Babandan Seni İstemeye Gelince
SEHUN
-Efendim kızınızı çok seviyorum. Onunla evlenebilmek için sünnet bile oldum.Lütfen evlenmemize izin verin.(bir zahmet versin kxhsfks)
KAİ
Allah'ın emriyle kendimi kızınıza istiyorum.(heyecandan karıştırır dkfhk)
SUHO
-Efendim gördüğünüz gibi çok zenginim ve kızınızı seviyorum Allah'ın emri...
-Verdim gitti.(baban zenginliği duyunca daha lafını bitirmeden verdi kdghdlk)
-Bende öyle tahmin etmiştim babacım der.
CHEN
-Ömür boyu onu koruyacağıma ve üzmeyeceğime söz veriyorum efendim.Lütfen evlenmemize izin verin.
XİUMİN
-Ev işlerini kendim yapıp kızınızı yormayacağım efendim emin olabilirsiniz.
BEAKHYUN
-Kızınız yakışıklılığıma dayanamayıp evlenme teklif etti(yalancıı) ben de istemeye gelim dedim.(ego tavan kdfjşlks)
KYUNGSOO
-Sebebi ziyaretimiz belli zaten ama önce bi öğle namazını kılalım isterseniz.(babanın gözüne girmeye çalışır sonuç başarılı nkdkhk)
CHANYEOL
Baban evlenmenize izin verirse torun istediğini söyler:
-Efendim siz yeter ki izin verin biz 1 tane değil 10 tane torun veririz.
LAY
-Allah'ın emriyle kuzunuzu kendime istiyorum.(kuzu jdfbks)
Bu bölümde bitti umarım beğenirsiniz lütfen "VOTE" vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın düşünceleriniz benim için çok önemli şimdiden teşekkürler.Başka bir sonda görüşmek üzere EXO ile kalın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EXO REACTIONS
FanfictionSadece EXO-L'ler anlayabilir. Exo ile hayaller kurmak istiyorsan doğru kitaptasın. NOT: istek tepki yapılır. DON'T FORGET "WE ARE ONE EXO".