4. Testvérek:

121 8 1
                                    

Ahogy Natsu Sting-el veszekedett kicsit furcsa kezdett lenni a helyzet. Ez Lucynak és Rouge-nak is feltűnt. Az hogy a két srác mindjárt egymásnak esett az „oké" volt. De mintha pár perccel korábban más is lett volna. Aztán szinte egyszerre esett le nekik. Mindketten az apró kék hajú lányra kapták tekintetüket. Wendy arcára kiült a felismerés rettegése.

- Fény és sötétség?? – motyogta az orra alatt.

De elég hangosan ahhoz, hogy a vitázók is felfigyeljenek rá és felé forduljanak. Lucy a lány mellé lépett, egyik kezét vállára tette úgy aggódott érte.

- Mi baj Wendy? - kérdezte

- Ők voltak! – nézett bele Lucy barna szemeibe

- Micsoda? – szakadt ki Natsu-ból is

A kérdésre Wendy átvezette szemeit a két idegen fiúra. A barna íriszben harag gyülemlett fel. Mint akinek elpattant valami. A levegő forogni kezdett körülötte olyan erővel, hogy Lucynak el kellett tőle lépnie. Haja mintha megváltoztatta volna a színét is. morgott majd ráordított a másik két fiúra.

- A fény és sötétség sárkányainak nagycsaládja volt az aki megölték a szüleinket! Az ő szüleik irtották ki a Dragneeleket!!!!

- Te mégis honnét tudsz erről? – döbbentek meg egyszerre miközben pár lépést tettek hátrébb

- Azt hittétek, hogy egy egész nagycsalád kiirtását sikerül eltitkolnotok? – vicsorgott rájuk.

- Nagyon ostobák lehettek, ha így gondoltátok! – állt mellé Lucy.

Amin nemcsak hogy mindenki ledöbbent de Wendy le is nyugodott annyira, hogy abbamaradt az átváltozása is. Natsu a lányok mellé sietett, hogy ha kell, ott legyen, de ő is meglepődött Lucy kitörésén. Közben azonban A másik testvérpárnak is feltűnt valami.

- Várjunk csak! – szólalt meg Sting - Az előbbi támadásodból ítélve te is sárkány vagy

- Így igaz! – vallotta be Wendy

- Akkor miért árultad el két embernek, hogy léteznek sárkányok? – állt testvére mellé a fekete hajú

- Natsu is sárkány, hiszen az unokatestvérem! – világosította fel őket

- Az nem lehet! – szűkült be Sting pupillája. - Ha az lenne, akkor nem hagyta volna, hogy úgy megtámadjam!

Wendy közelebb lépett a másik kettőhöz, hogy ha támadnának, akkor védelmezhesse Natsuékat. Ebből a szögből kezdett még megmagyarázni pár dolgot. Bár szemében még mindig harag forrt.

- Natsut emberek nevelték fel. Eddig nem tudta, hogy ő is közülünk való. Azért jöttem, hogy elmondjam neki az igazat. És Lucynak is tudnia kell róla, hiszen közel állnak egymáshoz!

Stinget baromira zavarta, hogy tudatlan és ezt valahogyan meg akarta szüntetni. A fogaskerekei azon dolgoztak, hogy a saját oldalára billentse a felállást. Az volt a terve, hogy eléri, hogy harcba kerüljenek, ahol könnyen legyőzhette őket. Testvére pedig tudta, hogy erre készül. ismerte a módszereit. Nem volt épp eszes, de nagyon jó harcos volt. A világos sárkány gonosz vigyorra húzta ajkait, úgy kezdett bele tervébe.

- Pedig már azt hittem, hogy Lucy is sárkány, akkor találtam volna kedvemre való menyasszonyt is.

- Megmondtam, hogy nem adom át neked Sting! Felejtsd el! – állt a szöszi elé bátyja hogy ezzel is kijelentse Lucy hozzá tartozik.

Leszármazottak - NaLu [szünetel].Donde viven las historias. Descúbrelo ahora