פרק 2- שונאת זאת לא מילה

10 0 0
                                    

עיניי הדבש של ויקטוריה רושפות באיום. ידו של אדי מנסה לאחוז בה, אך היא מתחמקת. לפתע אדי עוצר. "מה קרה?" ויקטוריה שואלת. "ליאו הגיע. קדימה." מאז הקרב בין ליאו לויקטוריה, ליאו הפך לילד פלא. אפילו אדי אהב אותו. המאמן האישי שלה! שאומר שאף אחד לא יכול מול ויקטוריה, מתחיל גם לומר לה שכדאי שתתאמן עם ליאו כי הוא יכול 'ללמד אותה דברים שאפילו היא לא יודעת'.

אני לא יודעת? ויקטוריה חושבת בכעס. שילך להזדיין. הוא והליאו שלו.

"קדימה! ויקטוריה!" אדי צועק לה, וליאו עולה לזירה. ויקטוריה נאנחת בבוז. 

"אויש, ליאו. דווקא אותך הוא הביא?" ויקטוריה בוחנת את ציפורניה המטופחות בקפידה בשיעמום כזה, שגורם לליאו להבין שהיא חוששת. "אם אני זוכר נכון אני זה שניצח בקרב הקודם." הצד החנוני של ליאו יוצא ממנו. ויקטוריה מגחכת, ממשיכה עם מסיכת האדישות שלה. 

אין דבר שיותר מעצבן אותה כרגע מאשר בה מבטו השצחן של ליאו.

--------

ויקטוריה נכנסת בעצבים לחדרה, וכשעיניה נופלות על לוריאן שמביטה בה בציפייה, היא נאנחת. היא רוצה להיות לבד.

אבל מצד שני, היא בקושי מתייחסת לחברותיה מאז ההפסד שלה, וויקטוריה ממש מרגישה חרא בנוגע לזה.

"מה נשמע לו?" ויקטוריה קוראת ללוריאן בשם החיבה שקלואי והיא המציאו לה. לוראין מביטה בה בהפתעה.

"הגיע הזמן את לא חושבת?" לוראין עוקצת. ויקטוריה משפילה את ראשה. "אני מצטערת על זה... כל הקטע עם ליאו שניצח אותי, זה קצת שבר אותי... ולא נתתי לאף אחד יחס." ויקטוריה מניחה את ידה החזקה על רגלה של לוריאן.

"למה שבן מטומטם עם אגו נפוח יוריד לך את הביטחון? שכחת מי את?" לוריאן מנחמת את ויקטוריה כמו שרק היא יודעת, וגורמת לה לחשוב שוב על הכל.

"את טובה, וחזקה, ואת לא צריכה אף אחד שיראה לך אם את טובה או לא. יש לך הוכחות אחרות." לוריאן מצביעה על הגביעים והמדליות של ויקטוריה, והיא מתחילה להבין.

אני בכלל לא צריכה את הליאו הזה, ולא אכפת לי אם הוא ניצח אותי באיזה קרב דפוק. אני יותר טובה ממנו!

"תודה לו. אני אוהבת אותך. אגב, איפה קלואי?" ויקטוריה נזכרת בחברתה השנייה. לוריאן פוערת עיניים. "אה, כן, אמ... היא סתם יצאה עם מישהו לפני חצי שעה, אבל היית באימון, אז לא רצינו להפריע לך." לוריאן מגמגמת.

מה הקטע שלה?

"לו, איפה קלואי?" ויקטוריה מתעקשת.

"היא בדייט." אווץ' "ולמה לא סיפרתן לי?" ויקטוריה מרגישה נבגדת. הן מעולם לא הסתירו ממנה דבר כזה. "כי- בגלל שזה חבר של ליאו, ואולי... את יודעת. חשבנו שתכעסי..." קולה של לו נחלש תוך כדי דיבור מנעיצת המבט הזועם של  ויקטוריה.
"חשבתן לספר לי את זה מתישהו?" קולה פגוע וכך גם מבטה. "כן, בטח." לוריאן אומרת בביטחון כזה, שגורם לויקטוריה להבין שהן בכלל לא תכננו לספר.

You're not like everyone else- אתה לא כמו כולםWhere stories live. Discover now