Acı

16 0 0
                                    

Burağı görmeyeli çok olmuştu. Ercan ise bana çok yakın davranıyordu ve bu beni rahatsız ediyordu.

Okuldaki koridorda ilerliiyordum. Zil çalalı çok olmuştu. Ortalıkta kimseler yoktu. Tam erkek tuvaletinin önünden geçerken bir kol beni içeri çekti.

Yüzüme bakarak güldü. Bu Ercan'dı. Fakat canımı acıtıyordu. Üzerime doğru yürüdü. Ona karşı koymak istedim ama çok güçlüydü. Bir Köşeye sinmiştim. Gözlerimi kapatıp kendimi olacaklara hazırlıyordum. Kapının açılma sesini duydum bu beni umutlandırdı. Kapıya baktığımda kapıda serserimi gördüm. Bana bakıyordu.

Kapıyı Sertçe kapayıp Ercan'ın yüzünü Dağıtmaya başladı. Hiçbirşey söylemedim. İşi bittikten sonra bana bakıp üzerimi toplamama yardım etti. Hiçbirşey söylemiyordu.
Sonra duyduklarım beni şaşırttı.

-"seni çok özledim" dedi. Bir an afalladım sonra kendimi tutamayarak
+"bende seni özledim" dedim. Belime sıkıca sarılıp yüzüme baktı.
-" özür dilerim seni bir başına bırakıp gitmemeliydim" dedi. O söyleyene kadar ağladığımı fark etmedim. Elini uzatıp yanağımdaki göz yaşlarını sildi.

-" bazen beni çok üzüyorsun" dedim.
+" biliyorum ve kendimden nefret ediyorum yeterki sen benden nefret etme"dedi. Beni kucağına alırken lütfen rüya Olmasın diye yalvarıyordum.
-" seni çok seviyorum ne olur benden vazgeçme" dedi.
+" senden asla vazgeçmem" dedim. Ercana bakarak
-" eminmisin beni gerçekten seviyormusun?" deyince kendimi çok yorgun hissettim ve ayağa kalkmaya mecalim kalmadı.
+"o bir hataydı bu hatayı yüzüme vurma" dedim. Yüzümün düştüğünü görünce bana af diler gibi baktı ve
-" sen benim herşeyimsin yeterki sen üzülme, dikişlerin iyileştiği?" diye sordu koluma bakarak
+"gayet iyi hem bu kadar kafana takma" deyince
-" nasıl takmam onların hepsi benim yüzümden" dedi. Ben ise
+" saçmalama onlar sadece benim sakarlığım Yüzünden" dedim ve sırıttım. O da sırıtmıştı.
-" sen beni Bırakma o bana yeter" dedim. Gülüşü biraz daha büyüdü.
+" bugün bişeyler yapalımmı?" dedi. Hiç düşünmeden "olur" dedim. Okul çıkışında eve gittim hazırlandım. Sonra mesaj geldi. Telefona baktığımda " Aşkım çok üzgünüm ama bugün işim çıktı maalesef yanına gelemicem çok üzgünüm" yazıyordu. Biraz Yüzüm düştü. Sonra bi mesaj daha" üzüldüğünü anlar gibiyim bunu telafi edicemsana söz veriyorum" dedi.
" tamam sorun deyil" dedim ama çok üzülmüştüm. Hatta Burak'a tirip atıcaktım. O bunu haketmişti.

Sabah okula geldiğimde Burak sınıfın Kapısında beni çiçekle bekliyordu ama ben onu görmezden gelip Sınıfa girdim. Burak'ın yüzü düşmüştü.
" Aşkım üzgünüm ama çok önemliydi" dedi. Onu duymazdan geldim.
"Simgeeeee yapma ama" dedi.
"Ne yapmayım yaaa zaten işlerin hep benden daha önemli boşversene yaaa" dedim
" Yoksa sen hayatımda başka biri olduğunumu öğrendin" dedi. Sinirden küplere binmiştim.
"Ne senin hayatında başka birimi var. Senden nefret ediyorum. Beni rahat bırak serseri." Dedim ve sınıftan çıkıp gittim. Arkamdan geliyordu ve adımı haykırıyordu. Kolidorun sonuna geldiğimde beni Köşeye kıstırmıştı.

" hayatımda başka biri falan yok sadece sen varsın bana tepki vermeyince böyle bir yola başvurdum bende" dedi. Ilk başta inanmamıştım ama Gözlerine baktığımda gerçeği söylediğini anladım
"Çok pisliksin yaaaa" dedim. Bana sarıldı. Yine tepki vermemiştim.
" Biliyorum bebeğim hepsi senin için" dedi ve dudaklarını dudaklarıma bastırdı. Öpüşü ÖZLEM doluydu. Bende ona Karşılık verdim. Bir an durdu ve
"Bence biz birlikte bir eve çıkmalıyız"dedi.
"Kesinlikle olmaz sen, ben ve aynı ev hayatta olmaz" dedim. Bu tepkim onu gülümsetmişti.
"Peki evi tuttum desem" dedi.
"Tek başına kalırsın"dedim.
Avucumu açtı ve içine anahtar koydu. Bu beni şaşırtmıştı.
"Bu ne?" Diye sordum.
"Neye benziyor" dedi.
"Bana sakın öyle bişey yaptığını söyleme" dedim.
"Gayet açıklıyıcı olmadımı?"dedi elimdeki Anahtarı göstererek.
"Açık oldu ama ben böyle bir şeyi kabul edemem"dedim. Üzülmüştü.
"Peki anladım"dedi ve arkasını dönüp gitmeye kalkıştı.
"Tamam koca bebek kabul ediyorum"dedim. Bana öyle bir sarıldıki neye uğradığımı şaşırdım.
"Seni seviyorum, seni seviyorum, seni seviyorum"dedi.
"Tamam anladım beni seviyorsun ama bana böyle sarılmaya devam edersen ortada sevecek bir ben kalmıcak"dedim. Güldü ve yüzüme baktı. Bişey itiraf edecekmiş gibi duruyordu.
"Simge......"
"Lütfen şimdi hiçbir şeyle uğraşacak gücüm yok"dedim. Bana uzun uzun baktı ve
"Sen benim ailemsin"dedi. Güldüm
"Aynı şey benim içinde geçerli şapşal tabi bi pislik gibi davranmadığın sürece........ O gün Yanındaki kız kimdi?"dedim. Yüzü düştü ve"Boşver sen onu hadi bişeyler içelim"dedi ve yürüdü. Ben yerimden kıpırdamadım.
"Çok inatçısın"dedi.
"Saol"dedim.
"İltifat etmiyordum"dedi.
"O kimdi"diye bir daha sordum.
"Hiç kimseydi şimdi onu boşversek olmuyormu?" Diye sordu.
"Olmuyor"dedim.
"Sadece oyuncuydu oldumu seni kıskandırmak istemiştim. Bana geri dönersin diye ama sen o p*ç herifle karşıma çıktın gerçekten onu sevdinmi?"diye sordu.
"Tabikide hayır bende seni kıskandırmaya çalıştım ama işe yaramadı"dedim. Yüzüm düşmüştü. Bunu fark etmiş olacakki eğilip beni öptü.

SERSERIMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin