3. Az igazság:

119 6 1
                                    

Egy alacsony kékhajú lány ugrott a két fiú közé és semlegesítette Sting támadását.

- Nem engedem, hogy bántsd a bátyámat!!! – kiáltotta és széttárta karjait.

-          Nem engedem, hogy bántsd a bátyámat!!! – kiáltotta és széttárta karjait

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.

- HEEEEE???

Mindenki ledöbbent az apró lány tettén

- Felszólítalak, hogy távozz! – nézett szúrós szemekkel Stingre és a testvérére.

- Kinek képzeled magad vakarék? – lépett előre egyet a szőke.

- Sting most már tényleg be kellene fejezned! – próbálta fékezni az öccse.

- Te hallgass Rogue!! – rázta le a válláról testvére kezét- Nem tudja kivel áll szemben!

- Ahogyan te sem tudod, hogy én mire vagyok képes! – tartotta a kis kékség a szemkontaktust.

- Csak próbálj megállítani!

Sting ismét támadásba lendült. De az apró lány sem tétovázott. Kivédte a támadást. Majd pár mozdulattal olyan szélörvényt kerekített, ami felkapta és elfújta a bajkeverőt és a testvérét.

- Most egy darabig nyugtunk lesz. De még biztosan visszajönnek. – nézett utánuk egy kicsit majd hátrafordult.

- Te mégis ki vagy inkább mi vagy? – mondta ki Natsu egyből amit gondolt

- Natsu!!! – szólt rá Lucy.

- A nevem Wendy Marvel. – hajolt meg kicsit.

- Szia, én Lucy vagyok.

- Örülök a találkozásnak Lucy!

- Én is! ... - kicsit közelebb lépett hozzá és halkabban megkérdezte - Hogy értetted azt, hogy Natsu a bátyád?

- Az anyukám neve, Nana Dragneel

- Azt mondtad, hogy Dragneel?? – vágott közbe Natsu

- Natsu? Mi ez a név? – nézett rá a szőke lány.

- Ez az én családnevem.

- Családneved?

- Így igaz Natsu Dragneel. Te az unokatestvérem vagy! – bólogatott nagyokat.

- De én azt hittem, hogy nincs több rokonom! – csodálkozott Natsu.

- Hiszen ha lettek volna, akkor nem kerültél volna árvaházba. – egészítette ki a testvére [itt Lucyra gondolok]

- Árvaház? – tántorodott meg a kékség.

- Miután Anyáék meghaltak senki nem vett magához. Így árvaházba kerültem. Bár nem maradtam ott sokáig. Elszöktem és egyedül éltem az erdőben.

Leszármazottak - NaLu [szünetel].Onde histórias criam vida. Descubra agora