-6-

233 41 14
                                    

Merhaba Jimin.

Bugün çok karmaşık bir gün sende biliyorsundur.
Okulda gay olduğum ortaya çıktı ve çok fazla tepki alıyorum.

Surekli aşağılanıyorum.
Okuldakiler bana sanki tiksinç bir şeymisim gibi bakıyorlar.
Bu çok kötü bir gün diye düşünüyordum.

Okulun arka tarafinda duvara yaslanmış kafamı bacaklarımın arasına alıp oturuyordum. Ne yapacağımı bilmiyordum.

Jungkook bile bana sırtını döndü.

Neyse otururken birkaç tıkırtı duydum ve kafamı kaldırdığımda beklediğim en son şey sendin Jimin.

Geldin ve tek kelime etmeden benim yanıma oturdun. Ben sana soran gözlerle bile bakmaya devam ederken sen bana daha anlayışlı gözlerle bakıyordun.
Daha fazla uzatmamak için gözlerimi senden çektim tekrar önüme döndüm.

Aradan kaç dakika gecti bilmiyorum ama senin sesini duydum.

"Seni cok iyi anlıyorum Taehyung." dedin.
Ben soran bakışlarla bakarken omuz silkip "ben de eşcinselim." dedin. Buna aşırı şaşırdım.

Şişmiş gözlerle ona bakarken yüzümü ellerin arasına aldın ve "üzülme." dedin. "Kimse bu kadar üzülmeyi hak etmez."

Ve sonra yüzümdeki ellerin yere doğru düştü ve ellerinden destek alıp yerden kalktın ve gittin.

Ben o kadar şaşkınım ki Jimin. Sevinsem mi üzülsem mi hiç bilmiyorum.

Jimin yanımda mısın yani?
Bunu bilmeye ihtiyacım var.

Lütfen Jimin.
Beni koru.
Ben kendimi koruyamıyorum.
Sana ihtiyacım var Jimin.
Hem de çok..

Ten Letter | vminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin