8. Hero

1.4K 87 2
                                    

Luna's p.o.v

We zijn terug in Mikeys kamer. Hij heeft me verplicht om bijna alles over mezelf te vertellen. Dus nu ben ik mijn super interessante levensverhaal aan heg vertellen. (note the sarcasm) Hij heeft z'n gitaar gepakt en zit een paar akkoorden te spelen. Denk ik. Ik ken niets van gitaar. Opeens bedenk ik me iets.
"Mikey?" hij glimlacht. "Ja?" Ik denk even na. Zou hij het erg vinden als ik ..."Zou je Hero van Family of the year eens willen spelen voor me?" Meteen begint hij te spelen en te zingen.
So let me go.
I don't wanna be your hero.
I don't wanna be a big man.
I just wanna fight like everyone else.
Your mascerade.
I don't wanna be a part of your parade.
Everyone deserves a chance to
Walk with everyone else.
Hij stopt plots en ik vraag me af waarom tot ik merk dat ik huil. Hij legt z'n gitaar naast zich en heeft me een knuffel. "Hé. Wat is er?" Ik wil het niet zeggen. Het is zo belachelijk. Er is een reden waarom ik wilde dat hij dit liedje speelde.
Ik haal diep adem. "Oké. Dus ik heb me ooit eens voorgesteld dat jullie gingen stoppen met 5 seconds of summer en dat dit het laatste liedje was die jullie ooit voor jullie fans zongen. Het maakt me kapot als ik dat liedje hoor. Ik wil niet dat jullie ooit stoppen. Oh sorry het is echt kinderachtig. Weetje ik ben ook maar een fan."
"Maar een fan. Je bent veel meer dan dat."
Hij geeft me een knuffel en pakt zijn gitaar. Voor hij hem weg gaat leggen geeft hij me een kus op m'n wang. Als hij zich heeft omgedraait leg ik mijn hand voorzichtig op de plek waar zijn lippen m'n gezicht raakten. Ik ben maar een fan, maar wat ik nu voel zijn heel on-fan-achtige gevoelens.

Michael's p.o.v
Ik leg mijn gitaar op z'n plek en kijk in de spiegel die aan de muur hangt. Op het bed zit Luna. Ik vind het echt erg dat ze huilt over heg gedacht dat we ooit zouden stoppen. Ik kijk naar haar in de spiegel. Ze heeft haar hand op de plek gelegd waar ik haar een kus gaf. Dan ziet ze dat ik kijk. Ze begint te blozen. Ik voel iets door me heen gaan als ze me in mijn ogen kijk. "Zullen we het twaalf vragen spel doen?" Vraag ik terwijl ik terugkeer en op het bed ga liggen. " Ja is goed. Zegt ze en ze komt naast me liggen. Haar arm raakt de mijne en ik voel het branden op de plek waar ze me aanraakt. Een aangename tinteling verspreidt zich op mijn huid.

Luna's p.o.v
Zijn arm raakt de mijne als ik naast hen ga liggen. Een lichte kriebel verspreidt zich in m'n buik. Nee Luna. Dit mag je niet voelen voor die jongen.... Je mag gewoon niet.
-------------------------------------------------
Sorry voor het slechte hoofdstuk.
Hou van jullie <3

SWEET DREAMS // MICHAEL CLIFFORDWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu