קמתי מלוקאס נבוך כשסיימנו להתנשק, התחושה שלי הייתה מוזרה. אולי כי מעולם לא יזמתי נשיקה עם גבר ואולי כי לוקאס מרגש אותי אבל הבלבול שחשתי הציף אותי. לוקאס תפס את ידי כשקמתי והצמיד אותי בחזרה אליו. הנשימה שלי נעתקה ונעשיתי אדום. רציתי בזה בדיוק כמוהו וזה הרגיש שונה. "זה בסדר" הוא לחש וחיבק אותי. הלב שלי הלם בחוזקה ורציתי להישאר ככה לנצח, להתחבק איתו לכל החיים. ידיו של לוקאס לפתו את גופי מהגב התחתון ואני עליתי בחזרה והתיישבתי על ברכיו של לוקאס. דפיקה על הדלת עצרה אותנו והלכתי לפתוח אותה. אבא עמד בפתח וניסה להציץ פנימה. "לוקאס נרדם?" הוא שאל ולוקאס נעמד מאחוריי. אבא העביר מבט בוחן על לוקאס "אני רוצה לדבר איתך" הוא אמר ופיניתי לו את הדרך פנימה. "אוקיי" לוקאס אמר ואני יצאתי לצוטט לשיחה מבחוץ, כהרגלי. "אתה בסדר?" אבא שאל את לוקאס. "כן" לוקאס ענה. "אלו הרבה מכות" אבא אמר. "אני מצטער שבאתי לפה בהפתעה ככה" לוקאס אמר ואבא נאנח. "אני שמח שבאת לפה" הוא אמר ושקט שרר בחדר לכמה שניות. "ההורים שלך עשו את זה?" אבא שאל בחוסר טאקט. "אבא שלי" לוקאס סינן בשקט. "אני מצטער לשמוע" אבא אמר. "הבית שלנו פתוח בשבילך תמיד ואתה יכול לדבר איתי על כל דבר ואני אעזור לך בכל מה שתצטרך" אבא המשיך להגיד. "תודה" לוקאס אמר בשקט. "אצלנו בבית מקבלים את כולם כמו שהם" אבא הגיב ואחרי שתיקה קם מהמיטה. הבנתי שהשיחה שלהם נגמרה והתרחקתי מהדלת.
אבא הלך לישון ואני חזרתי לחדר. לוקאס הוציא לעצמו פיג׳מה ולבש אותה. נשכבתי על המיטה וחשבתי לעצמי איך זה יכול להיות שכל דבר שלוקאס לובש נראה עליו טוב כל כך. כשסיים להתלבש ולארגן את כל הדברים, לוקאס כיבה את האור ונכנס למיטה לצידי. "מרגיש יותר טוב?" שאלתי אותו. "כן" לוקאס אמר בטון עייף ופשוט נשכבתי גם אני על הכרית. "לילה טוב" אמרתי אחרי ששקט נשמע מהצד שלו והסתובבתי עם הגב אליו. "לילה טוב" לוקאס לחש באוזן שלי ונישק את הצוואר שלי. הריח שלו הקיף אותי ומילא אותי בתחושת רוגע ושמחה. ידו של לוקאס נחה על המותן שלי ולקחו לו רק כמה דקות עד שנרדם לגמרי. לא הצלחתי להרדם. שכבתי על המיטה והתגלגלתי ופשוט לא הפסקתי לזוז, משהו הפריע לי. נאנחתי וניסתי אפילו לסובב את הכרית אבל שום דבר לא עזר. לוקאס נח לידי בנועם ושלווה ושמחתי על זה שהוא כאן איתי. זזתי שוב ושוב ולא יכולתי יותר לשכב, הייתי חייב לקום. התיישבתי על המיטה עם הגב ללוקאס וחשבתי לעצמי על מיי ועל בית הספר מחר. איך אתנהג? מה אגיד לה? האם אני אמשיך לשחק במשחק שלה ולהיות חבר שלה או שעליי לעצור את זה? הוצפתי במחשבות. "קשה לך להרדם?" לוקאס שאל בקול רדום והבהיל אותי. "קצת" אמרתי והתנשפתי בכבדות. "בוא" לוקאס אמר ופתח את ידו כדי שאכנס לחיבוק שלו. נשכבתי על המיטה ונכנסתי אחורה קצת ועוד קצת עד שהרגשתי בגבי את החזה של לוקאס וידיו נסגרו סביב הגוף שלי. לוקאס הניח נשיקות קטנות על העורף והגב שלי ואני הסתובבתי אליו. קברתי את הראש שלי בחזה של לוקאס ועצמתי את עיניי. "הכל יהיה בסדר מחר" הוא אמר כאילו קרא את מחשבותיי. "אני באמת מקווה" עניתי והוא שיחק בשיער שלי עד שנפלתי לשינה עמוקה.
YOU ARE READING
Daddy's Little prince
Romanceעונה שניה ל- Daddy's Little Princess. התחלתי ללכת, עברתי בין בתי השכונה הגדולים. כל אחד נראה כאילו הוציאו עליו לפחות 3 מליון דולר. אחרי עוד הליכה קטנה, סוף סוף הגעתי לדלת של הבית, הבית של אבא שלי שאותו לא ראיתי בכלל בחודש האחרון, בניגוד לבדרך כלל...