"שאני פשוט אוהב אותך?" הוא שאל והשאיר אותי בהלם מוחלט. לא ידעתי איך להגיב על דבר כזה. הרגשתי איך קצר קורה במוח שלי ואני פשוט לא מעכל את זה. "מ..מה?" שאלתי מגמגם. "אמרתי שאני פשוט אוהב אותך ליאו סילבר" לוקאס אמר והוא עבר על תווי הפנים שלי עם האצבע שלו באיטיות שחירפנה אותי. הרגשתי מוזר ולכן גם קפאתי במקומי ולא הזזתי את האצבע שלו שהפריעה לי. זאת הפעם הראשונה שאני נקלע לסיטואציה כזו עם גבר, אני לא גיי ובכל זאת אני גם לא מסוגל לעצור את זה. "לוקאס" אמרתי בשקט, משום מה זה היה הדבר היחיד שהצלחתי להוציא מהפה שלי. "זה בסדר אתה לא חייב להגיב על זה" הוא אמר והרגשתי את לחיי בוערות מתחושת בושה או מבוכה. "אני מצטער" אמרתי, הרגשתי רע כי אני לא יכול להגיד לו בחזרה. "זה בסדר" הוא אמר והוריד את היד שלו מהפנים שלי והניח אותה על החזה החשוף שלי. מגע ידו החמימה היה נעים ולא רציתי שיפסיק להעביר אותה באיטיות על החזה שלי. גופי חטף צמרמורת קלה, נעימה כזו ולוקאס הרים את היד שלו. "אני רוצה רק לנסות משהו" הוא אמר אחרי השתיקה שנוצרה. "לנסות מה?" שאלתי לא רגוע. "לנסות את זה" הוא אמר והתקרב אליי קצת ועוד קצת. אני ידעתי כבר מה הולך לבוא ופשוט נתתי לו להניח את שפתיו החמימות והרכות על שלי.
סוף פלאשבק
***
"אתה זכרת?" שאלתי את לוקאס כשהתנתקנו מהנשיקה וחבטתי בחזה שלו. "זכרתי גם איך שהרגשת" הוא אמר. "אני מצטער" אמרתי ולוקאס חייך. הגומות הקטנות שלו פשוט שוברות אותי בכל פעם שאני מסתכל עליהן. לוקאס התכוון לצאת מהאוטו ואסף את החפצים שלו אך נעצר. "אני אחכה לך" הוא אמר ונשק לשפתיים שלי בפעם האחרונה לפני שיצא מהאוטו. הלב שלי דפק במהירות והלחיים שלי נעשו אדומות. הוא מסקרן אותי, כיף לי להיות לידו ולצחוק איתו, אני מרגיש שזה נכון עבורי אך בכל זאת משהו עוצר אותי מלהחזיר לו רגש. הבטתי בלוקאס שנופף לי והתקדם אל עבר הבית שלו ונתקל באבא שלו. הבעת הפנים שלו הפכה בשניה משמחה למפוחדת. רציתי לנסוע אבל חיכיתי. זזתי עם האוטו טיפה והמשכתי לראות מה קורה, חשבתי על לוקאס שאולי יצטרך את העזרה שלי ולכן לא הזזתי את האוטו אפילו מילימטר. לא יכולתי לשמוע משהו כי החלונות שלי היו סגורים אבל ראיתי את אבא שלו כועס מאוד וצורח עליו. לוקאס נפל על ברכיו והצטמק לתוך עצמו בזמו שאבא שלו ממשיך לצרוח עליו ולבסוף זרק לכיוונו של לוקאס את כוס הזכוכית שהייתה מלאה בוויסקי ששתה במהירות. פחדתי, פחדתי שהוא ימשיך וירביץ לו, פחדתי שלוקאס נפצע, שהלב שלו כואב. החלטתי לצאת מהרכב וללכת לשם. יצאתי מהרכב ונעמדתי מתוח כששמעתי את לוקאס צורח עליו בחזרה. "אז מה אם אני גיי?". נשימתי נעתקה כשהוא אמר את זה והלב שלי כאב יותר עם כל משפט נוסף שאבא שלו הוציא נגד ההומואים וכל מכה שלוקאס חטף. המשכתי להסתכל מהצד ולראות את אבא שלו מתנגד להכניס אותו הביתה ונועל אותו בחוץ. לאחר כמה שניות הוא זרק על הדשא את כל תכולת החדר של לוקאס והודיע כי מבחינתו הוא אינו הבן שלו יותר ושעליו לעזוב את השטח שלו. הלב שלי כאב לי באיזשהו מקום כאב לי כאילו זה היה אני שם במקומו.
YOU ARE READING
Daddy's Little prince
Romanceעונה שניה ל- Daddy's Little Princess. התחלתי ללכת, עברתי בין בתי השכונה הגדולים. כל אחד נראה כאילו הוציאו עליו לפחות 3 מליון דולר. אחרי עוד הליכה קטנה, סוף סוף הגעתי לדלת של הבית, הבית של אבא שלי שאותו לא ראיתי בכלל בחודש האחרון, בניגוד לבדרך כלל...