,,Anthony, ty jsi úplně mimo."
,,To není novinka," ušklíbla se Natasha, která ležela na zemi, pročítala si výpisky na papírech a okusovala tužku. Naproti ní seděl její přítel Bruce a propaloval Tonyho zamračeným pohledem.
Jeho kamarád totiž ležel na pohovce, na tváři měl položené papíry a nereagoval na žádné z otázek, které mu Banner položil. Nakonec ale frustrovaně zabručel a přetočil se na bok, takže učivo spadlo na zem.
,,Nemůžeme si dát alespoň jeden den volno? Jsou svátky," řekl nabručeně a vytáhl si z kapsy telefon, aby si zkontroloval, jestli mu nepřišla žádná zpráva.
,,Den volna sis vyčerpal včera, když ses naprosto zbytečně snažil nenápadně sledovat Rogerse, abys ho pozval na rande," opáčila jeho nejlepší kamarádka a když se na něj ohlédla, musela se znovu ušklíbnout. ,,Ty jsi horší než holka, kolikrát za dnešek ten mobil ještě zkontroluješ? Nerada ti kazím iluze, ale Rogers si tě podle mě ani nevšiml, natož aby ti napsal! Kde by asi vzal tvoje číslo? Nedělej si naděje. Kdyby byl holka, možná by nad tebou slintal jako všechny ostatní."
,,Mhm," zamumlal Tony. ,,Já jsem si ale na devadesát devět procent jistej, že je gay."
,,Prosím tě, to je blbost," vložil se do toho Bruce a kroutil hlavou, zatímco rovnal papíry s otázkami. Zřejmě usoudil, že pro dnešek už Tony nijak produktivní nebude. ,,A i kdyby náhodou byl," přejel ho lítostivým pohledem, ,,tak má Nat pravdu. Rogers je jiná liga. Ty jsi sice geniální, ale on je namakanej sportovec. Miláček všech."
,,A roztomilej jako medvídek," přidala se Natasha bezmyšlenkovitě. Bruce na ni nevěřícně pohlédl. Zazubila se. ,,Neboj, zlato. Řekla jsem to jen proto, abych poškádlila Tonyho."
,,Chcete se vsadit, že ho sbalím?" prohlásil znenadání Tony. Bruce mu věnoval prosebný pohled, ale Natasha se spokojeně usmála.
,,Ale tak proč ne, trpět budeš ty a tvoje ego. A možná i Bruce, protože tě má až moc rád."
,,Zavolám Rhodeymu, ten o Stevovi bude vědět víc."
,,Já třeba vím, kde přesně bydlí," řekla tajemně Nat a vysloužila si od svého přítele další vyděšený pohled. ,,No co. Jeden čas jsem se bavila s Margaret, která s ním chodila. Napíšu ti tu jeho adresu. Ach jo, škoda, že neuvidím naživo, jak ti láme srdce. Zahráváš si s ohněm, Tony. Spálíš se. Ale můžeš si za to sám."
,,Žádný problém," ujistil ji spokojeně Tony, který si byl jistý, že si Steva získá. ,,Oheň jsem tady totiž já."
•••
Tohle je hooodně velké AU, kde spolu všichni studují na jedné škole😁 shipujete Nat s Brucem nebo s Clintem?☺️
Tak jsou konečně prázdniny, juhu! Co plánujete dělat?🙈
Millie🍪
ČTEŠ
Christmas is all around ✔ | ᵃᵛᵉⁿᵍᵉʳˢ ᵃᵈᵛᵉⁿᵗ
FanfictionSbírka vánočních jednodílovek ze světa Avengers. ------------------------------------------------------------------------ 1.12.2019 - 24.12.2019 ©smilingxqueen 2019, 2021 Za beta reading děkuji mé drahé @naughtylittlesausage ❤ 1.12. - Ironfrost+Pete...