Biasımızla Tatile Gidiyoruz Ve Suya Atlarken Bikinimizin Üstü Açılırsa.
SEHUN
-İşte benim hatunum!Vaycanına bebeğim mükemmelsin ama küçük sehun yerinde durmuyor.Hadi kimse seni görmeden odamıza çıkalım,bu gece işimiz var:)
KAİ
-OMG!der ve bakışlarını üzerinizden alamaz.Sonra üzerinizi bir havluyla örter ve siziz kucağına alıp odanıza götürür.
SUHO
Tatil yerini sizin için kapattırmıştır.Yani sizden başka kimse yoktur.Bikininin düştüğünü fark edince Suho'dan sana uzatmasını istersin bir yandan da elinle üzerini kapatmaya çalışırsın.Suho eline alır ama size vermez.
-Gel kendin al,der ve koşmaya başlar.
-Yaa cidden ne yapıyorsun?
-Sen odaya gel o zaman sana ne yapacağımı görürsün,der ve pişkince güler.
CHEN
Başkaları görmesin diye o da havuza atlar ve size sarılır.Sonrada bikininizin açılan kopçasını takar.
-Daha dikkatli ol aşkım.Bir daha bikiniyle havuza atlamamalısın,der ve sizi öper.
XİUMİN
Seni o halde görünce aklı başka yerlere gider.Sonra kendine gelip başkalarının sana bakmaya çalıştığını görüp hemen yanına gelir. Bikinini sana giydirip seni kucağına laır ve etrafındakilere bu kadın benim bakışı atar.
BEAKHYUN
Göğüslerini görünce alt dudağını ısırır ve heyecanlanır.Siz üstünüzü düzeltip yanına gidersiniz.Ellerini vücudunuzda gezdirir ve sizi öper.
KYUNGSOO
Şaşırır ve gülümser. Etrafindekilerin size bakmaya çalıştığını görünce, keskin bakışlarını onların üzerine atar ve gelip seni havluya sarıp oradan uzaklaştırır.
CHANYEOL
Ağzı açık kalır ve yanınıza gelip sizi kucaklar.
-Aşkım bana daha önce böyle güzel göğüslerin olduğundan bahsetmemiştin,der ve göz kırpar.
LAY
-Kuzular aşkına bu güzel kadın benim sevgilimmi?der ve sonra etrafınızdakiler aklına gelince kıskanıp yanına gelir ve sana yardım eder.
Herkese merhaba! İkinci istek tepkimi de hazırladım.Umarım beğenirsiniz. Yorum yazmayı ve "VOTE"vermeyi unutmayın. EXO ile kalın:)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EXO REACTIONS
FanfictionSadece EXO-L'ler anlayabilir. Exo ile hayaller kurmak istiyorsan doğru kitaptasın. NOT: istek tepki yapılır. DON'T FORGET "WE ARE ONE EXO".