Sabah Kalktım okul vardı maalesef ve ben bundan nefret ediyodum. Kalkıp hazırlanmak için kendimi zorladım. Dün olanlardan sonra Kafamı dağıtmak için bi bara gitmiştim ve tabikide sonu iyi bitmedi ve ben bu haldeyim. Dünden beri arayan olmadı.en yakın arkadaşım Meltem bile aramadı beni.
Okula girdiğimde herkes bana bakıyordu. O anda dün yüzünü dağıttığım kız çıktı karşıma demek bizim okuldandı. Şaşırdım ama belli etmedim. Yanından geçerken kolumu tuttu yanında 2 tane iri yarı çocuk duruyordu. Ben kolumu HIZLA onda çektim .
-"merhaba yine ben"dedi içimden onu öldüresin geldi.
+"fark ettim başka kim senin kadar Yüzsüz olabilir"dedim. Yüzü düşmüştü. Görünüşe göre kızmaya başlamıştı. Yanındaki çocuğa "ne düşünüyorsun Ahmet hoşuna gittimi sürtük"dedi. O anda içimden gelen bi istekle yüzüne yumruk attım. Tüm okul bizi izliyordu. İçlerinde Burak'ta vardı. Sinirlendiği belli oluyordu. Iki çocuğa onları her an öldürebilecekmiş gibi bakıyordu.Ahmet dediği çocuk"fena deyilmiş bugünkü ihtiyacımı Karşılar" deyince Burak kalabalıktan sıyrıldı ve Çocuğun Boğazı'na yapıştı. Çocuk böyle bişey beklemiyordu.
Burak" o benim " diye bağırdı veçocuğu yumruklamaya başladı. İşi bitince bana döndü ve kolumdan çekiştirerek beni ordan uzaklaştırdı. Hala sinirliydi. Yüzünden belli oluyordu tek kelime dahi etmeden beni çekiştiriyordu. Sonunda " Bırak beni" diye bağırdım.Dönüp bana baktı "böyle bişey olduğunda beni aramalısın ya o çocuk sana bişey yapsaydı" dedi.
-"niye sen benim neyim oluyorsun sanki"diye bağırdım
+"sen hala ordamısın yaaa "diye sırıttı.
-"evet" deyince şaşırdı."bize bunu yapma" dedi.
+"sen bize yapılacak en kötü şeyi yaptın"derken yanağımdan bir damla YAŞ düştü.
-"ben sana serserim dedim senin bana yaptığına bi bak yaaaa sen beni aldatın Burak sen beni aldattın