Luna's p.o.v
Ik wandel naar mijn kluisje op de speelplaats. Frans, wiskunde, fysica en Nederlands. Super start van de dag. Dat was sarcastisch, voor als je het nog niet door mocht hebben. Terwijl ik mijn boeken pak hoor ik iemand kuchen. Ik sluit m'n kluisjesdeur en draai me om. Finns staat voor m'n neus. Het was twee dagen geleden dat ik hem had gehoord. Vandaag is maandag. "Hey." zegt hij met zijn lekkere scheve glimlach. "Hey" zeg ik en ik geef hem een snelle kus op zijn lippen. "Alles goed? Ik heb niets meer van je gehoord sinds je me hebt achtergelaten thuis." Ik glimlach verontschuldigend."Ja allles gaat super. Sorry, ik had het nogal druk."
Wiskunde is voorbij en we hebben studie voor Fysica. Ik ben zo blij. Ik zit gewoon een beetje op mijn stoel te wachten tot de leerkracht komt. Plots komt iemand op m'n bank zitten. Margot, de schat. Haar dikke bruine haar zit opgestoken en ze heeft haar bril aan. Ze is echt mooi. Naast me komt Eline staan en ze neemt mijn hand vast. Ze heeft mooi blond haar en blauwe ogen zijn prachtig. Allebei zijn ze groter dan mij (wat niet echt moeilijk is aangezien mijn lengte.) "En vertel, wat is het grote nieuws?" zegt Margot. "5 seconds of summer komt op vakantie hier en ze blijven in een hotel dicht bij mijn huis. Je moet zweren dat je dit aan niemand doorverteld." Margot lacht."Tuurlijk niet. Dat is super voor je." Ik knik enthousiast. Eline geeft me een kneepje in mijn hand en kijkt gespeeld droeving."Je gaat me toch niet bedriegen met één van hen hé?" Ik schiet in de lach. Ja, niet raar kijken. Ik heb m'n lesbische trekjes. Ik loop soms hand en hand met Eline over de speelplaats en zeg dat ik met haar en Margot ga trouwen, maar niemand kijkt er raar van op. "Ik bedrieg je al met Finn en jij mij met Dylan. Eentje meer zal wel geen probleem zijn zeker." De leerkracht komt binnen en zegt dat we onze plaatsen moeten innemen. "Ik hou van jullie." fluister ik ze toe voor ze neer gaan zitten.
Het is middag en ik zit aan mijn gewoonlijke tafel. Nee sorry. Ik zal het anders formuleren. Ik ZAT aan mijn gewoonlijke tafel met mijn super lieve vrienden die elkaar beledigden en dingen naar elkaar smeten zoals gewoonlijk. Het is fantastisch. Tot mijn bemoeizuchtige liefje me ervantussen moest halen. Hij is populair en gaat om met de popu's, ik ben niet populair en haat de popu's. Hoe zijn wij ooit samengeraakt zal je je wel afvragen. 7 minutes in heaven. Als je dat spel niet kent, vertel ik je het een andere keer wel. Hij wilde dat ik bij hun kwam zitten en ik ging maar mee omdat ik niet weer ruzie wilden. Ik verveelde me dood. Het kan me echt de zak schelen wie het met wie doet en of je hairextentions wil. Ik zend Finn een paar dodelijke blikken die hij niet ziet. Fuck it, ik ben weg. Ik sta op een loop weg van die irritante mensen.
Oké, school is gedaan en ik sta te disscusiëren met Margot of de film van The Fault in our stars even goed is als het boek. Tot ik onderbroken wordt door Finn. "Luna! Waarom liep je nu weg. Het was toch leuk." Verontwaardigt schud ik mijn hoofd. "Serieus Finn. Hoeveel keer moet ik je nu nog zeggen dat ik ze niet kan uitstaan. Je kan me niet dwingen om ze leuk te vinden." Hij zucht. "Ja sorry. Ik weet het. Ik wil gewoon dat jullie vrienden worden. Dat zou veel cooler zijn voor mij." Hij zet een stap naar me toe. Onze monden zijn maximum vijf centimeter van elkaar verwijderd. Ik voel zijn adem op mijn lippen. "Mijn lieve, mooie, prachtige vriendin die met mijn coole vrienden omgaat." Ik hou er zo van om hem te pesten. Ik doe alsof ik hem ga kussen en leun een klein stukje naar voren, maar dan zet ik een stap achteruit en knipoog naar hem. "Oké is goed. Ik zal er over nadenken?" Ik hou van je." zeg ik en loop weg. Dat zal hem leren mijn middag te verpesten.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Het spijt me... Ik kan geen zinnig woord meer typen. Love you <3
JE LEEST
SWEET DREAMS // MICHAEL CLIFFORD
FanfictionHet was de bedoeling om gewoon naar het concert van 5 seconds of summer te gaan, maar dan valt mijn vriendin flauw, missen we onze trein en staan we alleen in een onbekende stad... Het kan alleen nog beter gaan. En dat wordt het ook. hoogste #1 in 5...