidelim"dedi. "Ev ne alaka"dedim.
"Hediyen orda"dedi. Beni eve getirdi"evet" dedim.
"Ne evet"dedi.
"Hediyem nerde"dedim.
"Yatak Odasında"dedi."Bende ciddisin sanmıştım"dedim
"Hala ciddiyim"dedi.
"Offff saçmalama yaaaa benim uykum geldi ben yatıyorum"dedim.
"Çok sıkıcısın"dedi.
"Saol"dedim. Döndüm odaya girdim. Arkamdan oda geldi"ne" diye sordum.
"Sadece uyucam"dedi
"Yanımdamı"diye sordum.
"Burası ikimizin odası"dedi.
"Ben salona gidiyorum"dedim.
"Hayır Yanımda uyuyorsun"dedi
"Sen öyle san"dedim ve salona geçtim. Peşimden geldi.
"O zaman birlikte burda uyuyoruz"dedi.
"Burak anlamıyormusun hayır" derken arkamı hızlıca döndüm o kadar yakınımdaydıki dönünce dudaklarımız birleşti.
"Bak bu Hoşuma gitti işte"dedi. Beni kucağına Aldı ve kendine çekti. Ondan ayrıldım. Konuyu değiştirdim.
"Hem benim hediyem nerde"dedim.