Biasımız ilişkiye girmek ister ama biz biraz endişeli olduğumuz için istemezsek bizi nasıl ikna eder.
SEHUN
-Evin içinde üstü yarı çıplak dolaşır böyle yaparak eninde sonunda kazanacağını biliyordur.
KAİ
-Sürekli arkanda biter. Bulduğu her fırsatta kendini sana deydirir. Sonunda sende dayanamayıp ona istediğini verirsin.
SUHO
-Endişeli olmanı anlayışla karşılar ve seni rahatlatmaya çalışıp kendini hazır hissettiğinde yaparız,der.
CHEN
-Yaa lütfen lütfen hadi yapalım lütfennnn.Çocuk gibi başında sabaha kadar mızmızlanır.Sende mecbur kabul edersin.
XİUMİN
-İyi tmm yaa sen zaten bir haftadır duşta almamıştın vücudun kirlenmiştir şimdi senin,der kabul etmediğin için senin sinirlerini bozar.
BEAKHYUN
-Şu an sana ihtiyacım var diyorum sen hala naz yapıyorsun! Bak aşkım bitanem niye anlamıyorsun beni?korkucak bişey yok gel hadi.
KYUNGSOO
-Pekala madem şu an istemiyorsun seni bunun için zorlamayacağım.Ama lütfen bian önce şu endişelerinden kurtul çünkü eğer böyle devam ederse evli olmamızın pek bir anlamı kalmıyor.CHANYEOL
-Eve oyuncaklarla tuzak kurar. Planı şudur; kendisi TV odasında kanepede oturur ve sende odaya gelirken yerde hazırladığı şeylere takılıp onun kucağına düşersin.Sen çabalasanda daha seni bırakmaz ve zaferinin tadını çıkarır.LAY
-Yav kızım ne inat ediyon gel yatağımıza gidelim,der. Sen itiraz edince seni kucaklayıp zorla odaya çıkarır.Slm millet!Umarım sağlığınız yerindedir.Öncelikle hepinize verdiğiniz desteklerden dolayı teşekkür ediyor ve davamınıda bekliyorum.Yine muhteşem bir bölümle karşınızdayım:)Umarım beğenirsiniz.Yorumlarınızı ve oylarınızı bekliyorum.Görüşmek üzere Sağlıklı,EXO ile ve Evde kalın:)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EXO REACTIONS
FanfictionSadece EXO-L'ler anlayabilir. Exo ile hayaller kurmak istiyorsan doğru kitaptasın. NOT: istek tepki yapılır. DON'T FORGET "WE ARE ONE EXO".