Zastanawialiście się czasem nad tym co może się wiązać z tym, że w Pandorii nie ma takiego pojęcia jak czas? Wiemy tyle, że jest on szkodliwy dla Pandorianów*. Dzięki temu wysnułam dość ciekawą teorię. Co prawda nie odkryłam na czym polega egzystencja czasoprzestrzeni Pandorii, ale coś co może powiedzieć nam więcej o jej mieszkańcach. Idealnymi przykładami są tu nam dobrze znani Xin, Ydris oraz Zee.
Gdy ratowaliśmy Concord, aby osłabić Ydrisa, Big Bonny skonstruowała Zegar Kosmiczny, który później zabraliśmy do Cyrku Marzeń. "Iluzjonista", choć nie wiem, czy można go tak nazwać, nie mógł wytrzymać w jego obecności. Wtedy Garnok wyczuł lukę między naszymi rzeczywistościami i przedostał się mackami do namiotu. Później kiedy zniszczyliśmy zegar, widzieliśmy jak magik przegania potwora.
To zdarzenie pokazuje nam, że Ydris jest niebezpieczniejszy niż się wydaje druidom. Można powiedzieć, że trzyma Garnoka w ryzach, co by znaczyło, że jest od niego potężniejszy. Więc dlaczego go po prostu nie zniszczy? Przecież chce uratować swój świat. Magik daje nam jasno znać, że albo upadnie nasza rzeczywistość albo Pandoria. Może pokonanie Garnoka miałoby zbyt duże, bolesne skutki? Możliwe, że jedynym wyjściem, aby się go pozbyć raz na zawsze, jest zniszczenie świata, w którym się teraz znajduje, a jest nim Pandoria?
Aaa no właśnie... przechodząc do tej mojej teorii... przepraszam trochę się rozpisałam nie na temat... W każdym bądź razie po przeanalizowaniu tego co mogliśmy się dowiedzieć o Pandorii, stwierdziłam, że Pandorianie są nieśmiertelni... Pozwólcie, że użyję cytatu: "W świecie Pandorii jest inaczej - nie istnieją pojęcia początku i końca. Strzałka czasu nie ma racji bytu". Skoro czas nie leci do przodu, to w jaki sposób Pandorianie mają się starzeć? A jeśli się nie starzeją, to w takim razie wychodziłoby na to, że nie umierają.
Co wy o tym uważacie? A może coś przeoczyłam? Piszecie w komentarzach
*zastanawiam się czy piszę się Pandorianów, czy Pandorian. Możecie mi pisać w komentarzach
CZYTASZ
Teorie| Star Stable
FanfictionGra Star Stable kryje w sobie wiele zagadek. Z każdą nową aktualizacją niby wiemy coraz więcej, ale jak się potem okazuje, coraz mniej. Każda nowa informacja rodzi ogrom pytań, na które trudno znaleźć odpowiedzi. Na początku, niby z pozoru błahe i o...