^ Memik na rozweselenie ^Wszyscy wiemy, że Generałowie Garnoka próbują się pozbyć Jeźdźców Duszy. Jak narazie udało im się tylko uwięzić Annę oraz Lisę, które i tak później zostały uratowane. Czy po takich porażkach Dark Core dalej będzie czyhać na Siostry Duszy? Jeśli tak, to która będzie następna?
Wątpię, aby była to znowu Anne albo Lisa. Sądzę, że nie będzie to również Alex, ponieważ antagoniści obawiają się jej mocy. Natomiast to co przeczytałam na Jorvikipedii jeszcze bardziej utwierdza mnie w tym, że będzie to Linda. Podobno Sabine już kiedyś próbowała się jej pozbyć. Dlaczego, więc jej się to nie udało? Tego nie wiem. Czytając dalej (to wcale nie tak, że ja przeczytałam 3/4 Jorvikipedii i mam w planach napisanie już 14 teorii, tylko mi się nie chce hehe) natrafiłam na pewną postać. Jest nią Czarownica Mazarin. Pewnie większość z was nigdy jeszcze o niej nie słyszała. Nie dziwię się. Była ona wspomniana jedynie w jednym z numerów gazetki Star Stable.
Mazarin:
Jak widać wygląda ona dość hmm... osobliwie. Myślę, że jeszcze przed ostatecznym dodaniem do gry, jej postać może się w niektórych szczegółach zmienić. Posiada również kota o imieniu Napoleon, którego potrafi zmieniać w konia. Najprawdopodobniej pochodzi z Pandorii. Sądzę, że może nieźle namieszać w fabule gry, bo jak wiemy Strażnicy Aideen są uprzedzeni do istot nie z naszego wymiaru. Dowiedziałam się też, że gdy zaczynała swoją edukację jej nauczycielką była Pani Holdsworth. To oznaczałoby, że Mazarin już kiedyś przebywała na Ziemi lub dalej się na niej znajduje.
Ale jaki związek ma ta czarownica z Lindą?
Jak podaje magazyn Star Stable, pojawi się ona w przyszłych aktualizacjach, aby pomóc graczowi uratować Frippa i Lindę. Wychodziłoby na to, że jednak Dark Core uda się porwać dziewczynę, a zrobi to w taki sposób, że nawet druidzi będą w tej sprawie bezsilni. Jak widać Fripp wybudzi się z śpiączki, a wszystko dzięki Mazarin. Jestem ciekawa od kogo się o niej dowiemy. Czy to będzie to pani Holdsworth, Ydris, a może sam Fripp, który w jakiś sposób skomunikuje się z nami?
A wy co sądzicie o tej całej sprawie? Słyszeliście już kiedyś o Mazarin?
Źródło: Jorvikipedia
Ugh, mam już tyle teorii, a tak mi się nie chce ich pisać...
Wybierzcie sami czy następny rozdział ma być o protagonistce czy o buncie w Dark Core, a może jedno i drugie.
CZYTASZ
Teorie| Star Stable
FanficGra Star Stable kryje w sobie wiele zagadek. Z każdą nową aktualizacją niby wiemy coraz więcej, ale jak się potem okazuje, coraz mniej. Każda nowa informacja rodzi ogrom pytań, na które trudno znaleźć odpowiedzi. Na początku, niby z pozoru błahe i o...