|28| Beklenmedik teklif

5.5K 360 116
                                    

Soyeon'un gözünden:

Biz üç arkadaştık.

Arin,
Chae,
ve ben.

Arin, genelde müzik ve resimle ilgilenen dışardan sakin görünen biriydi ama aslında manyağın tekiydi.

Chae ise dışardan da içerden de manyağın tekiydi.

Ben ise daha çok onları sakinleştirmeye çalışan ama bazende onlardan daha çok sapıtan kişiydim.

Küçük ama güzel bir arkadaş grubuyduk yani. Birbirimizin her şeyini bilirdik. Çok güçlü bağlarla bağlıydık birbirimize.

Okulda ve okul dışında da hep birlikte takılırdık. Bazı anlar hariç.

İşte yine o anlardan birindeydik. Arin okul orkestrasında olduğu için müzik odasında piyano çalarak pratik yapıyordu. Bu yüzden biz Chae ile başbaşaydık.

Kantinde oturuyorduk. Chae erkek keserken, ben telefonumla uğraşıyordum.

Daha sonra Chae'nin sesiyle kafamı telefondan kaldırdım.

"Hyunjin çok yakışıklı değil mi?"

Kantine arkadaşı Jisung'la giren Hwang Hyunjin'den bahsediyordu. Tüm gözler ona dönmüştü. Allah var yakışıklı çocuktu ama ben pek ilgilenmiyordum.

"Öyle." dedim Chae'ye.

"Kabul ediyorsun yani?" dedi Chae, şaşkınlıkla.

"Yakışıklı ama benim pek ilgimi çekmiyor." diye yanıtladım onu.

"Çekse zaten şaşardım." diye homurdandı.

Ama bir şeyler tuhaftı. Ben Hyunjin ve Jisung'un bir masaya geçip oturmasını beklerken, onlar bize doğru gelmeye başladılar.

"Selam Chae." diye selam verdi Chae'ye Jisung. İkisi çocukluk arkadaşıydı ama bizim bu zamana kadar onlarla pek bir samimiyetimiz olmamıştı.

Hyunjin de, "Selam." dedi ortaya konuşarak.

"Merhaba." diye karşılık verdim bende.

Sonra tekrar Jisung konuşmaya başladı.

"Ben dün Chae'ye yazmıştım. Bugün 00 line olarak bowling gecesi yapıyoruz ve farklı sınıftan olsanız da sizi de davet etmek istedik."

"Bilemedim ki şimdi.." dedim biraz çekinerek. Sonuçta onları çok fazla tanımıyordum.

"Gidelim ya, eğlenceli olur." dedi Chae.

"Bencede. Ne kadar kalabalık olursak o kadar güzel olur." dedi Hyunjin.

"Tamam o zaman." diye onayladım.

"Ama bizim bir arkadaşımız daha var. O da gelebilir mi?" diye sordu Chae.

"Kimi getirmek istiyorsanız getirin. Sadece gelin yeter Chae." dedi Jisung.

"Tamam o zaman akşam, Yıldız Bowling Salonunda görüşürüz."

"Görüşürüz."

Hyunjin ve Jisung uzaklaşırken zil çaldı ve bizde sınıfa çıktık.

Biz Chae ile yerimize geçerken Arin de gelmişti. Yanımdaki yerine otururken, "Akşam bowlinge gideceğiz." dedim.

"Kimle?"

"B'den Jisung, Hyunjin ve sanırım birkaç kişi daha var."

Biraz şaşırmıştı.

"Ne zamandan beri onlarla takılıyoruz?"

"Bilmem. Teklif ettiler ve eğlenceli olacağı için kabul ettik."

Memnuniyetsizce surat asınca, onu kendime doğru çekip, "Ya eğlenceli olacak. Bu gece gider, biraz eğleniriz işte."

"Bu akşam mı? Benim mesaim var."

"Gerçekten mi? Kötü oldu. Senin bowling salonuna gideceğiz ama."

Arin'in suratın tekrar sıkıntılı bir hal aldığını gördüm.

"Sorun değil. Bende size göz kulak olmuş olurum. Tanımadığınız insanlarla birlikte olacaksınız sonuçta."

Yüzünü ellerimin arasına aldım.

"Ya sen büyüdün de bize göz kulak mı oluyorsun? Yerim seni ben."

Gülerek geri çekildi ve "Oluyorum tabi. Tanımadığınız insanların teklifini niye kabul ediyorsunuz hem siz?"

Tam cevap verecekken hoca içeri girdi ve bizde susup önümüze döndük.

Umarım okurken eğlenmişsinizdir 💞

Yakışıklıları sevmem | Hwang HyunjinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin