"ליאו אני ממש צריכה ללכת" מיי אמרה אחרי שיצאתי מהמקלחת וראיתי אותה מאורגנת ליציאה. "אוקיי" אמרתי וזה היה נראה לי מוזר שהיא בורחת עכשיו. "אני ממש מצטערת אבל אני חייבת לזוז, יש לי משמרת עוד מעט" היא אמרה שוב והרימה את התיק שלה. "בסדר" אמרתי והתכוונתי להוריד את המגבת כשהיא ניגשה אליי ונשקה לי על הלחי. "אני אדבר איתך כבר עוד מעט" היא אמרה והתכוונה לצאת מהחדר. "חכי דקה אני רק אתלבש ואני אקח אותך לשם" אמרתי והיא התיישבה על המיטה. הוצאתי לי בגדים והתארגנתי בזריזות. "זה ממש בולט אה? אני טובה בזה" מיי אמרה והניחה את ידה על ההיקי ממנה שנשאר לי. בחרתי להתעלם מההערה שלה וחייכתי. "טוב יאללה בואי" אמרתי ויצאנו מהחדר יחד. אספתי את המפתחות לאוטו לפני שיצאנו מהבית ופתחתי לה את הדלת באוטו. חיברתי את הטלפון שלי למערכת ושמתי לי שירים לנסיעה. התחלתי לנסוע ומיי ביקשה שאוריד אותה בבית. "אמרת שיש לך משמרת, לא?" שאלתי אותה. "כן אבל אני צריכה איפור ואת תעודת הזהות שלי וזה בבית" היא אמרה ונסעתי לבית שלה. עצרתי ממול לבית שלה והיא הביאה לי חיבוק ונשיקה על השפתיים. "תודה על הכל" היא אמרה לפני ששחררה את החגורה ויצאה לי מהאוטו. נשארתי להביט בה נכנסת לבית ונסעתי משם בחזרה הביתה. המצפון שלי לא שחרר מהתמונות האלה. אנחנו ממש עירומים שם ואני לא מרגיש בטוח שזה בידיים של מיי. הגעתי הביתה וחניתי את האוטו לצד האוטו של אבא שלי שגרם לי להבין שהוא כבר בבית.
נכנסתי פנימה וזרקתי את המפתחות למקום שלהם. "ליאו מה עשיתם פה לעזאזל?" אבא שאל אותי כועס כשנכנסתי וכל המטבח היה מטונף לגמרי. "אני אנקה עכשיו" אמרתי ועליתי לחדר. החלפתי למכנס פיג׳מה וחזרתי למטה בשביל לנקות. "שוב אתה מסתובב בלי חולצה?" הוא שאל וטפח על גבי. לא הגבתי והרמתי סקוטץ׳ ואת האקונומיקה. "אז מתי אני אזכה לשמוע על מיי?" אבא שאל תוך כדי שאנחנו מנקים יחד. "אף פעם" עניתי לו. "למה?" הוא שאל נעלב. "כי אין מה לספר" עניתי וקמתי בשביל להביא סמרטוט. "אתם ביחד? אתם בקטע? אתם יזיזים?" אבא שאל "אני לא יודע" עניתי לו את האמת ונאנחתי. "הזדיינתם?" אבא שאל בישירות ואני באמת לא יודע מה קרה לו עם השנים אבל הוא הפך לאדם כל כך גס וחסר נימוסים לפעמים כאילו חוסר נימוסים בא לו עם הגיל. "מה זה משנה לך?" שאלתי בחזרה. "כי אני מתעניין בחיים של הבן שלי" הוא השיב. "אני לא מתכוון לענות לך על זה" אמרתי. "אז אני מניח שזה כן" הוא אמר ונתן לי אגרוף לכתף. "גבר" הוא הוסיף. "אני מקווה ששמת קונדום" הוא אמר וגרם לי לחשוב על זה שלא שמתי קונדום ועל הנייר עם הזרע שלי שבפח. "אתה יודע שאני תמיד שם קונדום מאז אמא שלך, זה באמת חשוב" הוא אמר. "טוב לדעת שאני טעות כי שכחת קונדום" אמרתי ציני ודמיינתי את אבא שלי מזיין את אמא שלי בת ה18. "לא הייתי קורא לזה טעות אם זה בא פעמיים עם שתי נשים שונות" אבא אמר והתכוון לאריאל. "אני ממש לא מעוניין להמשיך בשיחה הזאת" אמרתי. "אני הייתי קורא לזה ילדי האהבה" הוא אמר. "עשיתי ילד עם כל אישה שאהבתי אי פעם ורק שתדע שהתקופה שלי עם אמא שלך הייתה בין התקופות היפות ביותר בחיי" הוא אמר והגעיל אותי. עם כמה שרציתי לראות את אבא ואמא שלי ביחד זה כבר נראה לי כמו חלום פרוע לא מציאותי ואפילו קצת מבחיל. זה ממש הגעיל אותי לחשוב שהם עשו את זה ביחד ויצרו אותי. "דיי אבא" אמרתי לו נגעל.
YOU ARE READING
Daddy's Little prince
Romanceעונה שניה ל- Daddy's Little Princess. התחלתי ללכת, עברתי בין בתי השכונה הגדולים. כל אחד נראה כאילו הוציאו עליו לפחות 3 מליון דולר. אחרי עוד הליכה קטנה, סוף סוף הגעתי לדלת של הבית, הבית של אבא שלי שאותו לא ראיתי בכלל בחודש האחרון, בניגוד לבדרך כלל...