Hyunjin'in gözünden:
Akşam yedi gibi Jisung ile Yıldız Bowling salonuna gitmiştik.
Ayakkabı bölümüne gittiğimizde bizi güler yüzlü, saçları bağlı olan ve üzerinde kırmızı, siyah yakalı bir üniforma olan bir kız karşıladı. Yakasında Arin yazıyordu.
"Kaç numara giyiyorsunuz?"
"42 ve 43"
Kız elinde ayakkabılarla geri dönünce, "Sen bizim okuldasın değil mi?" diye sordu Jisung.
"Evet."
Ben kızı tanıyamayınca, "Chae ve Soyeon'un arkadaşı." diye açıklama yaptı Jisung bana.
Kafamı sallayıp, "Bende Hyunjin. Memnun oldum." dedim.
"Bende memnun oldum." dedi kız, gamzelerini göstererek gülümserken.
"Sende bugün bizimle olmayacak mıydın?" diye sordu Jisung bu seferde.
"Maalesef ki. Çalışmak zorundayım."
"Kötü olmuş." diye mırıldandım.
"Benim için sorun değil. İyi eğlenceler."
Daha sonra Jisung ile geniş bir yere geçtik. Burada uzun bir koltuk ve birkaç tane de tekli koltuk var.
Sonra diğerleri de gelmeye başladı. Önce Jongsuk, Hajoon ve Jiwon geldi. Daha sonra ise Seon Ah ve Dae geldi.
En son Soyeon ve Chae de geldiğinde tamamdık.Üç takıma ayrıldık.
Jisung, Chae ve Hajoon.
Seon Ah, Jongsuk ve Dae.
Soyeon, Jiwon ve ben.
Üç tür oynayacaktık.
. . .
İlk tur bitmişti. Ve Jisung'lar öndeydi. Biz ise ikinciydik. Her grup kendi arasında taktik geliştirirken, Arin Dae'nin istediği kolayı getirmişti.
Tam masaya bırakmış gitmek üzereyken, "Sen bizim okuldasın değil mi?" diye sordu Jiwon. Hepimizin dikkati de o tarafa yönelmişti.
"Evet." dedi Arin.
"Hem çalışıp, hem okumak zor olmuyor mu?" diye sordu Seon Ah gayet iyi niyetle.
"Biraz ama hallediyorum." dedi Arin, gülümseyerek.
"Arin her şeyin altından kalkar." diye lafa atladı Chae.
"Siz arkadaş mısınız?" diye sordu Jongsuk.
"Evet, öyleyiz" diye yanıtladı onu Soyeon, Arin'e bakıp gülümseyerek.
"Annen, baban çalışmıyor mu?" dedi Jongsuk haddi olmamasına rağmen.
Ortam bir anda soğumuştu. Herkes gerilmişti. Arin'in de sinirlendiği yüzünden belli oluyordu. Gülümsemesi yüzünden silinmişti. Ben bile sinirlenmiştim.
"Sanane." dedi Arin. Sonra Jongsuk'un saçlarının arasına elini daldırdı ve kafasını aşağı doğru eğip saçlarını karıştırırken, "Sen skorla ilgilensene kıvırcık. Yeniliyorsunuz." diyip gitti.
"Kıvırcık değilim ben. Perma bu." diye arkasından bağırdı Jongsuk.
"Bir de perma diyo." diyip güldü Chae. Onunla birlikte Jisung'ta gülmeye başladı.
"Perma mi yaptırdın sen?" diyip saçlarını karıştırdı Dae, Jongsuk'un.
Sonra bende dahil herkes gülmeye başladı. Ama birçoğumuz sinirleri bozulduğu için gülüyordu. Bende dahil.
. . .
Üç turda bittiğinde kazanan Jisung'lar olmuştu. Biz ikinci, Dae'ler ise üçüncü olmuştu. Eğlenmiştik.
Gitmek üzere hazırlanırken, Arin'i gördük.
"Senin işin daha bitmedi mi?" diye sordu Soyeon.
Arin kolundaki saate bakıp, "Daha yarım saatim var." dedi.
Bende kolumda ki saate baktığımda saatin 22.30 olduğunu fark ettim.
"Biz kızları bırakıp öyle gidelim dimi Hyunjin?" dedi Jisung.
"Aynen. Jiwon ve Jongsuk, Dae ile Seon Ah'ı götürsün. Bizde seninle, Soyeon ve Chae'yi götürelim."
Herkes onayladığında, Jiwonlar gitmişti. Sadece ben, Jisung, Soyeon, Chae ve Arin kalmıştık.
"E gidin hadi." dedi Arin.
"Sen nasıl gideceksin?" diye sordu Soyeon.
"Her gün bu saatte tek başıma gidiyorum Soyeon. Bugün de girebilirim."
"İstersen seni bekleyebilirim ben. Jisung, Soyeon ve Chae'yi götürebilir." dedim lafa atlayarak.
"Teşekkür ederim ama gerek yok. Sen sadece onları güvenle evlerine götür, bana yeter. Ben bu saatte sokakta olmaya alışkınım ama onlar değil." diye yanıtladı beni Arin.
"Merak etme sen." dedim ona ve vedalaşıp mekandan çıktık.
Yolun yarısına kadar birlikte yürüdük. Jisung ile Chae konuşuyordu sadece. Daha sonra Jisung ve Chae evleri orda olduğu için, bir yol ayrımından döndü.
Biz Soyeon ile başbaşa kalmıştık. Ve birden kar atıştırmaya başlamıştı.
Yılın ilk karı...
Bir şey demek istiyorum. Kendinizi belli bir sona, belli bir kişiye odaklamayın olur mu? İşler beklemediğiniz gibi gerçekleşebilir. Sonra niye öyle olmadı da, böyle oldu demeyin. Umarım okurken eğlenmişsinizdir 💞
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yakışıklıları sevmem | Hwang Hyunjin
Fanfiction[ Tamamlandı ] - for Hwang Hyunjin Bir Instagram hesabı düşünün, bulduğu her yakışıklı erkeği takip edip, fotoğraflarına yorum yapan. Bu zamana kadar kimse ona cevap vermemişti, Hwang Hyunjin hariç. Bu saçma hesabın sahibi kim? Hyunjin neden bu kada...