Biasımız sabah bizi uyandırmaya çalışır ama biz uyanmak istemediğimiz için uyuyor numarası yaparsak bizi nasıl uyandırır.
SEHUN
-Gıdıklayarak uyandırmaya çalışır.(yaa yerim seni)
KAİ
-Dudağından öperek uyandırır.
SUHO
-Aşkım, bitanem , sevgilim , canım , karıcım kalkarmısın lütfen,der.( artık kalk bi zahmet jdnfk)
CHEN
-Yüksek tizde bir çığlık atarak uyandırır.
XİUMİN
-Hemen kalk yoksa evdeki tüm deterjanları alıp yatağa dökerim,der.
BEAKHYUN
-Acıktım be kadın, uyumadını biliyorum kalk artık!
KYUNGSOO
-Seni uyandırmak istemez.Mutfağa gidip kahvaltı hazırladıktan sonra gelip seni uyandırır.
CHANYEOL
-Sen kalkmamakta direnince banyoya gidip bir kova suyu getirip senin üstüne döker ve sırıtır.(siz bu durumda ne yapardınız?)
LAY
-Yataktaki yorganı senin üzerinden alır ve seni yere doğru yuvarlar.
Slm millet!Umarım sağlığınız yerindedir. Adminciniz size yeni bir bölüm daha yazdı.Umarım beğenirsiniz ve bu zor günlerde azıcıkta ola sıkıntınızı giderebilirim.Bu arada bölümlere çok az oy geliyor okunma sayısının yarısı bile değil.Bu konuda bir karar aldım az oy gelmeye devam ederse Y.B atmayı düşünmüyorum.Yorumlarınızı ve oylarınızı bekliyor olucam. Görüşmek üzere Sağlıklı,EXO ile ve Evde kalın:)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EXO REACTIONS
FanfictionSadece EXO-L'ler anlayabilir. Exo ile hayaller kurmak istiyorsan doğru kitaptasın. NOT: istek tepki yapılır. DON'T FORGET "WE ARE ONE EXO".