Miközben Lucy és Natsu meghallgatták jóslatot. A hegy másik oldalán, saját városukhoz közel, az egyik nagybirtokon ahova éppen egy pár hónapja költöztek új lakók, más jellegű beszélgetések folytak. Az Eucliffe birtokon, a ház ura és egyben a család vezetője, fiait magához hívatta, mikor tudomására jutottak az aznapi események.
- Hívtál minket apánk? – szólt a fiatalabb fiú Rogue
- Hát itt van az én drága fiam és látom hoztad a testvéredet is.
Frederik Eucliffe a fény és a sötétség sárkányainak vezetője volt és egyben a testvérek édesapja is. Ahogy gyermekeire nézett vegyes érzelmek úsztak az arcán. Hol az egyik hol a másik fiatalra tekintett büszkeség és megvetés volt a szemében hol az egyik hol a másik.
- Miben segíthetünk? – kérdezett Sting, remélve hogy ez úttal apja komolyan veszi majd.
- Jól hallottam a híreket hogy találkoztatok két másik sárkánnyal?
- Igen találtunk kettőt. – szólt a fiatalabb
- Na és? Kik ők?
- Hát, ami azt illeti ők a Dragneel család utolsó két élő tagja. – vakarta a tarkóját a világos.
Nem szívesen akarta ő közölni a hírt, de ő jött sorban a jelentésben így nem volt mit tenni. Viszont mindketten meglepődtek mikor apjukat elfehéredni látták a név hallatám. Ami mondjuk nem volt akkorra csoda, ha ismerjük őt. Frederik Eucliffe amióta az eszét tudja, gyűlöli a Dragneeleket. Megkönnyebbült mikor eltűntek a föld színéről. De most hogy oly' sok idő elteltével megint a nevüket hallotta megállt benne az ütő. Hiszen mondhatni szellemet látott. Akarom mondani hallott.
- Micsoda? Az lehetetlen nem élték túl!
- Hát úgy néz ki, hogy mégis... - vont vállat az idősebbik.
- Nem!- tiltakozott a hallottak ellen - Hazudsz! Rogue mondd, hogy nincs igaza!
- Nem tudom meghazudtolni a bátyámat. Igaz. Ők ketten valóban a szél és a tűz sárkányainak utolsó élő példányai.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Leszármazottak - NaLu [szünetel].
FanficKét lélek akik nagyon közel állnak egymáshoz. Talán még maguk sem tudják mennyire. Natsu és Lucy Amióta csak tudják együtt vannak. De egy nap olyan dolog derül ki Natsuról amire egyikük sem számított. Natsu múltjából személyek lépnek elő és egy nagy...