|33| İşaret

4.9K 339 172
                                    

Hyunjin'in gözünden:

Şu an bahçedeki bir çardakta ben, Jisung, Chae, Soyeon ve Arin oturuyorduk.

Dünkü konuşmamızdan sonra Soyeon'un her hareketini dikkatle izliyordum. Onun anonim olduğuna neredeyse emindim ama tek bir işaret bekliyordum. Emin olmam için bir kanıt...

Genelde Chae ve Jisung konuşuyordu. Aslında diğerleri de konuşurdu ama onlar bir saniye bile susmadığı için bize fırsat gelmiyordu.

"...Sonra Jisung ağaçtan düşüp kolunu kırdı. Ve ben sırf bu yüzden annemden dayak yedim. Jisung kolunu kırdığı için, inanabiliyor musunuz?"

Chae sonunda anlattığı hikayenin sonuna gelmişti. Sabahtan beri Jisung ile olan çocukluk anılarını anlatıyorlardı. Başta iyiydi ama, Jisung'un altına işediği hikayeden sonrası pek sarmadı.

"Tamam, bu hikayede bittiğine göre, başka bir hikaye anlatmayın. Sıkıldık artık." dedi Soyeon.

"Gerçekten sıkıldık." diye ona hak verdim bende.

"Sizede yaranılmıyor ha. Muhabbet etmeye çalışıyoruz işte." diye isyan etti Chae.

"Hem Arin sıkılmış gibi görünmüyor." dedi Jisung, yere dalgın dalgın bakan Arin'i işaret ederek.

Arin, kendi ismini duyunca kafasını kaldırıp bize baktı. Hem dalgın, hemde yorgun görünüyordu. Sanki içindeki onlarca cephede tek başına savaşıyormuş gibi...

"Doğru, daha çok ölmüş gibi görünüyor." dedi Chae.

"Sen iyi misin?" dedi Soyeon ve elini Arin'in omzuna koydu.

"İyiyim. Sadece dün gece pek uyuyamadım." dedi Arin, gülümsemeye çalışarak.

"Bugün pratiğin var mı?" diye sordu Chae.

Arin başını salladı.

"Ne pratiği?" diye sordum merakla.

"Okul orkestrasında piyano çalıyorum. Üç güne bir pratiğimiz oluyor."

"Öyle mi?"

Şaşırmıştım. Hem part-time olarak çalışıyordu, hemde orkestradaydı. Bu kadar çok şeyle nasıl ilgileniyordu?

"Zor geliyorsa bırak Arin. Senden önemli değil ya." dedi Soyeon, arkadaşının iyiliğini düşünerek.

"Önemli. Bırakmak da istemiyorum ayrıca."

"Bencede bırakmamalısın. Çünkü gerçekten çok iyisin. Bir pratiğinizi dinlemiştim de." diyerek olaya dahil oldu Jisung.

"Bir gün bende dinlemek isterim." dedim, direkt Arin'e bakarak.

O da bana doğru baktı ve "Yakında bir  dinleti olacak. Gelirseniz dinlersiniz." dedi gülümseyerek.

Daha sonra kızlar işleri olduğunu söylerek yanımızdan ayrıldılar.

Ama gitmeden önce, aralarında geçen bir konuşmayı duydum.

"Boşver be Yorin. Hayat bu. Koy g*te gitsin." dedi Chae.

"Kes sesini." diyerek güldü Soyeon.

Chae, Soyeon'a Yorin diye seslenmişti.
Beklediğim işareti almıştım.

Bakalım neler olacak...
Umarım okurken eğlenmişsinizdir 💞

Yakışıklıları sevmem | Hwang HyunjinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin