|26| Çikolatalı süt

5.6K 376 350
                                    

Hyunjin'in gözünden:

Matematik dersindeydik ve ben o kadar sıkılmıştım ki bir liste yapmaya başlamıştım.

Sahip olduğum şeyler:
1- iyi arkadaşlar
2- yakışıklılık
3- manyak anonim

Bence her şeye sahibim.

Son zamanlarda şu anonim hakkında daha fazla düşünüyordum. Onun hakkında çok az şey biliyordum. Ve içimde onu bulma arzusu vardı.

Bunun neden olduğunu bilmiyorum. Onun kim olduğunu bilmeden de yaşayabilirim. Belki de hiç tanımadığım, çok alakasız biri ama niyeyse onun çok yakınlarımda olduğunu düşünüyorum.

Peki onun hakkında neler biliyorum?

Manyak anonim hakkında bildiklerim:
1- adı (takma adı) Yorin
2- anne ve babası yeni boşandı
3- bir kardeşi var, daha doğrusu ikizi
4- absürt şakalar yapıyor
5- yakışıklıları sevmiyor
6- tuhaf biri
7- hatta manyağın teki

"Hadi kantine inelim."

Jisung'un seslenmesi ile sıkıcı matematik dersinin -sonunda- bittiğini anladım.

Jisung her zaman aç olduğu için, istisnasız her tenefüs kantine iniyorduk.

Kantine indiğimizde içerisi yine tıklım tıklımdı. Masalarda kızlı erkekli oturup sohbet eden birçok grup vardı. Ben ise Jisung sıraya girerken, ortalarda ki bir masaya oturdum.

Ayıptır söylemesi tüm gözler üzerimdeydi. Egoist biri değilim ama popüler ve yakışıklı olduğum bir gerçek. Kabullenelim lütfen.

Bir süre Jisung elinde bir tost, iki çikolata ve bir kolayla geri döndü. Bu kadar şeyi bir tenefüste nasıl yiyecekti, Allah aşkına?
Doğru, o Jisung'tu.

Jisung tıkınırken, bende anonim ile mesajlaşıyordum. Fotoğraf atmamamdan yakınması üzerine, birkaç fotoğraf paylaştım.

"Ooo reis, fotoğraf atmışsın. Dur bende atayım hemen." dedi Jisung.

"Aman hiç eksik kalma." diye söylendim.

Tabi, diğerleri durur mu? Felix ve Seungmin de paylaştı hemen.

Ben ise anonimin yorumunu bekliyordum.

Daha sonra yan masamızdan öksürük sesleri duydum. O tarafa doğru döndüğümde, bir kızın içtiği çikolatalı süt boğazında kaldığını ve öksürük krizine girdiğini gördüm.

Bu kızı tanıyordum. Adı Soyeon'du ve açıkçası güzel bir kızdı. Zamanında birçok erkek ona yaklaşmaya çalışmış ama hiçbirine yüz vermemişti.

Arkadaşı ona su uzatırken, o hala öksürüyordu. Sonra masada üç kişi olduklarını fark ettim. Diğer kızın arkası bize dönüktü ve yere doğru eğilmişti.

Ne olduğunu anlamaya çalışırken zil çaldı ve Jisung'la sınıfa çıkmak üzere ayağa kalktık. Ama kızların masasının üzerindeki telefon dikkatimi çekti. Ekranı açıktı ve bir fotoğraf vardı.

Beni az önce paylaştığım fotoğraf mıydı o?

Çikolatalı süt olayını hatırlıyorsunuz değil mi?
Sizce anonim Soyeon mu?
Gerçekten bu hikaye nerelere gelecek çok merak ediyorum.
Umarım okurken eğlenmişsinizdir 💞

Yakışıklıları sevmem | Hwang HyunjinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin